Page 6 - Media Expres nr. 2 / februarie 2022
P. 6
AUTORITĂȚI CABLU TV DTH RADIO SATELIT LEGISLAȚIE
TELEKOM
Deutsche Telekom are o valoare de brand
de 60,2 miliarde de dolari - prima
companie de comunicații din Europa
Valoarea mărcii Deutsche Telekom a ajuns la un nivel record, fiind cel asemenea, Deutsche Telekom este
mai valoros brand de telecomunicații din Europa și pe locul al doilea în pregătită să dezvolte noi perspective
de venituri datorită progreselor
topul celor mai importante companii de telecomunicații din lume, rapide înregistrate în implementarea
potrivit unui comunicat difuzat de la sediul companiei din Bonn. tehnologiei mobile 5G și a rețelelor
Deutsche Telekom are o Aceasta oferă tuturor șansa de a Deutsche Telekom pe locul 17 în sale de fibră optică.
valoare de brand de 60,2 miliarde de profita de oportunitățile oferite de clasamentul general. Brand Finance întocmește
dolari americani, conform Brand digitalizare", a adăugat acesta. În fiecare an, Brand Finance clasamentul celor mai valoroase
Finance Global 500, reprezentând o Experții de la Brand Finance stabilește care sunt cele mai mărci din lume în funcție de valoarea
creștere de 18 procente față de anul cataloghează Deutsche Telekom ca valoroase mărci din lume. Compania mărcii în dolari americani. Valorile
precedent (51,1 miliarde de dolari fiind, de departe, cel mai valoros britanică de consultanță pune mărcilor sunt calculate pe baza
taxelor de licență pe care o companie
americani). brand de telecomunicații din Europa. această creștere semnificativă a ar trebui să le plătească dacă nu ar
"Succesele economice și Potrivit studiului, grupul Deutsche valorii mărcii Deutsche Telekom pe deține marca respectivă. În plus față
tehnologice au permis mărcii Telekom a urcat pe locul al doilea în seama dezvoltării economice și de valoarea mărcii, fiecăreia dintre
Deutsche Telekom să continue să se topul companiilor de telecomunicații tehnologice. Acest lucru se cele 500 de mărci i se atribuie un
dezvolte cu succes la nivel național din lume - după Verizon și înaintea datorează, în primul rând, creșterii de rating de marcă. Modelată după
și internațional", a declarat Ulrich AT&T și China Mobile. De asemenea, business, dar și numărului de clienți, ratingul de credit, această valoare
Klenke, Chief Brand Officer la se situează pe locul al doilea în topul în special în Statele Unite. În plus, reprezintă un punct de referință
Deutsche Telekom. "Calitatea celor mai importante companii grupul Deutsche Telekom a câștigat pentru punctele forte, riscurile și
remarcabilă a rețelelor și produselor germane din lume, după Mercedes- puncte și datorită investițiilor potențialul unei mărci în comparație
noastre menține oamenii conectați și Benz. sustenabile în calitatea rețelei, în cu concurenții săi. Cei interesați pot
demonstrează capacitatea noastră de Cel mai valoros brand la nivel tehnologiile digitale și în serviciile de afla mai multe informații despre
inovare, dar și capabilitățile noastre mondial este Apple, care devansează suport clienți, ceea ce a conferit o raportul "Brand Finance Global 500"
pe toate piețele pe care activăm. Amazon și Google. Experții au clasat dinamică suplimentară brandului. De la adresa www.brandfinance.com.
6 FEBRUARIE 2022