Page 29 - Media Expres nr. 6 (280) / iunie 2023
P. 29
LEGISLAȚIE SATELIT RADIO DTH TV CABLU AUTORITĂȚI
TV
Audiențele TV urban și național
în luna mai 2023
În topul 15 cele mai urmărite televiziuni la nivel urban se află patru televiziuni de știri, câștigând fiecare câte 3.000 de
trei de filme și seriale și o televiziune de sport. La nivel național, luna mai sa terminat persoane la nivel național.
cu o scădere spectaculoasă a audiențelor principalelor televiziuni, pe fondul încălzirii Câți telespectatori au
vremii și încheierii sezoanelor unor emisiuni populare. Doar Antena 3 CNN și Happy pierdut principalele televiziuni
Channel au reușit săși conserve audiențele din aprilie. față de aprilie: România TV (
9.000 persoane), Antena Stars (
La nivel urban, consumul de din fruntea topului – Pro TV, Happy Channel au crescut în 19.000), DigiSport 1 (12.000),
televiziune liniară (pe tele Antena 1, Kanal D, România TV audiență față de luna aprilie. Digi 24 (5.000), Film Cafe (
comandă) a scăzut ușor în luna și Antena 3 CNN – au avut o Antena 3 CNN a câștigat 2.000 10.000), Realitatea Plus (
mai comparativ cu luna cotă cumulată de piață de de persoane, în timp ce Happy 10.000), Pro Cinema (11.000),
precedentă. 53,6%, conform măsurătorilor Channel, 3.000. TVR 1 (3.000), Național TV (
În top 15 televiziuni cu cele Kantar Media. Adică, mai mult de În național, audiența gene 7.000) și Prima TV (12.000).
mai mari ratinguri șiau făcut loc jumătate dintre persoanele din rală a televiziunii Pro TV a Televiziunea de știri B1 TV a
și trei stații de filme și seriale, mediul urban, care au deschis scăzut cu 93.000 de teles ajuns la nivel național cu un
fapt ce vorbește despre pre televizorul în luna mai, au urmărit pectatori față de aprilie. Această rating de 18.000 de
ferințele orășenilor: Film Cafe, unul dintre cele cinci programe. pierdere, care nui pune în telespectatori pe minut, ocupând
Pro Cinema și DIVA. Deși au DigiSport 1, cu un rating de pericol poziția de lider, se explică locul 27 în topul național.
înregistrat pierderi minore de 46.000 de telespectatori pe prin reducerea timpului acordat Televiziunea de știri TVR
audiență în mai, cele trei stații au minut, este liderul incontestabil al de români consumului de Info, deținută de Televiziunea
avut mai mulți telespectatori nișei televiziunilor de sport. televiziune întro lună cu
decât unele televiziuni cu Ocupă locul 6 în clasamentul
pretenții: B1 TV, Prima TV și TVR audienței urbane.
2. În luna mai, au fost 12
Kanal D2, cea mai nouă televiziuni cu ratinguri generale
televiziune de pe piața TV, mai mici de 2.000 de
membră a grupului Dogan, a telespectatori pe minut. Printre
avut o audiență medie de 9.000 acestea se numără: Aleph News,
de telespectatori pe minut (toată TVR Cultural, Metropola TV,
temperaturi ridicate și prin înche Română, a avut o medie de
ierea sezoanelor „Românii au 6.000 de telespectatori pe minut,
talent” și „Survivor România”. la nivelul lunii aprilie.
Pro TV a înregistrat un ra Alte ratinguri naționale:
ting de 537.000 de teles pec atori Prima News – 2.000 de teles
t
pe minut (toată ziua), conform pectatori pe minut; EuroNews –
Kantar Media. 2.000; Aleph News – 1.000;
Antena 1 și Kanal D, tele TVR Cultural – 1.000.
viziunile care ocupă locurile 2 și În luna mai, Canal 33, Hit
3 în topul audienței naționale, au Music și Music Channel au ieșit
pierdut 30.000, respectiv 37.000 din sistemul de măsurare a
de telespectatori față de aprilie. audienței naționale, gestionat de
ziua), ocupând locul 28 în topul Rock TV, E! Entertainment și Doar Antena 3 CNN și Asociația Română de Măsurare
audienței urbane. Magic TV. Happy Channel au reușit să evite a Audienței (ARMA).
Cele cinci mari televiziuni Doar Antena 3 CNN și pierderile de telespectatori,
29