Page 7 - Media Expres nr. 3 (277) / martie 2023
P. 7
LEGISLAȚIE SATELIT RADIO DTH TV CABLU AUTORITĂȚI
Warner Bros. Discovery are tot mai
mulți abonați la serviciile online
Warner Bros. Discovery a încheiat trimestrul IV al anului trecut cu un total de direct către utilizatorii finali au
96,1 milioane de abonați la serviciile sale de streaming HBO, HBO Max și crescut de la 7,52 dolari în T3 2022
Discovery+ la nivel global, potrivit serviciului de știri online la 7,58 dolari la sfârșitul anului
trecut.
BroadbandTVNews. Veniturile pe serviciile de
conținut online în trimestrul IV 2022
sau ridicat la 2,451 milioane dolari
(2,4 miliarde), în creștere cu 6%
Compania a încheiat anul cu milioane față de decembrie 2021. T3 2022 și față de 34,9 milioane în față de anul anterior. Cheltuielile
1,1 milioane mai mulți abonați Veniturile pe abonat au crescut în decembrie 2021. Veniturile medii operaționale au fost de 2,668
decât la sfârșitul trimestrului III și medie de la 10,66 dolari în T3 2022 pe abonat au crescut de la 3,68 milioane dolari (12%) și EBITDA
cu 9,9 milioane mai mulți decât în la 10,83 la sfârșitul anului trecut. dolari în T3 2022 la 3,71 USD la ajustat (veniturile înainte de taxe și
decembrie 2021. În segmentul SUA Pe segmentul internațional, sfârșitul anului trecut. Veniturile impozite) de 217 milioane de
și Canada, compania a avut 54,6 Warner Bros. Discovery a încheiat medii pe abonat la nivel global dolari, reprezentând o creștere de
milioane de abonați, în creștere de trimestrul IV 2022 cu 41,5 milioane pentru serviciile de streaming 511 milioane de dolari față de anul
la 53,6 milioane în T3 2022 și 51,2 de abonați, față de 41,4 milioane în oferite de Warner Bros. Discovery anterior.
7