Page 8 - Media Expres nr. 8 (270) / august 2022
P. 8
AUTORITĂȚI CABLU TV DTH RADIO SATELIT LEGISLAȚIE
Rezultatele Telekom Romania Mobile la
jumătatea anului 2022
La 30 iunie 2022, Telekom Romania Mobile înregistra 3,94 În al doilea trimestru, EBITDA sa dublat față
milioane de clienți, în creștere cu 11,3% față de anul precedent. de T2 2021, ajungând la 13,7 milioane de euro,
în timp ce, pentru perioada de șase luni,
În cel deal doilea trimestru al anului curent, operatorul a creșterea a fost de 165% față de primele șase
marcat aproape 120.000 de noi utilizatori în valoare absolută. luni ale anului precedent, ajungând la 25,4
milioane de euro.
Compania a avut la finalul trimestrului 1,78 performantă în ultimele trei trimestre, obținând Telekom Mobile a făcut noi pași pentru a
milioane de abonați, în creștere cu 5,3% față de rezultate mai bune la toți indicatorii cheie de deveni un operator digital, numărul de clienți
T2 2021, și 2,15 milioane de utilizatori prepaid, performanță. Neam concentrat strategia pe un care primesc factura în format electronic a
în creștere cu 16,8% față de aceeași perioadă a singur lucru: să ne tratăm clienții cu respect și crescut cu 11% față de aceeași perioadă a
anului trecut. corectitudine, conform angajamentului pe care anului trecut, iar numărul de plăți digitale a
Creșterea numărului de clienți a venit pe brandul nostru la făcut în fața tuturor românilor, crescut, de ase menea, cu 18% față de T2 2021.
fondul eforturilor continue ale companiei de a de a le oferi mobil "așa cum vrei". Simplu și Compania a crescut cu 43% numărul proceselor
îmbunătăți calitatea rețelei, pe lângă lansarea corect. Tot ceea ce am făcut și vom continua să automatizate cu ajutorul roboților (RPA), com
unor oferte comerciale atractive. În ultimul an, facem este să ne tratăm clienții așa cum am vrea parativ cu aceeași perioadă din 2021, ceea ce
calitatea rețelei Telekom Mobile a crescut în să fim tratați la rândul nostru. Încrederea pe care contribuie la simplificarea experienței clienților și
1.200 de localități, cu 10,6 milioane de locuitori, am primito din partea lor demonstrează că am a muncii angajaților Telekom.
iar în ultimele șase luni lucrările de îmbunătățire ales strategia corectă", a declarat Dina "Încă traversăm o perioadă de incertitudine.
au dus la o acoperire mai bună în peste 440 de Tsybulskaya, CEO al Telekom Romania Mobile. În al doilea trimestru al anului, rata inflației a
zone urbane și rurale, cu un total de 345.000 de Performanța Telekom Mobile sa reflectat în crescut până la 15% în iunie 2022, ceea ce a
locuitori, în timp ce acoperirea 4G a depășit 98% rezultate pozitive pentru achiziția și menținerea pus o presiune și mai mare asupra companiilor
din populație. clienților. În trimestrul 2 din 2022, veniturile au locale. În plus, creșterea numărului de cazuri de
Compania a continuat conectarea stațiilor de crescut cu 4,7% față de aceeași perioadă a Covid din ultimele săptămâni înseamnă că încă
bază la panouri solare, pentru a înlocui sursele anului 2021, până la 78,2 milioane de euro, mai avem de luptat cu această pandemie. O
de energie cu surse regenerabile, o investiție luând în considerare referința de raportare fără veste bună a venit la sfârșitul primului trimestru
care va reduce considerabil amprenta de carbon impactul operațiunilor wholesale (MVNO) și alte al anului, deoarece PIBul a crescut cu 6,5% față
a companiei în următorii ani și care va contribui venituri legate de operațiunile fixe. Pentru de anul precedent. Sunt sigur că România va
la asigurarea unui viitor mai verde pentru primele șase luni ale anului, veniturile au fost de reuși să treacă peste obstacole și să își mențină
România. 156,6 milioane de euro, în creștere cu 3,1% față creșterea economică", a declarat Nicolas Mahler,
"Telekom Mobile sa dovedit o organizație de anul precedent. CFO al Telekom Romania Mobile.
Bilanț Orange: 1,5 milioane de clienți la
televiziunea prin cablu și satelit
Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri
consolidată în valoare de 381 de milioane de euro în al doilea
trimestru al anului. Începând cu februarie 2022, ca urmare a
achiziției a 54% din acțiunile operatorului de servicii fixe
Orange Romania Communications, Orange România a
schimbat modelul de raportare a rezultatelor financiare, pentru
a se alinia la modelul grupului Orange și pentru a avea același
referențial între Orange România – Orange Romania
Communications.
În primele șase luni din 2022, cifra de afaceri planurile începute, precum extinderea
sa ridicat la 766 de milioane de euro. consistentă a rețelelor noastre, la care sa
La 30 iunie 2022, Grupul Orange România adăugat și o nouă prezență 5G în zona de Nord
oferea servicii mobile către 10,4 milioane de Est a țării, sau implementarea unor funcționalități
clienți, servicii fixe în bandă largă către 1,3 suplimentare pentru canalele digitale și noile
milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin lansări YOXO, înregistrând și o creștere
cablu și satelit către 1,5 milioane de clienți. constantă în zona de B2B. Le mulțumesc
“Suntem la mijlocul lui 2022, iar contextul echipelor Orange pentru implicarea și
geopolitic și economic global incert au perseverența lor, care au asigurat performanța
transformat profund zona de business, noastră în tot acest semestru”, a declarat
dinamismul și reziliența specifice industriei Liudmila Climoc, CEO Orange România.
noastre fiind puternic încercate. În acest peisaj
atipic, am reușit să concretizăm multe dintre Foto: Liudmila Climoc
8 AUGUST 2022