Page 29 - Media Expres nr. 8 (270) / august 2022
P. 29

LEGISLAȚIE  SATELIT RADIO  DTH  TV  CABLU  AUTORITĂȚI
                                                                                   TV


           Topul televiziunilor în URBAN și

           NAȚIONAL ­ iulie 2022


           Audiențele televiziunilor la nivel urban au suferit scăderi mai mici decât în targetul național, comparativ
           cu luna precedentă. Publicul urban cu vârste ridicate n­a plecat în vacanțe, fiind legat în continuare de
           micul ecran și telecomandă. În miezul verii, consumul de televiziune liniară (pe telecomandă) a continuat
           să scadă la nivel național. Sunt câteva excepții notabile: Kanal D, România TV, DigiSport 1 și TVR 2.
           Ne­am  obișnuit  ca,  în  ultimele  veri,  Kanal  D  să  urce  pe  locul  al  doilea  în  topul  celor  mai  urmărite
           televiziuni, devansând Antena 3.

              În top 15 televiziuni cu cele mai  7.000),  Realitatea  Plus  (­1.000),  național,   conform   măsurătorilor  importantă   de   13.000   de
           mari  audiențe  la  nivel  urban,  doar  Național  TV  (­2.000),  DIVA  (­3.000).  Kantar  Media.  Antena  3  a  pierdut  telespectatori  suferită  de  TVR  1,
           patru  au  reușit  să­și  crească  În iulie, lună cu unul dintre cele mai  20.000  de  persoane  față  de  iunie,  televiziune a cărei grilă de programe
           audiențele  față  de  luna  iunie:  Kanal  reduse  consumuri  de  televiziune  dar  în  toamnă,  când  românii  se  vor  parcă  ar  funcționa  în  sistem  de
           D  (+3.000  de  persoane),  România  liniară  (pe  telecomandă)  din  cursul  întoarce  din  concedii,  va  recupera  avarie.
           TV (+6.000), DigiSport 1 (+14.000 –  anului,   52   de   televiziuni   au  audiența pierdută în sezonul estival.   Cele cinci televiziuni din fruntea
           cea  mai  mare  creștere  de  pe  piață)  înregistrat  audiențe  mai  mici  de
           și  TVR  2  (+1.000).  Pro  TV,  liderul  10.000  de  telespectatori  dintr­un
           pieței,   a   suferit   o   scădere  total  de  79  de  stații.  Cele  52  de
           nesemnificativă a audienței în urban  televiziuni au totalizat o cotă de piață
           (­1.000  de  orășeni),  în  timp  ce  (de vizionare) de 12,2% mai redusă
           Antena  1,  televiziune  aflată  pe  locul  de  cota  Pro  TV  (16,24%),  dar  mai
           secund, a pierdut 16.000 de   mare decât cota Antenei 1 (10,97%).





























                                                                De aceeași „boală” suferă și Pro TV  topului – Pro TV, Kanal D, Antena 1,
                                                                care își păstrează confortabil poziția  România TV și Antena 3 – au avut o
                                                                de  lider,  deși  a  pierdut  15.000  de  cotă  cumulată  de  piață  de  53,66%
                                                                persoane,  având  un  rating  de  dintr­un  total  de  79  de  televiziuni.
                                                                520.000  de  telespectatori  pe  minut  Mai  mult  de  jumătate  dintre  românii
           persoane  față  de  iunie.Televiziunea   17  televiziuni  au  avut  ratinguri  (toată  ziua).  România  TV  este  care  s­au  uitat  la  televizor  (pe
           Prima  TV  a  înregistrat  o  pierdere  de sub 1.000 de persoane pe minut,  singura  televiziune  de  știri  care  a  telecomandă)  au  urmărit  una  dintre
           importantă  de  10.000  de  orășeni,  conform măsurătorilor Kantar Media.  câștigat   audiență:   14.000   de  cele cinci televiziuni.
           aflându­se  pe  locul  15  în  topul   La  nivel  național,  Kanal  D  a  persoane  în  plus  față  de  iunie.  În   Televiziuni care și­au conservat
           audienței urbane, cu un rating mediu  devansat  și  Antena  1,  pe  lângă  mod  firesc,  televiziunea  DigiSport  1  audiența  față  de  iunie: Antena  3  (­
           de  20.000  de  persoane  pe  minut,  Antena 3.      a   câștigat   telespectatori,   fiind  1.000 de telespectatori), Național TV
           fiind depășită de televiziunea publică   Kanal   D   și­a   adaptat  favorizată   de   începerea  (­1.000) și Pro Cinema.
           TVR 2 (22.000). Televiziunea publică  programele („Jocul cuvintelor cu Dan  campionatului  intern  de  fotbal.  A   Televiziuni  care  au  pierdut
           TVR 1 se află pe locul 11 în sondajul  Negru”,  „Roata  Norocului”,  „Tu  câștigat 24.000 de persoane față de  audiență  față  de  luna  precedentă:
           urban,  pierzând  9.000  de  orășeni  urmezi!”,  serialul  „Aripi  frânte”)  în  iunie.  Happy   Channel   (­14.000
           față  de  iunie.  Televiziuni  care  au  așa  fel  a  câștigat  în  iulie  31.000  de   Televiziunea  publică  TVR  2  a  telespectatori),  Antena  Stars  (­
           pierdut audiență în luna iulie față de  telespectatori   față   de   luna  câștigat  5.000  de  persoane,  urcând  8.000),  Digi24  (­4.000),  Realitatea
           iunie:  Antena   3   (­4.000   de  precedentă,  ajungând  la  un  rating  pe  locul  13  în  topul  audienței  Plus (­7.000) și Prima TV (­12.000).
           persoane),  Happy  Channel  (­9.000),  mediu  de  364.000  de  telespectatori  naționale.
           Digi  24  (­2.000),  Antena  Stars  (­ pe  minut  (toată  ziua),  la  nivel   Se   remarcă   pierderea


                                                                                                              29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32