Page 29 - Media Expres nr. 12 (274) / decembrie 2022
P. 29

LEGISLAȚIE  SATELIT RADIO  DTH  TV  CABLU  AUTORITĂȚI
                                                                                   TV


           Topul televiziunilor în URBAN și

           NAȚIONAL ­ noiembrie 2022


           Principalele televiziuni comerciale au înregistrat creșteri
           de audiență în luna noiembrie, în URBAN, mergând cu
           turație maximă pe grilele de toamnă­iarnă. Dar cea mai
           mare  creștere  de  audiență  a  realizat­o  televiziunea
           publică  TVR  1,  care  a  difuzat  meciurile  de  la
           Campionatul  Mondial  de  Fotbal  din  Qatar.  La  fel,  și  în
           NAȚIONAL.
              La  nivel  urban,  princi ­ în octombrie.
           palele  trei  televiziuni  comer ­  Astfel,  TVR  1  a  atins  o
           ciale  de  divertisment  au  avut  medie  de  71.000  de  orășeni
           creșteri  ale  audienței  în  luna  pe minut (toată ziua), conform
           noiembrie   comparativ   cu  măsurătorilor  Kantar  Media,
           octombrie:  Pro  TV  (+29.000  ocupând  locul  5  în  topul
           de  telespectatori),  Antena  1  audienței urbane.
           (+21.000)   și   Kanal   D    Televiziuni  care  au  avut
           (+20.000).                creșteri  de  audiență  com ­
              Dar   cea   mai   mare  parativ   cu    octombrie:
           creștere  a  audienței  generale  România  TV  (15.000),  Happy
           a  fost  raportată  de  televi ­ Channel (1.000), Antena Stars
           ziunea  publică  TVR  1  care  a  (7.000),   DIVA   (10.000),
           transmis  partidele  de  fotbal  Realitatea Plus (1.000), Prima
           din  Qatar:  cu  49.000  de  TV   (1.000),   Național  TV
           telespectatori  mai  mulți  decât  (1.000) și Pro Cinema (6.000).

















                                                                   Antena  3  CNN  și­a  men ­ televiziuni  fruntașe:  Pro  TV,
                                                                ținut   ratingul   general   din  Antena  1,  Kanal  D,  România
                                                                octombrie, în timp ce Digi24 și  TV  și  Antena  3  CNN.  Și
                                                                DigiSport  1  au  pierdut  2.000,  acestea  au  obținut  creșteri
                                                                respectiv  14.000  de  teles ­ importante  de  audiență,  con ­
                                                                pectatori în mediul urban.  solidându­și pozițiile în fruntea
                                                                   În  luna  noiembrie, TVR  1  topului.
                                                                a  ocupat  locul  5  în  topul   În  premieră,  în  sondajul
                                                                audienței  naționale,  după  ce  Kantar   Media   a   apărut
                                                                în  luna  precedentă  se  situase  televiziunea EuroNews Româ ­
                                                                pe poziția 15.            nia, cu o medie de doar 2.000
                                                                   Meciurile  transmise  din  de  telespectatori  pe  minut
                                                                Qatar  au  urcat  ratingul  mediu  (toată ziua) la nivel național.
                                                                al   televiziunii   publice   la   Televiziuni  care  au  în ­
                                                                119.000  de  telespectatori  pe  registrat  creșteri  de  audiență
                                                                minut  (toată  ziua),  conform  la  nivel  național  față  de
                                                                măsurătorilor Kantar Media, în  octombrie:   Pro  TV   (plus
                                                                creștere   cu   76.000   de  61.000  telespectatori), Antena
                                                                telespectatori  față  de  luna  1   (+   54.000),   Kanal   D
                                                                precedentă,   ratingul   majo ­ (47.000),   România   TV
                                                                rându­se  de  2,7  ori.  Saltul  (27.000),  Antena   3   CNN
                                                                fulminant  al  audienței  era  (7.000),   Antena   Stars
                                                                previzibil.  Este  cea  mai  mare  (23.000),   Happy   Channel
                                                                creștere  de  audiență  de  pe  (1.000), Prima TV (2.000), Pro
                                                                piața TV, în luna noiembrie, la  Cinema   (12.000),   DIVA
                                                                nivel național.           (10.000),  Film  Cafe  (15.000)
                                                                   Totuși, meciurile de fotbal  și Realitatea Plus (3.000).
                                                                din   Qatar   și   programele   Televiziuni care au suferit
                                                                adiacente  evenimentului  n­au  scăderi  de  audiență  față  de
                                                                ajutat  TVR  1  să  spargă  octombrie:  Digi24  (­2.000)  și
                                                                controlul  deținut  de  cele  cinci  DigiSport 1 (­22.000).


                                                                                                              29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32