Page 9 - Media Expres nr. 7 / iulie 2021
P. 9
CSR
LEGISLAȚIE SATELIT RADIO DTH TV CABLU AUTORITĂȚI
Studiu Cartoon Network: schimbările
climatice, o preocupare pentru copii
Cartoon Network a publicat, la 7 iulie, re zul atele
t
unui studiu la nivel EMEA, care ana izează
l
punctele de vedere și comporta men ele copiilor cu
t
vârsta cuprinsă între 6 și 12 ani referitoare la
schimbările climatice, pro movând un
comportament responsabil, la
cartoonnetworkclimatechampions.com/roro .
Cercetarea arată clar faptul că sănătatea planetei este o
prioritate pentru copii. Din numărul total de respondenți, 91% sunt
preocupați de schimbările climatice și asociază fenomenul cu
sentimente negative precum frică, supărare și îngrijorare. Schimbările
climatice sunt la fel de alarmante și pentru copiii din România, 98%
dintre aceștia asociind fenomenul cu stări negative.
Dintre cei 200 de copii români care au participat la sondaj, 90%
sunt gata să lupte împotriva schimbărilor climatice, dar au nevoie de
mai multe cunoștințe și oportunități și, totodată, se simt responsabili
pentru îngrijirea mediului. Întrebați cine îi inspiră cel mai mult săși
dorească să contribuie la combaterea schimbărilor climatice, 70%
dintre copiii români chestionați au nominalizat „mama” drept cel mai
mare erou al lor care îi poate sprijini în combaterea schimbărilor
climatice. „Tata” și „profesorii” au fost, de asemenea, menționați ca
modele de urmat.
În țări apropiate precum Republica Cehă și Polonia, 87% și
respectiv 88% dintre cei mici au declarat că sunt la curent cu
provocările schimbărilor climatice și se simt îngrijorați, speriați și triști.
În același timp, 84% dintre copiii din Polonia susțin că sunt pregătiți să
lupte împotriva problemelor de mediu, spre deosebire de Republica
Cehă, unde doar 49% dintre copii sunt dispuși să își asume misiunea
aceasta. Mama este sursa de inspirație când vine vorba despre
protejarea mediului pentru mai bine de 60% dintre copiii atât din Cehia,
cât și din Polonia, un rol la fel de important avândul și tatăl sau
educatorii.
Aproape toți copiii care au răspuns la sondaj din cele trei țări
sus in că au participat activ la cel puțin o activitate de protejare a
ț
mediului.
Totodată, rezultatele arată că 80% dintre respondenții din
România, 78% din Polonia și aproximativ 40% din Republica Cehă au
nominalizat Cartoon Network drept organizația care îi motivează și îi
ajută să lupte împotriva schimbărilor climatice.
WarnerMedia a comandat sondajul online reprezentativ la nivel
național cu un eșantion de 4.124 de copii cu vârste cuprinse între 6 și
12 ani din 13 țări din regiunea EMEA (Germania, Franța, Italia, Polonia,
EAU, Belgia, Olanda, Luxemburg, Marea Britanie, Africa de Sud,
România, Turcia și Republica Cehă), realizat de Quantilope, în
intervalul 28 mai – 11 iunie 2021.
Studiul face parte din campania de conștientizare a schimbărilor
climatice, "Campionii Climei", lansată în toată EMEA la 1 iunie 2021 și
care se desfășoară în mai multe state și în mai multe limbi. Inițiativa
dezvoltată în parteneriat cu WWF își propune să încurajeze copiii să
rezolve mici provocări zilnice, care reprezintă o diferență semnificativă
pentru sănătatea planetei noastre.
Vanessa Brookman, Head of Kids, WarnerMedia EMEA:
„Cercetarea suține ceea ce am obținut deja din conversațiile cu tinerii
copiilor le pasă foarte mult de planetă și sunt dornici să se implice.
Aceste rezultate se reflectă direct în crearea și lansarea Cartoon
Network „Campionii Climei” o inițiativă personalizată de conștientizare
a schimbărilor climatice, care invită copiii din EMEA să facă față
provocărilor zilnice care ajută mediul. Deși campania a fost demarată
de la 1 iunie, 300.000 de provocări au fost deja finalizate, ceea ce dumbrava, Steven Univers, Uimitoarea lume a lui Gumball, Feti țele
dovedește dorința copiilor de a acționa. Ne face plăcere să motivăm în Powerpuff și Aventurile fraților urși. Urmărit în 187 de țări, în pes e
t
acest fel fanii tineri și suntem impresionați de modul în care își unesc 450 de milioane de case și în 33 de limbi, Cartoon Network ins piră
forțele pentru a face diferența”. următoarea generație de creatori și inovatori prin implicarea pu bli cu ui
l
Cartoon Network este o divizie a WarnerMedia și televiziunea de la granița dintre creativitate și tehnologie. Inițiativele sociale, pre cum
desene animate numărul 1 la nivel mondial, oferind cel mai bun Cartoon Network Clubul Prieteniei, sunt resurse recunoscute și utilizate
conținut original pentru copii și familii, cu seriale ca Ben 10, Craig și de copii și adulți pentru ajutor în rezolvarea problemelor de bullying.
continuare în pag. 10
9