Page 5 - Media Expres nr.2 (288) / FEBRUARIE 2024
P. 5
LEGISLAȚIE SATELIT RADIO DTH TV CABLU AUTORITĂȚI
GRF+ este din nou partenerul de
comunicare al Eurosport
Agenția GRF+ a anunțat că este din nou partenerul de comunicare al Eurosport, parte
din Warner Bros. Discovery, urmând să trimită informări de presă privind competițiile
transmise de televiziune și siteul eurosport.ro, analize și opinii ale experților
internaționali Eurosport, precum și cele mai importante vești din lumea sportului
relevante pe plan local și la nivel global.
Informările se vor face de către echipa GRF+ prin platforma de la Australian Open.
Clipsource, ziariștii urmând să primească emailuri din partea Warner
Bros. Discovery România. Agenția a creat și o adresă de email De comunicarea pentru Eurosport se ocupă din partea GRF+
eurosport@grf.plus pentru orice întrebări referitoare la Eurosport în Dan Dracea și Victor Voicu, iar din partea Warner Bros. Discovery
România. Ioana Plopeanu.
Anul 2024 a început la Eurosport cu primul Grand Slam al Toate comunicările grupului Warner Bros. Discovery în limba
anului, Australian Open, transmis între 14 și 28 ianuarie. română pot fi accesate la https://pressro.wbd.eu/.
Ca parte a acțiunilor de comunicare, GRF+ oferă jurnaliștilor GRF+, afiliată exclusivă a rețelei globale Ketchum în România
oportunitatea de a fi invitați în grupul de WhatsApp internațional din anul 2012, este o agenție de consultanță pentru branduri și afaceri
dedicat turneelor de Grand Slam transmise, unde sunt publicate cele care dezvoltă un produs integrat de comunicare axat pe crearea de
mai importante reacții, la cald, dea lungul turneului, din partea conținut relevant. În activitate pe piața locală din 1997, GRF+ are în
experților Eurosport, precum și alte materiale cu privire la turneu. prezent peste 80 de consultanți, zeci de premii internaționale, top Effie
Ziariștii pot primi invitație la cerere adresată către agenție. și patru titluri Agenția Anului acordate de competiția Romanian PR
Award. Portofoliul de servicii include PR, strategie, planificare și
De asemenea, pentru întrebări specifice adresate experților creație, CSR și sustenabilitate, comunicare de criză, influencer
Eurosport (Boris Becker, John McEnroe, Mats Wilander, Justine marketing, evenimente și marketing sportiv.
Henin, Alex Corretja, Barbara Schett, Tim Henman, Laura Robson),
ziariștii pot trimite un email cu întrebările, numele și publicația. Compania care deține și operează agenția este Graffiti Plus
S.A., care a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 37,9 milioane
Pe eurosport.ro sunt, de asemenea, transmise constant cele de lei și un profit net de 2,2 milioane de lei.
mai importante știri și reacții, precum și opinii și analize ale experților
5