Page 5 - Media Expres nr. 3 / martie 2021
P. 5
COMUNICAȚI
LEGISLAȚIE SATELIT RADIO DTH TV CABLU AUTORITĂȚI I
DIGI are o nouă interfață pentru serviciul DIGI a comunicat o statistică la nivelul
de video Digi Online companiei privind diversitatea de gen
De 8 martie, Digi a comunicat o statistică la fiind reflectată în reprezentativitatea
nivelul companiei din care reiese că aproape la nivel de profesii și ocupații. Astfel,
48% din angajatele grupului sunt
31% din angajații DIGI în România sunt femei, implicate în vânzări și activități
o reprezentativitate similară celor declarate de comerciale, 20% în relațiile cu
alți operatori europeni care au ca principale clienții (customer service), 17% în
activități administrative, funcțiuni
activități concepția, construcția, mentenanța de suport, logistică, achiziții, 10% în
infrastructuri moderne bazate pe fibră optică, domeniul tehnic, iar în massmedia
furnizarea și comercializarea de servicii de 5%, 94% dintre angajate des
fășurând activitatea în regim full
comunicații electronice fixe și mobile. time.
DIGI promovează activ
La finalul anului 2020, contribuție importantă la punerea în diversitatea și consolidează, prin
operatorul de telecomunicații fixe și practică a strategiei de business a eforturi continue, o cultură incluzivă,
mobile care deține una dintre cele companiei și la luarea deciziilor, bazată pe principii precum ega
mai extinse și moderne rețele de 40% dintre managerii grupului fiind litatea de șanse, indiferent de
fibră optică din regiune, înregistra femei. criteriile de etnie, origine națională,
efective totale de peste 14.600 Și în privința distribuției gen, vârstă, dizabilități, educație sau
Camelia Maria, director HR Digi
puternicul angajament al echipei
manageriale de a recunoaște și
respecta diferențele dintre oameni,
evaluând în același timp contribuția
pe care toți colaboratorii o au la
dezvoltarea businessului. De ase
menea, prin acțiuni de comunicare
și sensibilizare, topmanagementul
companiei transmite la toate
nivelurile de responsabilitate ale
companiei principiile enunțate în
Carta Diversității, la care grupul a
aderat în 2019.
Grupul DIGI este liderul
segmentului de servicii de internet
fix și paytv în România, cu 55%
cotă de piață pe fiecare dintre
aceste segmente, potrivit datelor
comunicate de autoritatea de
reglementare ANCOM, la 30 iunie
2020. Totodată, grupul este unul
dintre operatorii europeni de top în
domeniul comunicațiilor electronice
convergente, derulând operațiuni și
în Ungaria, Spania și Italia (doar ca
Mobile Virtual Network Operator –
MVNO – pe această piață).
Compania deține cea mai modernă
și mai extinsă rețea de fibră optică
din regiune.
În domeniul serviciilor
mobile de voce și date, DIGI a fost
mereu un adept al pionieratului,
implementând de timpuriu cele mai
avansate tehnologii. DIGI aduce pe
piață cele mai accesibile servicii de
comunicații electronice, atât în
domeniul serviciilor fixe, cât și al
celor mobile.
Acest avantaj competitiv
sa transformat, în timp, întrun
angajați, în România, din care pe domenii de activitate și funcțiuni, religie. Universul complex al beneficiu pentru milioane de clienți,
aproape 31% femei. grupul oferă o perspectivă diversă diversității se regăsește, în cadrul care au dobândit, astfel, un acces
Mai mult, se arată în de dezvoltare profesională doam companiei DIGI, atât în politicile și mai rapid și mai puțin costisitor la
comunicatul Digi, doamnele au o nelor Digi, multitudinea de opțiuni regulamentele interne, cât și în servicii de cea mai bună calitate.
5