Page 6 - Media Expres nr 5 / mai 2021
P. 6
TV
AUTORITĂȚI CABLU TV DTH RADIO SATELIT LEGISLAȚIE
De ce conținutul educațional este
crucial pentru a crește în segmentul de
familie
A fost un an greu în care pandemia a schimbat multe și pe mulți. Mai ales părinții sau
văzut puși în fața unei noi provocări, preluând și rolul dascălilor pe perioada în care
școlile au fost închise. Peste noapte sau trezit întro nouă ipostază profesori de
istorie, matematică, desen șamd.
Școlile au încercat să reducă distanța dintre învățători și elevi prin cursuri online. În multe cazuri, socoteala de acasă nu sa potrivit cu cea din târg.
Ofertele sau dovedit complicat de accesat, dificil de navigat, cu un conținut tern și neatractiv pentru copii.
Învățământul se redefinește acum! Industria EdTech a fost estimată la peste 76 de miliarde de USD pentru anul 2019 și va crește cu 18,1% până în
2027.
Faptul că Da Vinci Media a devenit parte a Azoomee, o firmă expertă în tehnologia digitală, oferă o multitudine de posibilități atunci când vine vorba
despre conținut premium de învățare. Produsul etalon al noii companii, serviciul digital de streaming Da Vinci Kids, a reușit performanța de a crește în
fiecare lună cu cel puțin 10% (Q1 2021). Pentru că tot mai mulți părinți înțeleg valoarea unui produs digital la îndemâna oricui, care îmbină învățarea
cu plăcerea jocului!
Noile parteneriate cu giganți precum Vodafone sau Telefonica subliniază importanța pe care aceste companii o rezervă segmentului de familii
interesate de educația copiilor din baza lor de clienți. Vor exista multe urmări ale pandemiei. Inovațiile legate de învățământul digital vor fi printre cele
mai benefice și de viitor.
Pentru a afla una dintre multele oportunități de cooperare cu Da Vinci Media, contactațil pe Tom Gibson la: tgibson@davincitv.net
6 MAI 2021