Page 29 - Media Expres nr. 7 / iulie 2021
P. 29

TV
                                          LEGISLAȚIE  SATELIT RADIO  DTH  TV  CABLU  AUTORITĂȚI

           Topul audienței televiziunilor în

           NAȚIONAL și URBAN ­  IUNIE 2021



           În  prima  lună  a  verii  2021,  consumul  de  televiziune  liniară  (pe      56,84%  dintre  românii  din  mediul
                                                                                          urban,  care  au  urmărit  un  program
           telecomandă) și­a menținut tendința de scădere. Pro TV a beneficiat de         TV  în  luna  iunie,  s­au  uitat  la  una
           difuzarea  meciurilor  de  fotbal  din  prima  parte  a  turneului  EURO  2020,   dintre  cele  cinci  televiziuni  amintite.
           conservându­și ratingul la nivel național.
                  Antena  3  și  România  TV  de   persoane   față   de   luna
           și­au crescut audiențele față de luna  precedentă.   Happy   Channel,
           mai. În iunie, Pro TV a câștigat 9.000  televiziune  ale  cărei  programe
           de  telespectatori  la  nivel  național,  vizează  publicul  feminin,  și­a  păstrat
           ajungând la o medie de 617.000 de  locul  7  în  topul  celor  mai  vizionate
           telespectatori  pe  minut  (toată  ziua),  posturi  TV  în  luna  iunie,  la  nivel
           conform  măsurătorilor  Kantar  Media.  național,  cu  un  rating  de  72.000  de
           Nu  este  un  câștig  mare,  în  ciuda  persoane pe minut (toată ziua).
           difuzării  partidelor  de  fotbal  de  la   Intact  Media  Group,  care
           EURO  2020.  Totuși,  Pro  TV  și­a  deține  televiziunile Antena  1, Antena
           consolidat  poziția  de  lider  în  topul  3, Happy Channel, ZU TV și Antena
           audienței  naționale.  Antena  1  a  Stars,  a  avut  o  cotă  de  piață  (de
           pierdut  8.000  de  telespectatori,  în  vizionare) de 24,34%.
           timp ce Kanal D, 30.000 față de luna   Grupul  rival,  Pro  TV,  cu
           mai.  Sunt  pierderi  obișnuite  pentru  televiziunile  Pro TV,  Pro  X,  Pro  2  și

























                                                                                          Grupul  Intact  (Antena  1,  Antena  3,
                                                                mai: TVR 1 (6.000 de telespectatori),   Antena Stars, Happy Channel și ZU
                                                                Prima  TV  (3.000),  Antena  Stars   TV) a avut o cotă de piață, în urban,
                                                                (3.000),  Pro  2  (5.000)  și  TVR  2   de  25,2%.  Grupul  Pro  TV  (Pro  TV,
                                                                (1.000).                  Pro  2,  Pro  X  și  Pro  Cinema)  a
                                                                       Televiziuni care au pierdut   înregistrat o cotă de piață de 20,3%.
                                                                telespectatori  în  iunie  comparativ  cu   Televiziunea  Metropola  TV,  care  a
                                                                mai:  Național  TV  (­1.000),  Digi24  (­  intrat  de  curând  în  sondajele  de
                                                                1.000),  Realitatea  Plus  (­4.000)  și   audiență  Kantar  Media,  a  avut  în
                                                                Pro  Cinema  (­2.000),  DigiSport  1  (­  urban sub 1.000 de telespectatori pe
                                                                50.000).                  minut.  Aleph  News,  televiziunea  de
                                                                       Pro  TV  este  singura   știri  deținută  de  Adrian  Sârbu,  a
                                                                televiziune a cărei audiență urbană a   înregistrat 2.000 de telespectatori pe
                                                                crescut   consistent   în   iunie,   minut.   Televiziuni care au pierdut
                                                                comparativ  cu  luna  precedentă,   audiență în iunie comparativ cu luna
                                                                pentru că a difuzat meciurile de fotbal   mai:  Antena  1  (­10.000  telespec ­
                                                                de la EURO 2020.          tatori),  Kanal  D  (­12.000),  România
                                                                       Consumul  de  televiziune   TV (­2.000), Digi 24 (­2.000), DIVA (­
                                                                la  nivel  urban  a  continuat  să  scadă.   2.000) și Realitatea Plus (­4.000).
                                                                Primele  cinci  televiziuni  din  topul   Televiziuni   care   au
                                                                audienței urbane – Pro TV, Antena 1,   câștigat  audiență  față  de  luna  mai:
           începutul  verii,  perioada  cu  cel  mai  Pro  Cinema,  a  înregistrat  o  cotă  de  Kanal D, România TV și Antena 3 –   Pro TV (+13.000 de orășeni),  Antena
           scăzut  consum  de  televiziune.  Pe  piață de 21,07%.  au deținut o cotă de piață de 56,84%   3  (7.000),  Happy  Channel  (1.000),
           nișa de știri, România TV și Antena 3   Televiziuni   care   au  la nivel urban, conform măsurătorilor   TVR  1  (3.000),  Prima TV  (1.000)  și
           au  câștigat  3.000,  respectiv  13.000  câștigat audiență în iunie față de luna  Kantar  Media.  Cu  alte  cuvinte,   Antena Stars (3.000).


                                                                                                              29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32