×

Advertising -- Data și ora publicării: 05.08.2007 11:12:00

COMMUNICATION-PROMOTION / Orange, Vodafone and Cosmote spent over €104 million for media promotion



Bucharest (MEDIA EXPRES ) / August 3, 2007 / Mobile operators Orange, Vodafone and Cosmote invested over €104 million (rate card value) in the media promotion activities, in the first six months of 2007, according to AlfaCont, quoted by Business Standard.

The biggest part of the budgets went to the TV stations: Orange spent €24.7 million, Vodafone - €32.3 million, and Cosmote - €35 million.

The investment that Vodafone Romania made in the media activities reached €38.1 million, while Cosmote invested €35.7 million in the media activities, and Orange €30.4 million.

The most promoted product by Orange was PrePay Music, a programme launched in May, which used about €six million (rate card value). (AC)
(MEDIA EXPRES)






Abonamentele la MEDIA EXPRES vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la digital și web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL