Page 21 - Media Expres nr. 9 / septembrie 2021
P. 21
LEGISLAȚIE SATELIT RADIO DTH TV CABLU AUTORITĂȚI
TV
România ocupă locul patru în Europa și
locul șapte global în topul participării
copiilor la campania pentru climă
După doar nouă săptămâni de la începerea campaniei redusă.
În țări apropiate precum Polonia și
„Campionii Climei Cartoon Network”, copiii din Europa, Africa și Republica Cehă, 26.242 și respectiv 1.494 de
Orientul Mijlociu șiau arătat dorința de a participa la o provocări au fost acceptate. La fel ca în România,
schimbare pozitivă, peste jumătate de milion de „provocări” secțiunea preferată de cele două țări au fost cea
climatice fiind acceptate până în prezent, informează Cartoon legată de reciclare, cu 8.593 de acțiuni realizate de
copiii din Polonia, și cu 510 selecții în rândul
Network. publicului tânăr din Republica Cehă. Polonia a
adunat 4.463 de provocări pentru reducerea risipei
de mâncare, spre deosebire de Republica Cehă,
Acest lucru survine după recentul raport acțiuni pentru conștientizarea și com baterea unde doar 212 acțiuni au fost selectate. Pentru
al IPCC, care a prezentat cel mai urgent apel schimbărilor climatice au fost acceptate de către subiectul reducerii consumului de energie
privind schimbările climatice de până acum, iar copii, ceea ce a poziționat țara noastră pe locul 4 electrică, 4.082 de alegeri au fost făcute din partea
rezultatele campaniei de conștientizare „Campionii în topul țărilor din Europa implicate în această publicului polonez și 235 din partea publicului ceh.
Climei”, privind schimbările climatice, desfășurată campanie (după Spania, Polonia și Portugalia) și
în mai multe regiuni, arată un răspuns răsunător în pe locul 7 în topul general. Vanessa Brookman, Head of Kids, WarnerMedia
rândul copiilor care sunt gata să contribuie la Reciclarea a reprezentat cea mai impor EMEA, a declarat – „Am inițiat campania Cartoon
realizarea unei schimbări. tantă categorie de interes pentru copiii din Network Campionii Climei ca răspuns la
Prin intermediul campaniei „Campionii România, 3.888 de acțiuni fiind realizate în cadrul sentimentul de îngrijorare pe care copiii îl au față
Climei”, Cartoon Network își propune să inspire acestei campanii. Următoarea categorie, cu 2.127 de schimbările climatice și dorința lor puternică de
t
publicul tânăr să adopte schimbări compor a de provocări acceptate, a fost cea legată de re a contribui cu soluții. Am vrut să găsim o
mentale mici, dar de impact, acasă sau în comu ducerea risipei de mâncare. Aceasta implică acțiuni modalitate pentru a le da mijloacele necesare să ia
nitatea lor, în beneficiul planetei. Provocările de zi precum pregătirea unui prânz sănătos sau con măsuri, să fie recunoscuți și săși facă auzite
cu zi, cum ar fi „Fă să plouă!”, încurajează cam sumarea legumelor de sezon din apropierea casei, vocile. Cele peste 500.000 de provocări acceptate
pionii climei să facă duș în loc de baie, sau pentru a reduce emisiile de dioxid de carbon.
„Împacheteazăți sacoșa”, care le cere să Pe următorul loc în alegerea publicului neau arătat că trebuie să continuăm să le oferim
colecteze și să refolosească toate pungile de tânăr se află economisirea energiei electrice, cu copiilor o platformă de angajament. (...)” Campania
plastic, au fost concepute în colaborare cu WWF și 1.827 de acțiuni realizate. Un exemplu de acțiune Cartoon Network „Campionii Climei” a fost lansată
oferă o serie de opțiuni pentru ca fiecare copil, în acest sens a fost „Redu temperatura!”, în care pe teritoriul EMEA în iunie 2021 și a fost dezvoltată
colectiv de la școală și familie să se poată implica. cei mici erau încurajați să roage adulții să utilizeze în parteneriat cu organizația mondială de mediu
În România, 11.818 provocări ce implică mașina de spălat setândo la o temperatură WWF.
21