Page 21 - Media Expres nr. 9 / septembrie 2021
P. 21

LEGISLAȚIE  SATELIT RADIO  DTH  TV  CABLU  AUTORITĂȚI
                                                                                   TV




           România ocupă locul patru în Europa și

           locul șapte global în topul participării

           copiilor la campania pentru climă





            După  doar  nouă  săptămâni  de  la  începerea  campaniei             redusă.
                                                                                        În  țări  apropiate  precum  Polonia  și
            „Campionii Climei Cartoon Network”, copiii din Europa, Africa și      Republica  Cehă,  26.242  și  respectiv  1.494  de
            Orientul  Mijlociu  și­au  arătat  dorința  de  a  participa  la  o   provocări au fost acceptate. La fel ca în România,
            schimbare  pozitivă,  peste  jumătate  de  milion  de  „provocări”     secțiunea preferată de cele două țări au fost cea
            climatice  fiind  acceptate  până  în  prezent,  informează  Cartoon   legată de reciclare, cu 8.593 de acțiuni realizate de
                                                                                  copiii  din  Polonia,  și  cu  510  selecții  în  rândul
            Network.                                                              publicului  tânăr  din  Republica  Cehă.  Polonia  a
                                                                                  adunat 4.463 de provocări pentru reducerea risipei
                                                                                  de  mâncare,  spre  deosebire  de  Republica  Cehă,
                 Acest  lucru  survine  după  recentul  raport  acțiuni  pentru  conștientizarea  și  com baterea   unde  doar  212  acțiuni  au  fost  selectate.  Pentru
            al  IPCC,  care  a  prezentat  cel  mai  urgent  apel  schimbărilor  climatice  au  fost  acceptate  de  către   subiectul  reducerii  consumului  de  energie
            privind  schimbările  climatice  de  până  acum,  iar  copii, ceea ce a poziționat țara noastră pe locul 4   electrică, 4.082 de alegeri au fost făcute din partea




































            rezultatele campaniei de conștientizare „Campionii  în  topul  țărilor  din  Europa  implicate  în  această   publicului polonez și 235 din partea publicului ceh.
            Climei”,  privind  schimbările  climatice,  desfășurată  campanie  (după  Spania,  Polonia  și  Portugalia)  și
            în mai multe regiuni, arată un răspuns răsunător în  pe locul 7 în topul general.  Vanessa  Brookman,  Head  of  Kids,  WarnerMedia
            rândul  copiilor  care  sunt  gata  să  contribuie  la   Reciclarea  a  reprezentat  cea  mai  impor­  EMEA, a declarat – „Am inițiat campania Cartoon
            realizarea unei schimbări.         tantă  categorie  de  interes  pentru  copiii  din   Network  Campionii  Climei  ca  răspuns  la
                 Prin  intermediul  campaniei  „Campionii  România, 3.888 de acțiuni fiind realizate în cadrul  sentimentul de îngrijorare pe care copiii îl au față
            Climei”,  Cartoon  Network  își  propune  să  inspire  acestei campanii. Următoarea categorie, cu 2.127  de schimbările climatice și dorința lor puternică de
                                           t
            publicul  tânăr  să  adopte  schimbări  compor a ­ de  provocări  acceptate,  a  fost  cea  legată  de  re­ a  contribui  cu  soluții.  Am  vrut  să  găsim  o
            mentale mici, dar de impact, acasă sau în comu ­ ducerea risipei de mâncare. Aceasta implică acțiuni  modalitate pentru a le da mijloacele necesare să ia
            nitatea lor, în beneficiul planetei. Provocările de zi  precum  pregătirea  unui  prânz  sănătos  sau  con­  măsuri,  să  fie  recunoscuți  și  să­și  facă  auzite
            cu  zi,  cum  ar  fi  „Fă  să  plouă!”,  încurajează  cam ­ sumarea legumelor de sezon din apropierea casei,   vocile. Cele peste 500.000 de provocări acceptate
            pionii  climei  să  facă  duș  în  loc  de  baie,  sau  pentru a reduce emisiile de dioxid de carbon.
            „Împachetează­ți  sacoșa”,  care  le  cere  să   Pe  următorul  loc  în  alegerea  publicului   ne­au arătat că trebuie să continuăm să le oferim
            colecteze  și  să  refolosească  toate  pungile  de  tânăr  se  află  economisirea  energiei  electrice,  cu   copiilor o platformă de angajament. (...)” Campania
            plastic, au fost concepute în colaborare cu WWF și  1.827 de acțiuni realizate. Un exemplu de acțiune   Cartoon Network „Campionii Climei” a fost lansată
            oferă  o  serie  de  opțiuni  pentru  ca  fiecare  copil,  în acest sens a fost „Redu temperatura!”, în care  pe teritoriul EMEA în iunie 2021 și a fost dezvoltată
            colectiv de la școală și familie să se poată implica.   cei mici erau încurajați să roage adulții să utilizeze  în  parteneriat  cu  organizația  mondială  de  mediu
                 În  România,  11.818  provocări  ce  implică  mașina  de  spălat  setând­o  la  o  temperatură  WWF.



                                                                                                              21
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26