Page 17 - Media Expres nr.9 (295) / SEPTEMBRIE 2024
P. 17
LEGISLAȚIE SATELIT RADIO DTH TV CABLU AUTORITĂȚI
IBC 2024 / Quickplay, Caretta Research
și Evergent anunță Pride Happy Hour
Quickplay, Caretta Research și Evergent sunt mândre să anunțe mult așteptatul eveniment
IBC Pride Happy Hour, un cocktail party plin de distracție care va avea loc vineri, 13
septembrie, între orele 17:00 și 19:00, la The Traveller Restaurant, în Amsterdam.
IInspirat de succesul evenimentelor similare de la CES și NAB din Las pentru un public global divers, este vital să putem atrage și reține o gamă
Vegas, IBC Pride Happy Hour promite să ofere conexiuni și discuții mult mai largă de talente decât suntem obișnuiți să vedem umblând pe
vibrante între profesioniștii din industrie, cu accent pe conștientizarea coridoarele IBC. Evenimente precum IBC Pride sunt o parte importantă a
comunităților LGBTQ+ și Ally. acestui proces și face ca toată lumea să se simtă binevenită și
recunoscută în industria noastră fantastică”.
Evenimentul aduce împreună comunitatea tehnologică și media care
promovează diversitatea și incluziunea prin conectarea între ele, susținând „O adevărată evaluare a valorii afacerilor noastre este impactul pe termen
în același timp comunitatea LGBTQ+ și Ally. lung pe care îl putem avea asupra industriei. Promovarea unei mai mari
diversități și incluziuni în industria noastră este un obiectiv ambițios. Dar
IBC Pride Happy Hour își propune să continue reputația și impactul toate lucrurile mărețe încep cu dialogul. IBC Pride Happy Hour este micul
evenimentelor anterioare LGBTQ+ din industrie, promovând în continuare nostru pas pentru a extinde conversația și a construi noi perspective”, a
un mesaj de unitate, oportunități și distracție în industria media și declarat Vijay Sajja, fondator și CEO la Evergent Technologies.
divertisment. Participanții se pot aștepta la discuții interesante cu specialiști
din industrie cu gândire similară, la băuturi răcoritoare și la numeroase Comunitățile LGBTQ+ se referă la un grup divers de persoane care se
oportunități de networking și de a cunoaște oameni noi. identifică ca lesbiene, gay, bisexuale, transgender, queer sau alte identități
de gen și sexuale nonheteronormative. Această comunitate împărtășește
„Punerea împreună a comunității LGBTQ+ și Ally la evenimente din adesea experiențe comune de discriminare și marginalizare, motiv pentru
industrie, cum ar fi IBC, nu este doar despre reprezentare este vorba care se unesc pentru a lupta pentru drepturi egale și acceptare socială.
despre crearea de spații în care vocile sunt auzite, poveștile sunt
împărtășite și se fac conexiuni. Este vorba despre deschiderea drumului Ally (aliații) sunt persoane care nu se identifică ca LGBTQ+, dar care
pentru incluziune și asigurarea faptului că toată lumea are un loc la masă”, susțin activ și promovează drepturile și bunăstarea comunității LGBTQ+.
a declarat Paul Pastor, Chief Business Global Marketing, Quickplay. Aceștia pot fi prieteni, familia, colegii sau oricine altcineva care crede în
egalitate și justiție socială pentru toți indivizii, indiferent de orientarea
Robert Ambrose, cofondator Caretta Research, a adăugat: „Dacă sexuală sau identitatea de gen.
industria tehnologiei de difuzare și media dorește să rămână relevantă
17