Page 12 - Media Expres nr. 2 / februarie 2021
P. 12
AUTORITĂȚI CABLU TV DTH RADIO SATELIT LEGISLAȚIE
ONLINE
Topul televiziunilor cu cele mai mari
audiențe la nivel NAȚIONAL ianuarie
Prima lună a anului 2021 a fost marcată de
lansarea celui deal doilea sezon al reality –
showului „Survivor România”, care a condus la
creșterea audienței naționale a televiziunii
Kanal D. Audiențele generale ale competitorilor
Pro TV și Antena 1 au scăzut comparativ cu
luna precedentă, grilele de programe pentru
primăvară aflânduse în pregătire.
În ianuarie, Kanal D a încheie contractele în piața TV,
avut o audiență medie de 566.000 Pro TV și Antena 1 au pierdut
de telespectatori pe minut la nivel telespectatori față de decembrie
național (toată ziua), conform 2020: 27.000, respectiv 60.000.
măsurătorilor Kantar Media, în Cu siguranță, aceste televiziuni
creștere cu 110.000 de persoane vor recupera pierderile cu noile
față de luna precedentă. grile de primăvară.
Este o creștere Televiziuni care au câș
explozivă, explicată prin lansarea tigat audiență la nivel național față
celui deal doilea sezon „Survivor de decembrie 2020: România TV
România”, care a captat interesul (25.000 de telespectatori), Na
românilor încă de la prima ediție. țional TV (4.000), Prima TV
Aceasta a avut, pe 9 ianuarie (5.000), Antena Stars (15.000),
(prima seară), o cotă de piață (de TVR 2 (12.000), Pro Cinema
vizionare) de 23,5% la nivel (5.000), Realitatea Plus (10.000),
național, înregistrând un vârf de Happy Channel (4.000) și B1 TV
audiență de 2,37 milioane de (1.000).
telespectatori. Televiziunea publică
La creșterea audienței TVR 1 șia conservat ratingul din
generale a televiziunii Kanal D au decembrie (111.000 telespectatori
mai contribuit serialele turcești pe minut), fiind a șasea tele
(„specialitatea casei”!) și emisi viziune la nivel național.
unea „40 de întrebări cu Denise Scăderi ușoare de
Rifai”. audiență au suferit televiziunile:
Kanal D a ocupat locul Antena 3 (9.000), Digi24 (2.000)
al treilea în topul audienței și DigiSport 1 (2.000).
naționale, după Pro TV (745.000) Cele cinci televiziuni din
și Antena 1 (603.000). Cu grilele fruntea topului național – Pro TV, mult de jumătate dintre românii programe (din 71 de televiziuni).
adaptate lunii ianuarie, o perioadă Antena 1, Kanal D, România TV care sau uitat la televizor, în
în care clienții publicitari își fac și Antena 3 – au avut o cotă de cursul lunii ianuarie 2021, au
planurile pentru anul în curs și piață (de vizionare) de 55,8%. Mai urmărit unul dintre aceste
CNA a prelungit licenţa Naşul TV
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a
prelungit, la 8 februarie, pentru nouă ani,
licenţa audiovizuală Naşul TV din Bucureşti.
În aceeași ședință, Nașul TV a luat și prima
amendă din 2021, de 15.000 de lei, pentru te
oria conspirației COVID19 și negarea efectu
lui protector al măștilor.
Membrii CNA au satelit a serviciului de programe
aprobat, în urma unor discuţii de Naşul TV din Bucureşti, cu
aproape o oră, cu şapte voturi modificarea structurii serviciului tru care CNA ar fi putut să nu mai sumat aproape 25.000 de euro în
'pentru' şi două 'împotrivă', de programe şi renunţare la prelungească licența, neplata 2020, potrivit paginademe
solicitarea companiei Naşul, studioul secundar de la Casa amenzilor, a fost dejucat de Radu dia.ro).
Prietenii de Pretutindeni şi Presei Libere. Moraru, care a venit în ședință cu
Asociaţii pentru difuzarea prin Principalul motiv pen toate amenzile plătite (care au în
12 FEBRUARIE 2021