Page 12 - Media Expres nr. 9 / septembrie 2021
P. 12
AUTORITĂȚI CABLU TV DTH RADIO SATELIT LEGISLAȚIE
TÂRGURI
NEM DUBROVNIK 2021 a reunit lideri ai
industriei de televiziune
După o pauză de doi ani, liderii industriei TV sau adunat,
pentru a opta oară, la târgul de televiziune NEM Dubrovnik
2021 reunind, în perioada 610 septembrie, la Hotel Dubrovnik
Palace, peste 500 de participanți care au discutat despre noile
tendințe și evoluția media după un an care a influențat foarte
mult industria, potrivit unui comunicat difuzat de organizatori.
Agenția croată de marketing și audiovizuală.
servicii pentru industria TV Anul acesta, Dubrovnik a găzduit,
Mediavision, organizatorul târgului, a de asemenea, finaliștii concursului
întâmpinat oficial participanții pe de scriere de scenarii NEM Network.
terasa Hotelului Dubrovnik Palace la Până în prezent, NEM Dubrovnik
6 septembrie, împreună cu Pavel a fost susținut de peste 180 de
Stantchev de la TV2 Media Group companii influente la nivel global și
din Ungaria, care a vorbit despre local, dintre care principalele sunt Mediavision. NEM Dubrovnik a fost
posibilele ultime zile de televiziune Eutelsat, Deutsche Telekom, A1 completat în 2019 cu o ediție de
liniară, sinergia cu telecomunicațiile Telekom Austria Group, United iarnă numită NEM Zagreb, dedicată
și importanța interesului și
satisfacției spectatorilor.
Prima prezentare în cadrul NEM
Dubrovnik 2021 a fost „Televiziunea
EON: De la TV la platforma de
divertisment”, realizată de către
United Group, unul dintre cei mai
mari furnizori de telecomunicații și
massmedia multiplay din sudestul
Europei. Adrian Ježina, CEO
Telemach Croația și Telemach
Slovenia, Srđan Đurđević, CEO
United Cloud, și Nikola Francetić,
CEO NetTV plus, au discutat despre
transformarea și personalizarea
televiziunii și modul în care con
t
ținutul TV afectează compor a mentul
spectatorilor.
După prezentări, grupul GPM
ETV din Rusia șia prezentat conți
nutul TV de top, a prezentat o emi
siune TV „Stream“, iar ziua sa în
cheiat cu petrecerea Brid TV din
Serbia.
Cea mai mare parte a
programului NEM Dubrovnik 2021 a
avut loc în aer liber, în conformitate
cu măsuri epidemiologice impuse de Group, Comcast, Irdeto, Global laturii creative a industriei TV. În
autorități. Agency și HBO Adria, BBC Studios, 2020 a fost introdusă noua platformă
NEM Dubrovnik este un ViacomCBS, All3Media International, NEM Network, astfel încât
eveniment B2B care se NBCUniversal, Warner Bros., profesioniștii să poată rămâne
concentrează în fiecare an pe Fremantle, Sony Pictures Television, conectați, indiferent de restricțiile
dezvoltarea industriei TV din Pickbox, MGM, ITV Studios Global fizice de călătorie.
regiunea CEE. Vizitatorii obișnuiți Entertainment, Viasat World,
sunt reprezentanți cheie ai Telekom Srbija Group, ZDF, BETA Un număr de 18 furnizori de știri,
televiziunilor cu plată, Free To Air, Film, HRT, Nova TV, RTL Croația, printre care și Media Expres, au fost
serviciilor de streaming, operatorilor RTL Ungaria și multe altele. parteneri media la acest eveniment.
de telecomunicații și altor furnizori de New Europe Market (NEM) este
servicii de televiziune, dar și actori, un nume colectiv pentru mai multe Noutățile și imagini de la NEM
producători, regizori, scriitori și alți evenimente organizate de agenția sunt publicate la adresa https://
furnizori pentru industria de marketing și industria TV neweumarket.com.
12 SEPTEMBRIE 2021