Page 16 - Media Expres nr. 8 (270) / august 2022
P. 16

AUTORITĂȚI  CABLU  TV  DTH  RADIO  SATELIT  LEGISLAȚIE





           Fragedo este primul brand certificat


           Marca Etică în 2022







            Fragedo  este  primul  brand  care,  în  urma  evaluării  Consiliului  Român       Conform    comunicatului,
            pentru Publicitate (RAC), va purta pe noul spot TV sigiliul Marca Etică,       TRANSAVIA  investește  masiv  în
            ce  atestă  respectarea  principiilor  etice  și  a  bunelor  practici  de     energie  verde,  având  ca  țintă
                                                                                           asigurarea aproape în integralitate a
            publicitate, potrivit unui comunicat difuzat de RAC și TRANSAVIA.              energiei  necesare  facilităților  de
                                                                                           lucru  până  la  finalul  anului  2023.
                În  urma  analizei  comunicării  voarea și versatilitatea produselor.   proprii  TRANSAVIA,  sunt  apreciați   TRANSAVIA   este   singurul
            TRANSAVIA,  Comitetul  Etic  al  RAC   „Pentru   a   surprinde  pentru  frăgezime  și  savoare  de  cei   producător  de  carne  de  pui  care  a
            a  aprobat  în  unanimitate  acordarea  versatilitatea  produselor,  împreună  mai  exigenți  consumatori,  având   publicat  în  mod  voluntar  Raport  de
            bonității  pentru  brandul  Fragedo,  în  cu echipa TRANSAVIA, am imaginat  mereu  același  gust  și  aceeași   Sustenabilitate  în  ultimii  doi  ani.  De
            conformitate  cu  prevederile  şi  în  o  abordare  dinamică,  orientată  spre  calitate,  cu  o  valoare  nutrițională   asemenea, este prima companie din
            spiritul  Codului  de  practică  în  acțiune,  în  timp  ce  am  creat  o  superioară,  indiferent  în  care  dintre   România cosemnatară a Codului de
            comunicarea   comercială   al  experiență  cinematografică  pentru  variante  sunt  aleși  și  gătiți  de   Conduită al UE cu privire la practicile
            Consiliului.  Astfel,  noul  spot  TV  noua  reclamă TV  Fragedo.  Punerea  consumatori:  pui  grill,  piept  de  pui,   responsabile  comerciale  şi  de
            Fragedo  este  primul  spot  din  în  scenă  a  fost  o  muncă  frumoasă,  ciocănele,  pulpe,  aripioare,  burgeri,   marketing  în  sectorul  alimentar.
            România care va purta sigiliul Marcă  dar  și  incitantă,  pentru  că  toate  cârnăciori, chiftele.  Fragedo,   brand   emblemă   al
            Etică.                    filmările  au  fost  făcute  cu  produse   Unul  dintre  cei  mai  mari   companiei  TRANSAVIA,  a  fost
                „RAC luptă pentru ca mesajele  Fragedo.  Greutatea  reală,  consis ­ angajatori  români,  TRANSAVIA  are   desemnat și la ediția 2021 a Summit
            campaniilor de promovare să ajungă                                             Forbes  Brands  for  Kids,  drept  „Cea
            la   consumatori   respectând   o                                              mai de încredere marcă de carne”.
            conduită   publicitară   onestă   și                                               Consiliul   Român   pentru
            transparentă.  Prin  acordarea  statu ­                                        Publicitate (RAC) este singurul orga­
            tului  de  Marcă  Etică,  RAC  își  pro ­                                      nism  de  autoreglementare  a  publi ­
            pune să protejeze și, în același timp,                                         cității, constituit în scopul promovării
            să educe consumatorii și publicul din                                          unei publicități etice, legale, decente
            România,  prin  validarea  unei  con ­                                         și  oneste  în  România.  Fondat  în
            duite publicitare oneste, transparente                                         1999  și  membru  al  asociațiilor
            și  decente  și  prin  promovarea                                              internaționale  European  Advertising
            bunelor  practici  în  comunicarea                                             Standards  Alliance   (EASA)   și
            brandurilor”,  a  declarat  Laurențiu                                          International   Council   for   Ad
            Gheorghiu, Vicepreședinte RAC.                                                 Selfregulation   (ICAS),   RAC
                Prin  certificarea  Marca  Etică                                           reprezintă  peste  90%  din  piața  de
