Page 29 - Media Expres nr. 6 / iunie 2021
P. 29
TV
LEGISLAȚIE SATELIT RADIO DTH TV CABLU AUTORITĂȚI
Topul audienței televiziunilor comentat
MAI 2021
Happy Channel, Antena Stars și TVR 2 sunt televiziunile care, în luna televiziune care se adresează în
mai, la nivel urban, au reușit să câștige telespectatori comparativ cu special publicului feminin, a câștigat
cel mai mare număr de telespectatori
aprilie. Sunt câștiguri minore întro lună în care consumul de televiziune comparativ cu aprilie, de pe piața TV:
liniară (telecomandă) sa redus pe fondul relaxării restricțiilor împotriva 8.000. Nu este o creștere
pandemiei, notează forbes.ro. spectaculoasă, dar la scăderea
Happy Channel, încălzirii vremii și a relaxării
televiziune care se adresează în restricțiilor împotriva COVID19. TVR
special publicului feminin, a câștigat 1, Realitatea Plus și Prima TV șiau
4.000 de telespectatori la nivel urban, conservat ratingurile generale din
cea mai mare creștere de audiență luna precedentă. Televiziuni care au
de pe piața TV în luna mai. Happy pierdut audiență comparativ cu luna
Channel ocupă locul 7 în topul aprilie: Pro TV (29.000
audienței urbane, cu un rating telespectatori), Antena 1 (4.000),
general mai mare decât al TVR 1 și Kanal D (6.000), România TV (
la egalitate cu Digi24. Televiziunea cu 23.000), Antena 3 (25.000),
programe tabloide Antena Stars a DigiSport 1 (3.000), Digi24 (8.000),
câștigat 3.000 de orășeni, conform Național TV (5.000), DIVA (1.000).
generală de pe piață, aceasta este
număr notabil de telespectatori față importantă. Începând cu luna mai,
de aprilie, ajungând pe locul 7 în Metropola TV, televiziune națională
topul național, înaintea TVR 1 deținută de Primăria Voluntari (Ilfov),
Pro TV, Antena 1 și Kanal
D au suferit pierderi de audiență în a intrat în sondajele de audiență
Kantar Media.
luna mai, lucru explicabil prin Televiziuni care au
încălzirea vremii, dar mai cu seamă câștigat audiență în luna mai față de
din cauza măsurilor de relaxare. aprilie: TVR 1 (3.000), Prima TV
Românii nau mai stat lipiți de (2.000) și Antena Stars (6.000).
programele celor trei mari televiziuni. Televiziuni care au suferit pierderi de
Și televiziunile de știri au pierdut audiență: Pro TV (67.000), Antena 1
datelor Kantar Media, în timp ce Consumul TV la nivel telespectatori, în ciuda forțărilor (17.000), Kanal D (46.000),
realizatorilor de a relata actualitatea
TVR 2 șia mărit audiența cu 2.000 național a continuat să scadă în sub imperiul Breaking News. România TV (40.000), Antena 3 (
de persoane. Toate aceste creșteri luna mai, pe fondul relaxărilor România TV, de exemplu, a pierdut 33.000), DigiSport 1 (6.000),
sunt aproape neînsemnate întro restricțiilor împotriva pandemiei și a 40.000 de telespectatori față de Național TV (8.000), Digi 24 (
piață în care ratingurile sunt pe o încălzirii vremii. Happy Channel este aprilie, în timp ce Antena 3, 33.000, 9.000), Realitatea Plus (2.000) și
pantă descrescătoare, din cauza singura televiziune care a câștigat un pierderi importante! Happy Channel, Pro Cinema (10.000).
29