Page 7 - Media Expres nr. 3 (277) / martie 2023
P. 7

LEGISLAȚIE  SATELIT RADIO  DTH  TV  CABLU  AUTORITĂȚI





            Warner Bros. Discovery are tot mai


            mulți abonați la serviciile online






            Warner Bros. Discovery a încheiat trimestrul IV al anului trecut cu un total de   direct  către  utilizatorii  finali  au
            96,1 milioane de abonați la serviciile sale de streaming HBO, HBO Max și      crescut de la 7,52 dolari în T3 2022
            Discovery+    la   nivel   global,   potrivit   serviciului   de   știri   online   la  7,58  dolari  la  sfârșitul  anului
                                                                                          trecut.
            BroadbandTVNews.                                                                  Veniturile  pe  serviciile  de
                                                                                          conținut online în trimestrul IV 2022
                                                                                          s­au ridicat la 2,451 milioane dolari
                                                                                          (2,4  miliarde),  în  creștere  cu  6%
                 Compania a încheiat anul cu   milioane  față  de  decembrie  2021.   T3 2022 și față de 34,9 milioane în   față  de  anul  anterior.  Cheltuielile
            1,1  milioane  mai  mulți  abonați   Veniturile  pe  abonat  au  crescut  în   decembrie  2021.  Veniturile  medii   operaționale  au  fost  de  2,668
            decât  la  sfârșitul  trimestrului  III  și   medie de la 10,66 dolari în T3 2022   pe  abonat  au  crescut  de  la  3,68   milioane  dolari  (­12%)  și  EBITDA
            cu  9,9  milioane  mai  mulți  decât  în   la 10,83 la sfârșitul anului trecut.  dolari  în  T3  2022  la  3,71  USD  la   ajustat (veniturile înainte de taxe și























































            decembrie 2021. În segmentul SUA   Pe  segmentul  internațional,   sfârșitul  anului  trecut.  Veniturile   impozite)  de  217  milioane  de
            și  Canada,  compania  a  avut  54,6   Warner  Bros.  Discovery  a  încheiat   medii  pe  abonat  la  nivel  global   dolari,  reprezentând  o  creștere  de
            milioane de abonați, în creștere de   trimestrul IV 2022 cu 41,5 milioane   pentru  serviciile  de  streaming   511 milioane de dolari față de anul
            la 53,6 milioane în T3 2022 și 51,2   de abonați, față de 41,4 milioane în   oferite  de  Warner  Bros.  Discovery   anterior.



                                                                                                              7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12