Page 23 - Media Expres nr. 11 (273) / noiembrie 2022
P. 23
LEGISLAȚIE SATELIT RADIO DTH TV CABLU AUTORITĂȚI
Orange are 1,4 milioane de clienți la
serviciile de televiziune și satelit
La 30 septembrie 2022, Grupul Orange România oferea servicii o creștere de 48% a volumului
mobile către 10,4 milioane de clienți, servicii fixe în bandă largă tranzacțiilor pentru cardurile de debit și
de credit, cu o preferință puternică pentru
către 1,3 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu plățile online și contactless cu telefonul
și satelit către 1,4 milioane de clienți, potrivit ultimului bilanț mobil.
”Trimestrul trei încheie o perioadă
publicat la 25 octombrie pe siteul companiei. alertă și 9 luni pline de provocări, în care
marcăm și un an de când facem echipă
cu Orange Romania Communications.
Trecem printrun proces complex de
În intervalul iulie – septembrie, Grupul tehnologiei și a dispozitivelor mobile, prin transformare, întrun context economic
Orange România a realizat o cifră de campania de conștientizare a dificil, însă reușim să aducem rezultate
afaceri[i] consolidată în valoare de 403 programului ”Re”(Reparare, Reciclare, pozitive pentru a ajunge și mai aproape
milioane de euro[ii], în creștere cu 3,6% Recondiționare și Recumpărare). În urma de ambiția noastră de a fi alegerea #1 de
față de aceeași perioadă a anului acesteia, 67.000 de telefoane au fost servicii convergente pentru businessuri
anterior. colectate în magazinele Orange de la & consumatori. Mă bucur că am
În primele nouă luni din 2022 cifra de clienți, urmând să fie reintroduse în reconfirmat calitatea rețelei Orange, care
afaceri este de 1,168 miliarde de euro, în circulație. a fost din nou recunoscută ca cea mai
scădere cu 1,5% față de perioada În septembrie, la un an de la achiziția bună rețea din România.
similară din 2021. Dinamica din cele 9 Orange Romania Communications, My În același timp, ne concentrăm pe
luni ale anului 2022 este caracterizată de Orange a devenit aplicația pentru mobil impactul pe carel avem în societate și
creșterea vânzărilor de echipamente și comună pentru gestionarea serviciilor ne asigurăm că tot ceea ce facem
de diminuarea veniturilor din servicii. Orange România și Orange Romania contribuie la reducerea decalajului digital
Și în acest trimestru Orange a Communications, utilizatorii beneficiind
continuat efortul de extindere a rețelei și
de a le furniza clienților acces la
tehnologii ce oferă conexiuni de mare
viteză. În T3 2022, încă 26 de localități
din mediul rural au primit acces la
conectivitate 4G, acoperirea fiind de
98,49% din populație, iar 284 de noi
localități din mediul urban și rural sau
bucurat de avantajele rețelei 4G+, cu
viteze de download de până la 355,6
Mbps și de până la 47,5 Mbps pentru
upload, acoperind 75,79% din populație.
Din T3 rețeaua 5G e disponibilă și în
Arad și Sibiu, iar numărul orașelor în care
clienții beneficiază azi de conectivitate
Orange 5G ajunge, astfel, la 20.
După ce în trimestrele anterioare
calitatea rețelei Orange a fost analizată
de auditori independenți și ai autorității și a resurselor pe care le consumăm
naționale, în T3 Orange a primit de o singură aplicație pentru accesarea pentru a oferi servicii de telecomunicații
certificarea auditorului european contului și de o experiență unificată și la cele mai înalte standarde. Știu că
SystemicsPAB, fiind recunoscută drept optimizată de funcționare. echipele Orange sunt un motor puternic,
cea mai bună rețea din România, cu cel Ecosistemul YOXO, abonamentul cu care facem lucrurile să se întâmple,
mai mare punctaj pentru serviciile de 100% digital, care atrage din ce în ce mai iar pentru asta le mulțumesc din nou
voce mobilă și date mobile. Orange mulți clienți, a lansat în T3 secțiunea foarte mult”, a declarat Liudmila Climoc,
România sa evidențiat și prin cea mai YOXO Dealz. Aici se găsesc diverse CEO Orange România.
bună calitate a serviciilor VoLTE și cea beneficii din partea partenerilor, dar și
mai mare viteză de transfer a datelor resurse ori programe de fidelizare NOTE:
mobile, certificarea confirmând precum “Invită un prieten”. [i] Începând cu 17.02.2022, ca urmare
preocuparea constantă a companiei Comunitatea Orange, unde se a achiziției a 54% din acțiunile ope
pentru menținerea unei calități ridicate a regăsesc pasionații de tehnologie, de ratorului de servicii fixe Orange Romania
rețelei și serviciilor. produsele și de serviciile Orange, a Communications, Orange Ro mânia a
În ultimele 3 luni, Orange a intensificat lansat în acest trimestru o platformă cu schimbat modelul de raportare a
eforturile de eficientizare a consumului de multiple funcționalități. Acest upgrade rezultatelor financiare, pentru a se alinia
energie în infrastructura de confirmă omogenitatea și consistența la modelul grupului Orange și pentru a
telecomunicații, prin folosirea unor soluții celor peste 31.000 de membri, care se avea același referențial între Orange
de energie alternativă, precum panourile implică activ și responsabil în comunitate, România – Orange Romania
solare, achiziționarea și implementarea susținânduse reciproc. Communications.
unor echipamente de tip LED și În ceea ce privește serviciile digitale [ii] Perimetrul de consolidare al gru
automatizarea sistemelor de iluminat. financiare, Orange Money, în T3 numărul pului de companii conține Orange
Orange a continuat în T3 educarea clienților noi care au venit din online a România, Orange Romania Commu
publicului în vederea dezvoltării unui fost de 3 ori mai mare față de aceeași nications și Orange Money.
comportament responsabil de utilizare a perioadă din 2021. În plus, sa înregistrat
23