Page 4 - Media Expres nr.8 (294) / AUGUST 2024
P. 4
AUTORITĂȚI CABLU TV DTH RADIO SATELIT LEGISLAȚIE
IBC2024 a anunțat programul Conferinței
de la Amsterdam
IBC2024 a comunicat detaliile Conferinței IBC2024 din acest an, care se mută întro nouă
locație în cadrul RAI Amsterdam și durează trei zile față de două, în perioada 1315
septembrie.
Sesiunile vor avea teme legate de cei trei piloni principali ai ommașină”, cu Sachin Dev Duggal, fondator la Builder.ai și Andy Hood,
IBC2024: Tehnologie Transformatoare, Modele de Afaceri în Schimbare și vicepreședinte al Emerging Technologies la WPP. Ambele sesiuni vor fi
Oameni și Scop, fiind susținute de lideri de opinie din întreaga industrie prezidate de Jeremy White, Senior Innovation Editor la WIRED.
globală de media, divertisment și tehnologie. O altă sesiune din Ziua a 2a promite să fie o mare atracție a
„Subiectele specifice abordate de gama noastră vizionară de Conferinței, fiind denumită „Jocurile Olimpice 2024: Tehnologie pentru a
vorbitori variază de la inteligența artificială (AI) și colaborarea ommașină transmite dincolo de așteptări”, cu Israel Esteban, director tehnologic la
la FAST (streaming cu publicitate) și impactul său asupra monetizării, beIN Media Group și James Miles, director senior al fluxurilor de lucru
până la lupta împotriva știrilor false și a dezinformării plus alte tendințe pentru evenimente live la NBC Sports, discutând despre tehnologia
disruptive care prezintă atât noi provocări, cât și oportunități”, a declarat utilizată, lecțiile învățate și ce înseamnă asta pentru viitorul transmisiilor
Sally Watts, Head of Content pentru IBC. „În plus, mutarea întro nouă sportive.
parte a RAI reflectă evoluția continuă a Conferinței, adăugând în același În ziua următoare, o altă sesiune „Gen AI la Jocurile Olimpice de la
timp elemente noi și exclusive care crește experiența delegaților la IBC”. Paris 2024: Analize noi pentru a ajunge la publicuri noi” îl prezintă pe
Extinzânduse la trei zile în 2024 față de două anul trecut, Chris Jackson, șeful global al datelor digitale și analizelor, Olympic
Conferința IBC se mută în Complexul Auditorium de la RAI, cu două săli Channel, discutând despre provocările datelor în timp real cu care se
de teatru și un Lounge al Delegaților mai mare, autonom, deschis tuturor confruntă grupul său și cum poate ajuta AI.
participanților pentru pauze, happy hours, mese rotunde și alte Alți vorbitori la Conferința IBC 2024:
evenimente exclusive. Loungeul va oferi exclusiv tuturor delegaților Chem Assayag, vicepreședinte senior al Home Services Innovation
gustări gratuite, WiFi dedicat, un serviciu de concierge și săli de ședințe la Orange
semiprivate pentru a lucra, a efectua apeluri sau a avea o discuție Kerry Ball, director comercial și strategic la BritBox International
liniștită, departe de agitația din expoziție. Conferința va găzdui, de David Bouchier, director de televiziune și divertisment la Virgin
asemenea, Premiile IBC pentru Inovație pe 15 septembrie. Media O2
Conferința începe pe 12 septembrie cu o Petrecere de Bun Venit Laura Florence, vicepreședinte senior Global FAST Channels la
IBC, la care sunt invitați toți delegații, la etajul 23 al hotelului "nhow Fremantle
Amsterdam RAI" din apropiere. Oaspeții evenimentului se pot bucura de Kasia Jablonska, director de digital și la cerere la BBC Studios
priveliști uluitoare ale orașului, în timp ce petrec seara relaționând cu alți Manish Karla, director de afaceri la Zee5
participanți și vorbitori la un pahar pe canapele, înainte de deschiderea David Salmon, vicepreședinte executiv și director general
IBC2024 în ziua următoare. internațional la Tubi
Conferința în sine se va concentra pe unele dintre tendințele și Jonathan Thompson, director executiv la Everyone TV
tehnologiile critice care redefinesc peisajul media, începând cu Benedict Joshua Tidsbury, Senior Manager of Technology Evangelism,
Evans, analistul de media și tehnologie de renume internațional care a Worldwide Developer Relations, la Apple
lucrat cu Orange, Channel 4 și NBC Universal, susținând un discurs Conferința oferă delegaților acces exclusiv la prezentările unor
principal intitulat „Navigarea întrun peisaj media în schimbare: AI și orice lucrări tehnice la IBC, care prezintă cercetări originale de renume
altceva”. Evans va explora modul în care perturbarea a devenit noua mondial, evaluate de colegi, care explorează soluții la provocările
normalitate în ecosistemul media și divertismentului (M&E), analizând industriei din lumea reală. Programul din acest an, care se desfășoară pe
modul în care tehnologiile imersive, AI, conectivitatea nouă, experiențele parcursul Conferinței, include lucrări despre:
de conținut personalizate și alte evoluții remodelează M&E. Sustenabilitate – eficiența energetică, de la dispozitive la sisteme
Sesiunea de deschidere va fi urmată imediat de o serie de discuții de livrare
scurte, despre inovația tehnologică în massmedia digitală și distribuția de AI în producție – instruire și direcționare
conținut, cu: Audio și vorbire – progrese în producție
Grace Boswood, director de tehnologie la Channel 4 Proveniență – în ce putem avea încredere?
Cristina Gomila, director general al Content Technology & Streaming – vederea de la fiecare capăt
Innovation la Sky XR – progrese în captarea, redarea și livrarea
Sinead Greenaway, director de tehnologie pentru difuzare și Progrese în codarea video – optimizări ale codificatorului și
utilizatori finali la BBC. granulație a filmului
Sesiuni culminează întrun panel cu toate cele trei femei, intitulat Studii de caz 5G – încercări publice de feliere a rețelei și străduința
„Construirea viitorului tehnologiei”. pentru latență scăzută
A doua zi a Conferinței prezintă discursuri sub tema "Perspective Tehnologie 5G – convergență cu difuzarea
CTO", cu două sesiuni carei includ pe: Girish Bajaj, vicepreședinte al Conferința va include, de asemenea, în Sala Delegaților, o sesiune
Prime Video & Amazon MGM Studios Technology, despre „Construirea de masă rotundă cu Maria Rua Aguete, director senior de cercetare la
unui stack tehnologic pregătit pentru viitor pentru un peisaj media în OMDIA, care prezintă constatări despre temele și tendințele actuale din
evoluție” și Phil Wiser, vicepreședinte executiv și director tehnologic domeniul media și divertismentului, inclusiv impactul AI, modelele de
global la Paramount Global, analizând câștigătorii și pierzătorii în peisajul afaceri în evoluție, schimbarea obiceiurilor de vizionare a consumatorilor,
în schimbare al difuzării și streamingului și ce modele de afaceri vor influența televizoarelor inteligente și alte evoluții M&E.
conduce monetizarea pe termen lung în „De la idei la impact: Pentru a participa ca delegat la conferința IBC2024, înscrierile sunt
Amestecarea tehnologiei, creativității și afacerilor”. deschise la adresa: https://show.ibc.org/conference.
Este programat, de asemenea, un discurs comun intitulat „La MEDIA EXPRES este partener media al evenimentului.
intersecția dintre AI și creativitate: De ce viitorul constă în colaborarea
4 AUGUST 2024