Page 29 - Media Expres nr. 4 / aprilie 2021
P. 29
TV
LEGISLAȚIE SATELIT RADIO DTH TV CABLU AUTORITĂȚI
Topul audienței televiziunilor comentat
MARTIE 2021
Kanal D a ocupat a treia
În prima lună a primăverii, telespectatorii (cu telecomenzile în mâini) sau poziție în top, cu o medie de 232.000
mai rărit față de cei din luna precedentă. Marile televiziuni au pierdut de telespectatori pe minut, în scădere
audiență la nivel național, cu o excepție: Antena 1. Televiziunea grupului cu 14.000 de persoane față de
Intact este singura stație din grupul marilor jucători care a înregistrat o februarie. Happy Channel, televi zi
majorare a ratingului și în urban, în luna martie, potrivit forbes.ro. une deținută de grupul Intact, ocupă
locul 8 în topul audienței urbane,
În martie, audiența Antena televiziunii Happy Channel, parte a
1 a câștigat 9.000 de persoane la grupului Intact, cu o audiență
nivel național față de februarie, generală peste Prima TV, TVR 2 și
ajungând la o medie de 615.000 de Realitatea Plus.
telespectatori pe minut (toată ziua), Alte televiziuni cu pier deri
conform măsurătorilor Kantar Media. de audiență față de februarie:
t
Antena 1 sa detașat de Kanal D România TV (9.000), An e na 3 (
(560.000), care îi amenințase poziția 9.000), Digi24 (2.000), Pri ma TV (
secundă în topul audienței generale, 9.000), DigiSport 1 (16.000), Pro
în cursul lunii februarie, dar se află la Cinema (7.000), An ena Stars (
t
mare distanță de liderul Pro TV 7.000) și Realitatea Plus (5.000).
(778.000). Televiziuni care au
Pro TV a pierdut 17.000 înregistrat creșteri de audiență: TVR
de telespectatori față de februarie, în 1 (1.000), Happy Channel (2.000) și
față de luna precedentă. înaintea televiziunilor Prima TV,
Antena 1 a avut un rating Național TV și Realitatea Plus, în
mediu de 308.000 de telespectatori ciuda faptul că a pierdut 1.000 de
pe minut, la nivel urban, în luna orășeni față de luna precedentă.
martie, conform măsurătorilor Kantar Televiziuni care au obținut
Media, în creștere cu 24.000 de creșteri de audiență față de februarie:
persoane față de luna februarie. Este TVR 1 (3.000 de persoane), DIVA
cea mai mare creștere de audiență (1.000) și Național TV (4.000).
urbană de pe piața TV care ia Televiziuni care au suferit
consolidat a doua poziție în topul lunii pier deri: România TV (6.000),
timp ce Kanal D a suferit o pierdere DIVA (4.000). martie, după Pro TV. Antena 3 (4.000), DigiSport 1 (
consistentă de 40.000 de persoane. Audiența la nivel urban Pro TV a obținut un rating 11.000), Prima TV (3.000),
Demnă de remarcat este prezența pe a televiziunii Antena 1 a crescut cu mediu de 369.000 de telespectatori Realitatea Plus (4.000), Antena
locul 9 în topul audienței naționale a 24.000 de telespectatori în martie pe minut, în scădere cu 6.000 de Stars (4.000) și B1TV (3.000).
persoane față de februarie.
29