Page 23 - Media Expres nr. 11 (273) / noiembrie 2022
P. 23

LEGISLAȚIE  SATELIT RADIO  DTH  TV  CABLU  AUTORITĂȚI




         Orange are 1,4 milioane de clienți la

         serviciile de televiziune și satelit






         La 30 septembrie 2022, Grupul Orange România oferea servicii           o   creștere   de   48%   a   volumului
         mobile către 10,4 milioane de clienți, servicii fixe în bandă largă    tranzacțiilor  pentru  cardurile  de  debit  și
                                                                                de credit, cu o preferință puternică pentru
         către 1,3 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu   plățile  online  și  contactless  cu  telefonul
         și  satelit  către  1,4  milioane  de  clienți,  potrivit  ultimului  bilanț   mobil.
                                                                                  ”Trimestrul  trei  încheie  o  perioadă
         publicat la 25 octombrie pe site­ul companiei.                         alertă și 9 luni pline de provocări, în care
                                                                                marcăm  și  un  an  de  când  facem  echipă
                                                                                cu  Orange  Romania  Communications.
                                                                                Trecem  printr­un  proces  complex  de
            În intervalul iulie – septembrie, Grupul  tehnologiei și a dispozitivelor mobile, prin   transformare,  într­un  context  economic
         Orange  România  a  realizat  o  cifră  de  campania   de   conștientizare   a   dificil,  însă  reușim  să  aducem  rezultate
         afaceri[i]  consolidată  în  valoare  de  403  programului  ”Re”(Reparare,  Reciclare,   pozitive  pentru  a  ajunge  și  mai  aproape
         milioane  de  euro[ii],  în  creștere  cu  3,6%  Recondiționare și Recumpărare). În urma   de ambiția noastră de a fi alegerea #1 de
         față  de  aceeași  perioadă  a  anului  acesteia,  67.000  de  telefoane  au  fost   servicii  convergente  pentru  business­uri
         anterior.                           colectate  în  magazinele  Orange  de  la   &  consumatori.  Mă  bucur  că  am
            În primele nouă luni din 2022 cifra de  clienți,  urmând  să  fie  reintroduse  în   reconfirmat calitatea rețelei Orange, care
         afaceri este de 1,168 miliarde de euro, în  circulație.                a  fost  din  nou  recunoscută  ca  cea  mai
         scădere  cu  1,5%  față  de  perioada   În septembrie, la un an de la achiziția   bună rețea din România.
         similară  din  2021.  Dinamica  din  cele  9  Orange  Romania  Communications,  My   În  același  timp,  ne  concentrăm  pe
         luni ale anului 2022 este caracterizată de  Orange  a  devenit  aplicația  pentru  mobil   impactul  pe  care­l  avem  în  societate  și
         creșterea  vânzărilor  de  echipamente  și  comună  pentru  gestionarea  serviciilor   ne  asigurăm  că  tot  ceea  ce  facem
         de diminuarea veniturilor din servicii.  Orange  România  și  Orange  Romania   contribuie la reducerea decalajului digital
            Și  în  acest  trimestru  Orange  a  Communications,  utilizatorii  beneficiind
         continuat efortul de extindere a rețelei și
         de  a  le  furniza  clienților  acces  la
         tehnologii  ce  oferă  conexiuni  de  mare
         viteză.  În  T3  2022,  încă  26  de  localități
         din  mediul  rural  au  primit  acces  la
         conectivitate  4G,  acoperirea  fiind  de
         98,49%  din  populație,  iar  284  de  noi
         localități  din  mediul  urban  și  rural  s­au
         bucurat  de  avantajele  rețelei  4G+,  cu
         viteze  de  download  de  până  la  355,6
         Mbps  și  de  până  la  47,5  Mbps  pentru
         upload,  acoperind  75,79%  din  populație.
         Din  T3  rețeaua  5G  e  disponibilă  și  în
         Arad și Sibiu, iar numărul orașelor în care
         clienții  beneficiază  azi  de  conectivitate
         Orange 5G ajunge, astfel, la 20.
            După  ce  în  trimestrele  anterioare
         calitatea  rețelei  Orange  a  fost  analizată
         de  auditori  independenți  și  ai  autorității                        și  a  resurselor  pe  care  le  consumăm
         naționale,  în  T3  Orange  a  primit  de  o  singură  aplicație  pentru  accesarea   pentru  a  oferi  servicii  de  telecomunicații
         certificarea   auditorului   european  contului  și  de  o  experiență  unificată  și   la  cele  mai  înalte  standarde.  Știu  că
         Systemics­PAB,  fiind  recunoscută  drept  optimizată de funcționare.  echipele Orange sunt un motor puternic,
         cea mai bună rețea din România, cu cel   Ecosistemul   YOXO,   abonamentul   cu  care  facem  lucrurile  să  se  întâmple,
         mai  mare  punctaj  pentru  serviciile  de  100% digital, care atrage din ce în ce mai   iar  pentru  asta  le  mulțumesc  din  nou
         voce  mobilă  și  date  mobile.  Orange  mulți  clienți,  a  lansat  în  T3  secțiunea   foarte  mult”,  a  declarat  Liudmila  Climoc,
         România  s­a  evidențiat  și  prin  cea  mai  YOXO  Dealz.  Aici  se  găsesc  diverse   CEO Orange România.
         bună  calitate  a  serviciilor  VoLTE  și  cea  beneficii  din  partea  partenerilor,  dar  și
         mai  mare  viteză  de  transfer  a  datelor  resurse  ori  programe  de  fidelizare   NOTE:
         mobile,    certificarea   confirmând  precum “Invită un prieten”.        [i] Începând cu 17.02.2022, ca urmare
         preocuparea  constantă  a  companiei   Comunitatea   Orange,   unde   se   a  achiziției  a  54%  din  acțiunile  ope ­
         pentru  menținerea  unei  calități  ridicate  a  regăsesc  pasionații  de  tehnologie,  de   ratorului de servicii fixe Orange Romania
         rețelei și serviciilor.             produsele  și  de  serviciile  Orange,  a   Communications,  Orange  Ro mânia  a
            În ultimele 3 luni, Orange a intensificat  lansat  în  acest  trimestru  o  platformă  cu   schimbat   modelul   de   raportare   a
         eforturile de eficientizare a consumului de  multiple  funcționalități.  Acest  upgrade   rezultatelor  financiare,  pentru  a  se  alinia
         energie    în    infrastructura   de  confirmă  omogenitatea  și  consistența   la  modelul  grupului  Orange  și  pentru  a
         telecomunicații, prin folosirea unor soluții  celor  peste  31.000  de  membri,  care  se   avea  același  referențial  între  Orange
         de  energie  alternativă,  precum  panourile  implică activ și responsabil în comunitate,   România   –   Orange   Romania
         solare,  achiziționarea  și  implementarea  susținându­se reciproc.    Communications.
         unor  echipamente  de  tip  LED  și   În  ceea  ce  privește  serviciile  digitale   [ii]  Perimetrul  de  consolidare  al  gru ­
         automatizarea sistemelor de iluminat.  financiare, Orange Money, în T3 numărul   pului  de  companii  conține  Orange
            Orange  a  continuat  în  T3  educarea  clienților  noi  care  au  venit  din  online  a   România,  Orange  Romania  Commu ­
         publicului  în  vederea  dezvoltării  unui  fost  de  3  ori  mai  mare  față  de  aceeași   nications și Orange Money.
         comportament  responsabil  de  utilizare  a  perioadă din 2021. În plus, s­a înregistrat



                                                                                                              23
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28