Page 8 - Media Expres nr. 8 (270) / august 2022
P. 8

AUTORITĂȚI  CABLU  TV  DTH  RADIO  SATELIT  LEGISLAȚIE





           Rezultatele Telekom Romania Mobile la


           jumătatea anului 2022





            La  30  iunie  2022,  Telekom  Romania  Mobile  înregistra  3,94        În al doilea trimestru, EBITDA s­a dublat față
            milioane de clienți, în creștere cu 11,3% față de anul precedent.    de T2 2021, ajungând la 13,7 milioane de euro,
                                                                                 în  timp  ce,  pentru  perioada  de  șase  luni,
            În  cel  de­al  doilea  trimestru  al  anului  curent,  operatorul  a   creșterea  a  fost  de  165%  față  de  primele  șase
            marcat aproape 120.000 de noi utilizatori în valoare absolută.       luni  ale  anului  precedent,  ajungând  la  25,4
                                                                                 milioane de euro.
              Compania  a  avut  la  finalul  trimestrului  1,78   performantă  în  ultimele  trei  trimestre,  obținând   Telekom  Mobile  a  făcut  noi  pași  pentru  a
           milioane de abonați, în creștere cu 5,3% față de   rezultate  mai  bune  la  toți  indicatorii  cheie  de   deveni  un  operator  digital,  numărul  de  clienți
           T2  2021,  și  2,15  milioane  de  utilizatori  prepaid,   performanță.  Ne­am  concentrat  strategia  pe  un   care  primesc  factura  în  format  electronic  a
           în creștere cu 16,8% față de aceeași perioadă a   singur  lucru:  să  ne  tratăm  clienții  cu  respect  și   crescut  cu  11%  față  de  aceeași  perioadă  a
           anului trecut.                     corectitudine,  conform  angajamentului  pe  care     anului  trecut,  iar  numărul  de  plăți  digitale  a
              Creșterea  numărului  de  clienți  a  venit  pe   brandul nostru l­a făcut în fața tuturor românilor,   crescut, de ase menea, cu 18% față de T2 2021.
           fondul  eforturilor  continue  ale  companiei  de  a   de  a  le  oferi  mobil  "așa  cum  vrei".  Simplu  și   Compania a crescut cu 43% numărul proceselor
           îmbunătăți  calitatea  rețelei,  pe  lângă  lansarea   corect. Tot ceea ce am făcut și vom continua să   automatizate  cu  ajutorul  roboților  (RPA),  com ­
           unor  oferte  comerciale  atractive.  În  ultimul  an,   facem este să ne tratăm clienții așa cum am vrea   parativ  cu  aceeași  perioadă  din  2021,  ceea  ce
           calitatea  rețelei  Telekom  Mobile  a  crescut  în   să fim tratați la rândul nostru. Încrederea pe care   contribuie la simplificarea experienței clienților și
           1.200 de localități, cu 10,6 milioane de locuitori,   am  primit­o  din  partea  lor  demonstrează  că  am   a muncii angajaților Telekom.
           iar în ultimele șase luni lucrările de îmbunătățire   ales  strategia  corectă",  a  declarat  Dina   "Încă traversăm o perioadă de incertitudine.
           au dus la o acoperire mai bună în peste 440 de   Tsybulskaya, CEO al Telekom Romania Mobile.  În  al  doilea  trimestru  al  anului,  rata  inflației  a
           zone urbane și rurale, cu un total de 345.000 de   Performanța Telekom Mobile s­a reflectat în   crescut  până  la  15%  în  iunie  2022,  ceea  ce  a
           locuitori, în timp ce acoperirea 4G a depășit 98%   rezultate  pozitive  pentru  achiziția  și  menținerea   pus  o  presiune  și  mai  mare  asupra  companiilor
           din populație.                     clienților.  În  trimestrul  2  din  2022,  veniturile  au   locale. În plus, creșterea numărului de cazuri de
              Compania a continuat conectarea stațiilor de   crescut  cu  4,7%  față  de  aceeași  perioadă  a   Covid din ultimele săptămâni înseamnă că încă
           bază  la  panouri  solare,  pentru  a  înlocui  sursele   anului  2021,  până  la  78,2  milioane  de  euro,   mai  avem  de  luptat  cu  această  pandemie.  O
           de  energie  cu  surse  regenerabile,  o  investiție   luând  în  considerare  referința  de  raportare  fără   veste bună a venit la sfârșitul primului trimestru
           care va reduce considerabil amprenta de carbon   impactul  operațiunilor  wholesale  (MVNO)  și  alte   al anului, deoarece PIB­ul a crescut cu 6,5% față
           a companiei în următorii ani și care va contribui   venituri  legate  de  operațiunile  fixe.  Pentru   de  anul  precedent.  Sunt  sigur  că  România  va
           la  asigurarea  unui  viitor  mai  verde  pentru   primele șase luni ale anului, veniturile au fost de   reuși să treacă peste obstacole și să își mențină
           România.                           156,6 milioane de euro, în creștere cu 3,1% față   creșterea economică", a declarat Nicolas Mahler,
              "Telekom  Mobile  s­a  dovedit  o  organizație   de anul precedent.  CFO al Telekom Romania Mobile.

            Bilanț Orange: 1,5 milioane de clienți la


            televiziunea prin cablu și satelit



            Grupul  Orange  România  a  realizat  o  cifră  de  afaceri
            consolidată în valoare de 381 de milioane de euro în al doilea
            trimestru  al  anului.  Începând  cu  februarie  2022,  ca  urmare  a
            achiziției  a  54%  din  acțiunile  operatorului  de  servicii  fixe
            Orange  Romania  Communications,  Orange  România  a
            schimbat modelul de raportare a rezultatelor financiare, pentru
            a se alinia la modelul grupului Orange și pentru a avea același
            referențial  între  Orange  România  –  Orange  Romania
            Communications.
               În primele șase luni din 2022, cifra de afaceri   planurile   începute,   precum   extinderea
            s­a ridicat la 766 de milioane de euro.   consistentă  a  rețelelor  noastre,  la  care  s­a
               La  30  iunie  2022,  Grupul  Orange  România   adăugat și o nouă prezență 5G în zona de Nord­
            oferea  servicii  mobile  către  10,4  milioane  de   Est a țării, sau implementarea unor funcționalități
            clienți,  servicii  fixe  în  bandă  largă  către  1,3   suplimentare  pentru  canalele  digitale  și  noile
            milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin   lansări  YOXO,  înregistrând  și  o  creștere
            cablu și satelit către 1,5 milioane de clienți.   constantă  în  zona  de  B2B.  Le  mulțumesc
               “Suntem  la  mijlocul  lui  2022,  iar  contextul   echipelor   Orange   pentru   implicarea   și
            geopolitic  și  economic  global  incert  au   perseverența  lor,  care  au  asigurat  performanța
            transformat   profund   zona   de   business,   noastră  în  tot  acest  semestru”,  a  declarat
            dinamismul  și  reziliența  specifice  industriei   Liudmila Climoc, CEO Orange România.
            noastre  fiind  puternic  încercate.  În  acest  peisaj
            atipic,  am  reușit  să  concretizăm  multe  dintre                                      Foto: Liudmila Climoc




           8                                                                                  AUGUST 2022
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13