Page 7 - Media Expres nr.2 (288) / FEBRUARIE 2024
P. 7

LEGISLAȚIE  SATELIT RADIO  DTH  TV  CABLU  AUTORITĂȚI





        MINIMAX și JIMJAM au prezentat un

        bilanț pentru 2023 și perspectivele


        pentru 2024


          Televiziunile  dedicate  copiilor  MINIMAX  și  JIMJAM  din  portofoliul  AMC
          NETWORKS INTERNATIONAL CNE (AMCNI) au avut o performanță excelentă
          în anul 2023, potrivit unui anunț al companiei care le deține. Minimax a fost cea
          mai vizionată televiziune pentru copii în categoria de vârstă... 18­49 de ani, fiind
          așadar alegerea numărul unu a părinților din România, în 2023.

             Secretul    televiziunilor  constă  în  credibilitate,   numărului de telespectatori în ultimii doi ani, așteptându­
          conținut valoros și timp de calitate în fața micului ecran,   se ca această tendință să continue.
          foarte  importante  pentru  divertismentul  dedicat  copiilor.   JimJam oferă micilor telespectatori un mediu sigur și
          Părinții vor să se asigure că micuții sunt în siguranță în   prietenos,  bazat  pe  învățare  prin  joacă,  dezvoltând
          fața  televizoarelor.  Pe  lângă  funcția  sa  de  divertisment,   curiozitatea, imaginația, empatia și creativitatea lor.  Prin
          conținutul este educativ și captivant.   povești adecvate vârstei și videoclipuri educative, atât la
             ”Curiosul George”, difuzat de aproximativ 2.000 de   TV,  cât  și  online,  contribuie  la  creșterea  armonioasă  a
          ori  în  acest  an,  a  fost  printre  cele  mai  vizionate  titluri.   acestora.  JimJam  a  reformat  televiziunea  interactivă  cu
          Zorro a fost, de asemenea, foarte popular, iar aventurile   poveștile  sale  jucăușe  și  educative,  folosind  mesaje  și
          fraților  Kratt  (”Cu  Frații  Kratt  în  sălbăticie”)  au  încălzit   conținuturi speciale pentru a încuraja telespectatorii să se
          inimile copiilor și ale părinților.     angajeze  în  conversații  în  familie  despre  lecțiile  și
             În  2023,  peste  100  de  filme  de  familie  și  filme  cu   poveștile din serialele animate. În același timp, copiii sunt
          Barbie, alături de 36 de seriale au fost
          difuzate de Minimax.
             Printre  premierele  anului  2023  s­
          au  numărat  noul  ”Inspector  Gadget”,
          ”Dogmatix  și  Neînduplecații”,  primul
          serial  spin­off  bazat  pe  universul  lui
          Asterix,  și  serialul”  Familia  Crood:
          Copacul   familie”,   care   continuă
          povestea familiei Crood.
             În 2024, filmoteca AMCNI continuă
          să ofere o mare varietate de conținut de
          divertisment  pentru  copii,  cu  filmele
          populare Barbie, atât la matineu, cât și
          în serile în care sunt vizionate emisiuni
          la  TV  împreună  cu  cei  dragi,
          cinematograful de familie fiind îmbogățit
          de  simpaticele  povești  ”Cei  trei
          purceluși” și ”Pettson și Findus”.
             Aventura lui Barbie va continua în
          seria ”Barbie: Un strop de magie” și va
          fi  lansat  un  nou  sezon  din  ”Cu  Frații
          Kratt  în  sălbăticie”.  De  asemenea,  în
          această  primăvară,  va  avea  loc
          premiera  unui  nou  serial  de  26  de
          episoade,  ”Pet  Hotel”,  alături  de  multe                                      Curiosul George © Minimax
          alte surprize.
             Minimax  are  un  Fan  Club  plin  de  activități,  unde   încurajați  să  îndrăznească  să  pună  întrebări.  De
          părinții pot avea acces la conținut de calitate pentru copii,   asemenea, sunt sprijiniți să se implice în activități precum
          care  poate  fi  împărtășit  cu  cei  mici,  dar  și  șansa  de  a   explorarea  naturii,  protejarea  animalelor  și  folosirea
          câștiga cadouri promoționale.           imaginației bogate la joacă.
             Televiziunea  a  fost  reprezentată  de  îndrăgitele   În  spiritul  învățării  jucăușe,  JimJam  a  introdus
          personaje, așa cum este Motanul Încălțat,  în cadrul unor   insigne unice pentru a atrage atenția părinților și copiilor
          evenimente,  precum  Festivalul  Forbes  Kids  și  la  mai   asupra  naturii  evolutive  a  poveștilor  și  a  mesajelor  lor
          multe inaugurări de grădinițe.          cheie.
             Cealaltă  televiziune  pentru  copii  din  portofoliul   AMC  Networks  International  (AMCNI),  divizia
          AMCNI,  JimJam,  se  adresează  în  primul  rând   globală a AMC Networks, oferă programe de divertisment
          preșcolarilor  și  familiilor  acestora.  De  la  lansarea  din   apreciate  care  ajung  la  abonați  din  peste  130  de  țări.
          2006,  acoperirea  sa  a  crescut  rapid  și  este  acum   AMCNI  prezintă  mărci  globale,  precum  și  televiziuni
          prezentă în peste 100 de țări, din Europa până în Orientul   populare,  recunoscute  la  nivel  local,  într­o  varietate  de
          Mijlociu  și  Africa.  În  România,  JimJam  are  un  feed   genuri de programe. Pentru mai multe informații, vizitați:
          dedicat  din  2020  și  a  înregistrat  o  creștere  constantă  a   www.amcnetworksinternational.com.


                                                                                                              7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12