            se  confirmă,  de  către  experții  din                                        publicitate  națională,  prin  cei  81  de
            industrie, faptul că respectiva comu ­                                         membri:   companii,   agenții   de
            nicare  comercială  este  în  acord  cu                                        publicitate,  radiodifuzori  și  asociații
            prevederile  şi  în  spiritul  Codului  de                                     profesionale.  Activitatea  Consiliului
            Practică pentru Publicitate al RAC.                                            Român   pentru   Publicitate   se
                ”Suntem  mândri  să  fim  primul                                           bazează  pe  Codul  de  Practică  în
            producător  din  România  care  obține                                         Comunicarea  Comercială  elaborat
            certificarea  Marca  Etică,  o  recu ­                                         de  membrii  săi  după  modelul
            noaștere  a  faptului  că  facem  totul                                        european al EASA. Codul reprezintă
            după reguli. Ca lider de piață, ne­am                                          un set de reguli etice de respectat de
            asumat  să  spunem  ce  facem  și  să                                          către  toți  cei  implicați  în  domeniul
            facem ce spunem, având o conduită                                              publicității  și  în  orice  formă  de
            onestă  în  toate  acțiunile  noastre  de                                      comunicare   comercială.   Scopul
            marketing,  comunicând  transparent                                            documentului   este   să   sprijine
            și arătând respect pentru toți cei care                                        dezvoltarea  unui  mediu  de  afaceri
            ne aleg la raft. Sperăm ca exemplul  tența  fermă,  textura  sănătoasă  și  în  prezent  peste  2.300  de  angajați,   decent  și  onest  în  România  prin
            nostru  să  fie  urmat  și  cât  mai  mulți  aspectul foarte îngrijit al acestora ne­ care  activează  preponderent  în  cele   oferirea  unui  ghid  de  formă  și
            jucători  care  își  promovează  pro ­ a  surprins  plăcut  în  timpul  filmărilor,  30  de  ferme  de  creștere  a  păsărilor   conținut  pentru  o  informare  corectă,
            dusele  prin  publi citate  să  obțină  și pe mine și pe echipa noastră, dar  și  în  cele  4  ferme  de  producție   cinstită   și   decentă   față   de
            certificarea  „Marca  Etică”  în  urma  ne­a  și  provocat  să  gasim  soluții  vegetală,  în  fabrica  de  nutrețuri   consumator și industrie.
            eva uării  experților  RAC”,  declară  tehnice  pentru  filmările  specta ­ combinate,  în  cele  3  abatoare  de   Începând  cu  anul  2022,  RAC
              l
            Theodora   Popa,   Vicepreședinte  culoase pe care le­am făcut. Am avut  ultimă  generație  și  în  fabrica  de   a  lansat      primul  instrument  de
            TRANSAVIA.                o experiență deosebită în platou și în  procesare  a  cărnii.  În  fermele   validare  a  comportamentului  etic  în
                Noua  comunicare,  pusă  în  timpul  pregătirii  spotului,  și  aceasta  TRANSAVIA,  localizate  în  8  județe   publicitate:  Marca  Etică  (https://
            scenă cu ajutorul regizorului austriac  mă face să mă gândesc cu încântare  din România, se produc anual peste   marca­etica.rac.ro/).  Marca  Etică
            Sebastian Mayr, prezintă într­un mod  la   viitoarea   colaborare   cu  100.000  de  tone  de  carne  de  pui.     este  un  sigiliu  care  atestă  respec ­
            inovattor,  cu  o  abordare  cinema ­ TRANSAVIA”,  a  spus  regizorul  Aproximativ  25%  la  sută  din   tarea  principiilor  etice  și  a  bunelor
            tografică  produsele  Fragedo,  care,  Sebastian Mayr.  producția anuală a companiei merge   practici  în  comunicarea  comercială,
            gătite  cu  pasiune,  îi  mulțumesc  pe   Potrivit  comunicatului,  puii  către  export,  în  mai  multe  state   de  către  companiile  din  România.
            cei  mai  exigenți  consumatori  care  Fragedo,  crescuți  natural,  în  ritm  europene,  pe  continentul  african,  în   Mai  multe  informații,  sunt  publicate
            apreciază  calitatea,  frăgezimea,  sa ­ normal, hrăniți cu cereale din fermele  zona Mării Mediterane și a CSI.   pe https://marca­etica.rac.ro/.




           16                                                                                 AUGUST 2022
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21