Page 22 - Media Expres nr. 6 (268) / iunie 2022
P. 22

AUTORITĂȚI  CABLU  TV  DTH  RADIO  SATELIT  LEGISLAȚIE
                                      TV



           Film Café și­a schimbat imaginea cu

           sloganul "Metropola cinematografiei"






           Începând cu 10 mai a.c, Film Café are un nou look, imaginea            abstract,  mai  grafic  ­  zi  și  noapte,  în  funcție  de
                                                                                  momentul zilei.
           proaspătă  își  păstrează  principalele  caracteristici,  dar  cu  un    Coloana  sonoră  care  însoțește  spoturile
           aspect mai curat, mai modern și mai dinamic.                           televizate  se  schimbă,  de  asemenea,  ușor;
                                                                                  motivele muzicale rămân recognoscibile, dar sunt
                                                                                  completate  de  zgomotul  agitat  și  vibrant  al
              Sub  umbrela  AMC,  Film  Café  se  numără
           printre  televiziunile  preferate  ale  telespectatorilor
           autohtoni.  Film  Café  este  prezentă  pe  piața
           românească  de  mai  mulți  ani  cu  un  branding
           binecunoscut,  familiar  pentru  consumatorii  din
           majoritatea gospodăriilor, aflați în grupa de vârstă
           19­49 de ani.
              În  luna  mai,  telespectatorii  s­a  putut  bucura
           de filme interesante și fascinante, precum trilogia
           de aventuri fantastice ”Bibliotecarul: Comoara din
           spatele  cărților",  "Întoarcerea  la  Minele  Regelui
           Solomon",  "Dracula  și  Pocalul  blestemat”,  saga
           fantastică  romantică  "Amurg",  cu  cele  5  filme:
           "Amurg",  "Lună  Nouă",  "Eclipsa",  "Zori  de  zi"  –
           părțile  1  și  2  și  personajul  preferat  din  toate
           timpurile "Piedone", aventuri cu pumni și picioare
           în Africa, Egipt și Hongkong.
              Schimbarea de branding a fost implementată
           la  10  mai,  prin  reîmprospătarea  unor  elemente
           artistice  cheie  din  imaginea  televiziunii.  Scopul
           AMC  Networks  este  de  a  simboliza  atmosfera
           metropolitană și conținutul premium și sofisticat al  foarte importantă.  Logo­ul nu se va schimba și va  orașului.
           "metropolei cinematografiei".       rămâne  așa  cum  este  în  prezent,  pentru  o   Culorile  Film  Café  au  fost,  de  asemenea,
                                                                           vizuale  actualizate: portocaliu și violet au fost adăugate la
                                                                 Elementele
              Conceptul  de  brand  al  televiziunii  rămâne  identificare
                                                         ușoară.
           confortabil,  reflectând  divertismentul  de  calitate,  caracteristice  televiziunii  vor  continua  să  prezinte  tradiționalul albastru turcoaz.
           de  aceea  menținerea  continuității  vizuale  a  fost  clădiri  metropolitane  3D,  dar  într­un  mod  mai







































           22                                                                                   IUNIE 2022
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27