Page 14 - Media Expres nr. 2 / februarie 2022
P. 14

ONLINE
            AUTORITĂȚI  CABLU  TV  DTH  RADIO  SATELIT  LEGISLAȚIE



           Digi24.ro se laudă cu peste 1,1


           miliarde de afișări în 2021




            Site-ul  digi24.ro  și  aplicația  mobilă  Digi24  au   privind   presa   din   România,  parte din divizia media a grupului
            înregistrat în 2021 peste 1,1 miliarde de afișări   Digi24.ro  reprezintă  cea  mai  de  DIGI | RCS & RDS.
                                                                                online
                                                                încredere
                                                                                       de
                                                                                             Digi24  este  favorit  pentru
                                                                          sursă
            de pagină, un record absolut pentru un site de      informare a românilor.     publicul  activ  comercial  din
            media,  conform  Biroului  Român  de  Audit            De  asemenea,  nivelul  crescut  zonele  urbane,  având  cel  mai
            Transmedia  (BRAT),  citat  într-un  comunicat  al   privind   calitatea   informațiilor  mare grad ESOMAR A dintre toate
                                                                publicate de Digi24.ro a evidențiat  televiziunile de știri din România.
            Digi.                                               o  schimbare  majoră  în  noile   Platforma  Digi24.ro  este  cea
                                                                obiceiuri  de  consum  al  știrilor  în  mai urmărită platformă de știri din
                                                                rândul publicului român.   online-ul  românesc,  având  o
              Cu o medie lunară de peste 11  lunară  de  peste  11  milioane  de   Deși  în  ultimii  doi  ani  de  medie  lunară  de  peste  50  de
            milioane de vizitatori unici, site-ul  vizitatori  unici,  fapt  care  a   pandemie  atât  peisajul  media,  cât  milioane de vizite, în ultimele șase
            și aplicația Digi24 au ocupat prima  demonstrat   că   informațiile   și   preferințele   cititorilor   au  luni.
            poziție  în  rândul  site-urilor  media  furnizate au generat cel mai mare   evoluat  odată  cu  nevoia  pentru   Platforma  Digi24.ro  deține
            din România.              impact   în   rândul   cititorilor,   digitalizare,  platforma  Digi24.ro  s- recordul  absolut  de  trafic  în
              Pentru al doilea an consecutiv,  poziționând-o  astfel  în  topul   a  adaptat  acestora  și  a  continuat  mediul  online  din  România,
            Digi24, prin intermediul site-ului și  preferințelor.  să  ofere  un  conținut  relevant  și  conform  măsurătorilor  realizate
            al aplicației mobile, a reușit să își   Potrivit  măsurătorilor  BRAT,   echidistant,  reprezentând  o  sursă  de  Biroul  Român  de  Audit
            mențină  poziția  de  lider  pe  piața  aplicația  mobilă  Digi24  s-a  situat   credibilă, în timp ce încrederea în  Transmedia: peste 80 de milioane
            media online.             în  topul  celor  mai  accesate   social media a fost afectată.  de  vizite  și  peste  16  milioane  de
              Conform  datelor  publicate  de  aplicații  de  știri  din  România,  cu   Televiziunea   Digi24   și  vizitatori unici, raportate la nivelul
            Biroul   Român   de   Audit  peste  102  milioane  de  afișări  de   platforma   online   Digi24.ro,  unei luni.
            Transmedia  (BRAT),  Digi24  și-a  pagină.          poziționate  de  publicul  român,   Grupul  mai  deține  Digi  Sport
            depășit propriul record înregistrat   De  asemenea,  aceasta  este  și   pentru  al  patrulea  an  consecutiv,  1,  2,  3,  4,  Digi  4K,  Digi  Life,  Digi
            în  2020  și  a  generat,  la  nivelul  cea  mai  vizitată  aplicație  de  știri,   în  top  3  cele  mai  credibile  surse  World  și  Digi Animal  World,  UTV,
            anului 2021, peste 1,1 miliarde de  cu  peste  22  de  milioane  de  vizite   de   informare   din   România  Music  Channel,  Hit  Music,  Film
            afișări de pagină.        la nivelul anului 2021.   (conform  Reuters  Institute  Digital  Now (pay-tv) și radio PROFM, Digi
              Concomitent,   platforma   Conform  raportului  realizat  de   News  Media  Report  2021),  fac  FM, Dance FM și Chill FM.
            Digi24.ro  a  înregistrat  o  medie  Reuters  și  Universitatea  Oxford
           Biroul din România "Europa Creativă"


           are un buget de 87.000 de euro



                                                                                              Bugetul total disponibil pentru
                Programul      anual    pe     2022     pentru   creativă  pentru  proiecte  comune   programul   „Europa   Creativă”
                                                                 de inovare care implică mai multe
            implementarea  directivei  "Europa  Creativă"        sectoare   creative,   contribuind   aferent  perioadei  2021-2027  se
                                                                                           ridică  la  aproximativ  2,4  miliarde
            publicat la jumătatea lunii ianuarie, prevede un     totodată   la   noul   Bauhaus   de euro, o creștere de 63% față de
            buget total maximal pentru biroul din România        european.  Această  componentă   perioada   2014-2020.   Bugetul
                                                                 va  extinde  și  sprijinul  acordat
            (Romanian Desk) de 87.000 de euro.                   mass-mediei  de  știri  prin  luarea   sporit   reflectă   angajamentul
                                                                                           Uniunii  Europene  de  a  ajuta
                                                                 de  măsuri  suplimentare  care  să   sectorul să se refacă și să devină
                                                                 protejeze libertatea presei.  mai  rezilient  în  anii  ce  urmează.
                                                                   „Europa  Creativă”  va  viza  și
               Cu  un  buget  de  aproximativ  noutăți.  Va  fi  finanțat  sprijinul   aspecte   esențiale   legate   de   Programul  are  trei  componente:
            385  de  milioane  de  euro,  cu  acordat  dezvoltării  unor  jocuri   sectoarele  culturale  și  creative.   Componenta  „Cultură”  acoperă
            aproape  100  de  milioane  de  euro  video  și  a  unor  experiențe   Proiectele   finanțate   din   toate   domeniile   sectoarelor
            mai  mare  decât  cel  din  2021,  inovatoare  legate  de  realitatea   componenta  MEDIA  vor  trebui  să   culturale  și  creative,  cu  excepția
            „Europa  Creativă”  a  crescut  în  virtuală.  O  acțiune  nouă,  „MEDIA   implementeze   strategii   pentru   sectorului audiovizual și a celui al
            2022 sprijinul acordat partenerilor  360  de  grade”,  se  referă  la   ecologizare și diversitate, inclusiv   mass-mediei de știri; Componenta
            din   sectoarele   creative   și  principalele  foruri  din  industrie,   echilibrul de gen.  „MEDIA”  oferă  sprijin  pentru
            culturale,  ținând  seama  în  mod  implicând  întreprinderi  din  lanțul   Programul    va  contribui  în   sectorul   audiovizual   și   cel
            corespunzător   de   dificultățile  valoric  audiovizual.  Pentru  o  și   mod  semnificativ  la  realizarea   cinematografic;   Componenta
            create  de  criza  provocată  de  mai mare stimulare a inovării, va fi   priorităților  politice  ale  Comisiei   transsectorială  oferă  oportunități
            pandemia  de  COVID-19  și  de  lansat  portalul  Media  Market,   în   ceea   ce   privește   de colaborare transsectorială.
            concurența  tot  mai  intensă  de  pe  pentru   întreprinderile   nou-  sustenabilitatea  și  incluziunea  și   Organismele publice și private
            plan  mondial,  se  arată  într-un  înființate   promițătoare.   va  include  inițiative  care  vizează   care  își  desfășoară  activitatea  în
            anunț   publicat   pe   site-ul  Colaborarea dintre festivalurile de   priorități  suplimentare  ale  UE,   sectoarele  creative  pot  solicita
            Reprezentanța  Comisiei  Europene  film  va  fi  consolidată  prin   cum  ar  fi  contribuția  la  Strategia   finanțare  cu  ajutorul  birourilor
            în România.               intermediul rețelelor.     UE    de    combatere   a   „Europa  Creativă”,  cu  sedii  în
               Componenta   MEDIA   se   Componenta   transsectorială   antisemitismului și de susținere a   toate statele membre ale UE și în
            concentrează  pe  audiovizual,  iar  va  spori  finanțarea  acordată   vieții  evreiești,  precum  și  la Anul   țări terțe asociate programului.
            în  2022  se  introduc  mai  multe  Laboratorului   pentru   inovare   european al tineretului.



           14                                                                               FEBRUARIE 2022
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19