Page 22 - Media Expres nr. 8 / august 2021
P. 22
AUTORITĂȚI CABLU TV DTH RADIO SATELIT LEGISLAȚIE
TV
Granturi de 1,8 milioane de euro pentru
massmedia care promovează Conferinţa
privind viitorul Europei
Parlamentul European va acorda granturi în valoare totală de 1,8 milioane de euro Proiectele trebuie să înceapă la 1
pentru massmedia care promovează Conferinţa privind viitorul Europei. Depunerea noiembrie 2021, după primirea
dosarelor complete de către solicitanţii de granturi trebuie făcută până pe 1 septembrie rezultatelor evaluării, şi să dureze
2021, ora României 18:00, în format electronic, prin intermediul Funding & Tenders până la anunţarea concluziilor finale
Portal Electronic Submission System: ale Conferinţei privind viitorul
https://ec.europa.eu/info/fundingtenders/opportunities/portal/screen/opportunities/topic Europei. Data limită de finalizare a
details/epcommsubv2021cofoe proiectelor este 30 iunie 2022.
Bugetul total disponibil este de
Direcţia Generală Comunicare viitorul Europei. asigure furnizarea de informaţii aproximativ 1,8 milioane de euro, iar
din cadrul Parlamentului European Parlamentul European va co periodice, fiabile şi pluraliste despre contribuţiile solicitate sunt aşteptate
(DG COMM) a anunţat publicarea finanţa (maximum 70% din costurile Conferinţa privind viitorul Europei, să se încadreze între 30.000 şi
unei cereri de propuneri pentru eligibile) activităţi multimedia încurajarea participării cetăţenilor la 100.000 de euro. Audienţa şi
granturi (subvenţii) pentru mass desfăşurate de agenţii de presă şi de platforma online a Conferinţei privind capacitatea de a genera implicarea
media, având ca obiectiv principal platforme media digitale (incluzând viitorul Europei şi deschiderea susţinută şi participarea cetăţenilor în
creşterea gradului de informare a organizaţii media care activează doar dezbaterii privind viitorul Europei dezbaterile din cadrul platformei
cetăţenilor cu privire la Conferinţa ca platforme digitale şi organizaţii către cititorii şi urmăritorii platformei Conferinţei pentru viitorul Europei vor
privind viitorul Europei, precum şi media care, pe lângă activităţile massmedia. Acţiunile multimedia fi criterii principale pentru evaluarea
promovarea participării cetăţenilor la media digitale, operează şi în mediul trebuie să pună accent pe organizaţiilor media care solicită co
dezbaterile propuse prin intermediul nondigital). informarea şi implicarea tinerilor finanţare.
platformei online a Conferinţei privind Proiectele finanţate trebuie să europeni.
Eurosport se laudă cu audiențe record în
timpul Jocurilor Olimpice Tokyo 2020
Prima săptămână a Jocurilor Olimpice a adus audiențe record în Europa* pe Andrew Georgiou, President of
platformele digitale ale Discovery și Eurosport, unde se poate urmări orice moment de Sports, Discovery, a spus: „Este
la Tokyo 2020, potrivit unui comunicat din 3 august. Dorința fanilor de ași personaliza fantastic să vedem că acoperirea
experiența alegând să urmărească eroii naționali sau sporturile preferate a dus la noi noastră și poveștile pe care le
abonamente digitale în prima săptămână a Jocurilor Olimpice, o creștere de două ori spunem rezonează cu publicul din
mai mare decât pe întreg parcursul Jocurilor Olimpice de Iarnă PyeongChang 2018. întreaga Europă. Este clar că aceste
Jocuri Olimpice au un impact mare,
fie că este vorba despre
Aproape 750 de milioane de important eveniment global, unul noastre, iar numerele sunt interacțiunea de pe platformele
minute de la Jocurile Olimpice au fost care merge mai departe de sport și impresionante. Tokyo 2020 nea Discovery sau despre audiența de pe
urmărite în regim de streaming pe televiziunile noastre.”
platformele Discovery și Eurosport în Eurosport.com și multiplele
prima săptămână, aproape de 18 ori versiuni locale ale websiteului au
mai multe decât în prima săptămână avut, de asemenea, audiențe record,
de la PyeongChang 2018. Cifrele de de trei ori mai mari decât la
audiență ale primelor nouă zile de PyeongChang 2018. Interesul pentru
competiții subliniază interesul și Jocurile Olimpice a dus la o lună
implicarea audienței în poveștile record pentru Eurosport.com în iulie,
olimpice odată cu primele Jocuri cu 54 de milioane de vizitatori unici
Olimpice de Vară difuzate de pe platformă.
Discovery și Eurosport. Discovery și Eurosport prezintă
Cu ajutorul distribuției pe multiple Jocurile Olimpice Tokyo 2020 în 50
platforme abordate de Discovery și de țări din Europa, cu 11 echipe de
Eurosport (FTA, PayTV și Digital/ producții locale și acoperire în 19
D2C), peste 275 de milioane de limbi diferite. Serviciile lor digitale
oameni au urmărit Jocurile Olimpice reprezintă singurul loc din Europa în
până acum. care fiecare moment de neratat este
Cifrele reprezintă o creștere cu disponibil fanilor.
10% față de publicul de la Comparația audiențelor se referă
PyeongChang 2018, iar audiențele la primele nouă zile ale Jocurilor
PayTV ale Discovery și Eurosport au Tokyo 2020 Credit Getty Images via Eurosport Olimpice, precum și la Ceremonia de
crescut cu peste 30%. Cifrele finale Deschidere și o selecție de probe
ale Jocurilor Olimpice vor fi raportate desfășurate între 21 și 23 iulie.
la finalul competiției. de tradiționalele audiențe sportive. adus cifre nemaiîntâlnite și suntem *Exclude Rusia. Discovery este
JeanBriac Perrette, President & Este clar, uitândune la prima entuziasmați că atât de mulți fani din Broadcaster Oficial în Franța și
CEO, Discovery International, a săptămână, că Jocurile au adus un Europa urmăresc Jocurile Olimpice Regatul Unit pentru Tokyo 2020.
spus: „Jocurile Olimpice sunt cel mai public nou și diferit pe platformele pe platformele Eurosport”.
22 AUGUST 2021