Page 29 - Media Expres nr. 10 (272) / octombrie 2022
P. 29

LEGISLAȚIE  SATELIT RADIO  DTH  TV  CABLU  AUTORITĂȚI
                                                                                   TV


           Topul televiziunilor în URBAN și

           NAȚIONAL ­ septembrie 2022


           La nivel urban, în septembrie, consumul de televiziune liniară a crescut semnificativ la Antena 1 și Pro TV. Pe nișa
           știrilor TV, doar Digi24 și­a recâștigat telespectatorii pierduți peste vară. TVR 1 a ajuns pe locul 12 în topul urban,
           cu  o  medie  de  24.000  de  telespectatori/minut.  În  național,  cei  mai  mari  câștigători  sunt Antena  1  și  Pro  TV.  În
           sondajul din septembrie a intrat televiziunea de știri TVR Info și a reintrat TVR 3. Audiențele acestora sunt, însă,
           modeste, notează jurnalistul Petre Barbu într­o serie de articole publicate pe forbes.ro.
              Așadar  în  urban,  Pro  TV  a  consumul   general   de
           obținut un rating general de 262.000  televiziune  va  crește,  vor
           de  persoane  pe  minut  (toată  ziua),  arăta  dacă  TVR  Info  este  în
           conform măsurătorilor Kantar Media,  stare  să  atragă  audiență.  O
           în  creștere  cu  19.000  de  persoane  altă  apariție  în  sondajul  din
           față de august.           septembrie  este  TVR  3,  al
              Antena  1  a  câștigat  cei  mai  cărui  director  este  Tudor
           mulți  telespectatori  în  septembrie:  Barbu  (fost  realizator  la  B1
           52.000. Ocupă locul secund în topul  TV,  OTV  și  rătăcit  o  vreme
           urban  cu  o  medie  de  213.000  de  prin politică). TVR 3 a avut la
           telespectatori pe minut (toată ziua).   nivel  național  o  medie  de
              Digi24 a realizat cea mai mare  3.000  de  telespectatori  pe
           creștere  de  audiență  pe  nișa  știrilor  minut  (toată  ziua).  Audiența
           TV: 10.000 față de august, având o  generală  este  dezamăgitoare
           medie  de  46.000  de  persoane  pe  pentru că TVR 3 activează de
           minut.  Totuși,  se  află  la  mare  mai  multă  vreme  pe  piața  TV
           distanță  de  România TV  (12.000)  și  și încă n­a reușit să se așeze
           Antena 3 CNN (88.000).    în   preferințele   telespec ­
              TVR  Info,  care  a  intrat  în  tatorilor.  Ocupă  locul  67  în
           premieră în sondajele Kantar Media,  topul național al audienței.
           a  realizat  o  medie  de  2.000  de   În   prezent,   Societatea
           telespectatori  pe  minut,  ocupând  Română   de   Televiziune
           locul 63 în topul urban dintr­un total  (SRTV)  figurează  cu  patru
           de 81 de televiziuni monitorizate.   televiziuni  în  sistemul  național
              TVR 3 a reintrat în sondaje cu  de măsurare a audienței: TVR
           o  medie  de  2.000  de  telespectatori  1, TVR 2, TVR Info și TVR 3.
           pe minut (toată ziua). La nivel urban,  Acestea   au   deținut,   în
           cele  patru  televiziuni  ale  Societății  septembrie,  o  cotă  cumulată
           Române  de  Televiziune  –  TVR  1,  de  piață  de  3,23%.  Adică,
           TVR 2, TVR 3 și TVR Info – dețin o  3,23%  dintre  persoanele  care
           cotă  cumulată  de  piață  de  doar  s­au  uitat  la  televizor  (pe
           3,03%,  ceva  mai  mare  decât  cota  telecomandă)  în  cursul  lunii
           Digi24  (2,92%).  Televiziuni  care  au  septembrie  au  urmărit  unul
           câștigat  audiență  în  septembrie:  dintre cele patru programe ale
           Kanal  D  (9.000  de  persoane),  SRTV.   Cota   cumulată   a
           DigiSport  1  (5.000),  Realitatea  Plus  acestora  este  mai  mică  decât
           (2.000), Antena Stars (6.000), Prima  cea  a  televiziuni  de  știri
           TV  (3.000)  și  Național  TV  (2.000).  Antena   3   CNN   (5,04%).
           Televiziuni  care  au  pierdut  audiență  Antena 1 și Pro TV au câștigat
           în septembrie: Antena 3 CNN (­1.000  cei  mai  mulți  telespectatori  în
           de  persoane),  Happy  Channel  (­ prima   lună   de   toamnă
           1.000)  și  TVR  2  (­3.000).  România  comparativ  cu  luna  august:
           TV,  TVR  1  și  DIVA  și­au  conservat  88.000, respectiv 38.000.
           ratingurile generale din august.  Antena 3, care și­a luat o
              În  NAȚIONAL,  TVR  Info,  pălărie  nouă, Antena  3  CNN,
           relansată  pe  22  iunie  de  pe  27  septembrie  2022,  a
           Societatea  Română  de  Tele ­ pierdut  14.000  de  persoane
           viziune  (SRTV),  a  înre gistrat,  față  de  luna  august.  Alte
           în  septembrie,  o  medie  de  televiziuni  care  au  suferit
           4.000  de  telespectatori  pe  pierderi  de  audiență  față  de
           minut  (toată  ziua),  conform  august:   România   TV   (­
           măsurătorilor  companiei  Kan ­ 13.000),  Happy  Channel  (­
           tar  Media.  Este  prima  lună  în  3.000), DigiSport 1 (­6.000) și
           care  TVR  Info  figurează  în  TVR 2 (­4.000).

           sondajele  TV.  Televiziunea  de   Televiziuni   care   au
           știri  ocupă  locul  61  în  topul  câștigat  audiență  comparativ
           audienței  naționale  din  81  de  cu  luna  precedentă:  Kanal  D
           televiziuni,  dar  peste  Aleph  (8.000),  Digi  24  (14.000),
           News.  Este  prematur  să  ne  Antena  Stars  (14.000),  Prima
           pronunțăm  dacă  TVR  Info  TV  (5.000),  Realitatea  Plus
           este  un  jucător  demn  de  luat  (3.000),  TVR  1  (2.000)  și
           în  seamă  pe  nișa  știrilor  TV  Național TV (5.000).
           după abia trei luni de emisie.
              Următoarele   luni   ale
           sezonului   rece,    când


                                                                                                              29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32