Page 5 - Media Expres nr. 12 / decembrie 2021
P. 5
LEGISLAȚIE SATELIT RADIO DTH TV CABLU AUTORITĂȚI
TV
Bucatele de Crăciun în decembrie la TV1000 are un nou logo din
TV Paprika 8 decembrie
Compania Viasat World, care deține familia de diferită pentru fiecare canal. Fiecare la ora 16:00, iar “Magnolia”, cu Tom
element se închide cu același cadru, Cruise și Julianne Moore, este
televiziuni paytv TV1000, a anunțat schimbarea cu noul logo în centru. programat luni, 27 decembrie, la ora
logoului și a imaginii acestora din 8 decembrie, Noua prezentare exprimă 22:00.
cu ținta de a reflecta și îmbunătăți experiența de perfect, crede compania, marca Telespectatorii au la dispoziție
vizionare a filmelor acasă, fie acestea clasice TV1000 contemporană, interesantă două blocuri de filme fantastice la
sau noi descoperiri. și atractivă pentru diferite categorii TV1000:
demografice. Sezonul Comediei, în fiecare
Această nouă înfățișare seară până în 19 decembrie, prezintă
Potrivit unui comunicat difuzat televiziunile TV1000 așa cum sunt, susține linia de filme oferite de o selecție de filme care aduc râsul pe
de companie, logoul reîmprospătat oferind în același timp spațiu pentru TV1000 în decembrie. buze în timpul sezonului festiv,
și noul pachet de elemente de evoluție pe măsură ce acestea se Printre cele mai importante inclusiv “Unfinished Business”, “View
branding onair, social și digital sunt dezvoltă, Viasat World a încheiat un titluri difuzate pe tot parcursul From the Top”, “Anchorman: The
introduse începând cu data de 8 parteneriat cu studioul de creație perioadei festive se numără “The Legend of Ron Burgundy”,
decembrie, ele fiind dezvoltate și parizian 17 Mars. Internship”, cu Vince Vaughn și “Pineapple Express”,
executate în întregime de către Întruchipând promisiunea unei Owen Wilson, miercuri, 1 decembrie, “Adventureland”, “Down With Love” și
de la ora 22:00, trilogia “House “The Informant”.
designerul de creație Keith varietăți uriașe în conținutul acestor Party” cu Christopher Reid și Vedetele TV1000 conține
Livingstone. televiziuni, studioul a creat o singură Christopher Martin, având premiera titluri difuzate în fiecare zi începând
Noul logo a fost conceput mișcare a camerei în jurul semnului pe parcursul a trei nopți consecutive, cu 20 decembrie, sărbătorind unele
pentru a fi întâi de toate digital, iconic al celor patru mărci: duoul între 7 și 9 decembrie, la ora 22:00, dintre cele mai mari vedete de la
imprimând prospețime și îndrăzneală stea cerc. Marca este plasată întro “What Happens in Vegas”, cu Hollywood. Între ele, se numără
mărcii, cu un aspect simplu, limpede, succesiune de universuri cinematice, Cameron Diaz și Ashton Kutcher, “Fight Club”, “The Revenant”,
premium. fiecare făcând referire la un gen sau luni, 13 decembrie, de la ora 21:00. “Unforgiven”, “Noah”, “The Lost
Pentru a crea un set de o temă recunoscută, cu propriul stil În plus, franciza “Big Momma” va fi Boys”, “L.A. Confidential”,
elemente de identificare care să grafic și design sonor. Aceasta este difuzată pe tot parcursul zilei, “Philadelphia”, “The Big Short” și
reprezinte în mod autentic completată de o temă muzicală sâmbătă, 19 decembrie, începând de “Revolutionary Road”.
5