Page 14 - Media Expres nr. 9 / septembrie 2021
P. 14
TV
AUTORITĂȚI CABLU TV DTH RADIO SATELIT LEGISLAȚIE
AUSTRALIAN OPEN se vede la
EUROSPORT până în 2031
Discovery Sports a anunțat la 7 septembrie că a ajuns la un de conținut original anual, disponibil în 220 de
acord cu Tennis Australia pentru a transmite Australian Open în teritorii și 50 de limbi, Discovery este liderul unor
genuri TV îndrăgite în toată lumea, puse la
direct și exclusiv la nivel paneuropean până în 2031. Acordul pe dispoziția fanilor pe toate ecranele, prin: portofoliul
termen lung intră în vigoare în 2022 și include toate drepturile de aplicații GO; servicii de streaming pentru
liniare și digitale. Parteneriatul se va extinde astfel la peste 30 de consumatori, cum ar fi discovery+, Food Network
Kitchen și Motor Trend OnDemand; conținutul
ani, după ce Eurosport a difuzat pentru prima dată Australian digital al grupului Nine Media; un parteneriat ce
Open în 1995. dezvoltă conținut inspirat din realitate și despre
istoria naturii cu BBC; și un acord strategic cu PGA
TOUR pentru a deveni gazda internațională a
Ca parte a acordului pe următorii 10 ani, platformele digitale ale Eurosport în timpul golfului. Portofoliul de branduri premium cuprinde
Discovery va folosi televiziunile, platformele și Australian Open (+61% vs 2020) au fost, de Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC,
brandurile sale globale, inclusiv Eurosport și asemenea, raportate în Regatul Unit (+244% față ID, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet,
platformele sale de streaming pentru a prezenta de 2020), Italia (+90%), Germania (+53%) și Science Channel și viitoarea multiplatformă
Australian Open unui public din ce în ce mai mare.
Pe lângă etalarea tenisului de clasă mondială,
Discovery va colabora cu Tennis Australia pentru a
crea o gamă largă de conținut de lifestyle și
divertisment care va urmări povești din turneu și
care va permite telespectatorilor să descopere cât
mai mult din culisele acestui sport.
Eurosport va deține, de asemenea,
drepturi exclusive la nivel paneuropean pentru
competiții premergătoare Australian Open, precum
turneul ATP Adelaide International, care oferă
jucătorilor un prilej excelent de antrenament
înaintea Grand Slamului de la Melbourne.
Andrew Georgiou, Președinte al divizei
Sport, Discovery, a declarat: „Suntem încântați să
colaborăm cu Tennis Australia și să consolidăm
parteneriatul pentru acest eveniment, considerat
una dintre bijuteriile sezonului de tenis. Avem un
istoric incredibil în a oferi conținut de tenis de top
pentru publicul care se bucură de evenimentele de
Grand Slam pe platformele noastre și în a da viață
tuturor poveștilor care contează, atât din teren, cât
și din afara acestuia, indiferent de platforma pe
care oamenii aleg să urmărească turneul.
Extinderea pe termen lung a parteneriatului nostru
cu Australian Open este dovada faptului că putem
duce acest proiect și mai departe. Varietatea
televiziunilor, a platformelor și brandurilor globale
Discovery, îmbinate cu parteneriatul cu Tennis
Australia, ne vor permite să ajungem la un public
nou, construind conținut în jurul unor povești noi și
diferite".
În România, turneul australian, la care
Simona Halep a ajuns în finală în 2018, va fi
transmis pe Eurosport și Eurosport Player.
Craig Tiley, CEO al Tennis Australia și
Director de Turneu la Australian Open, a adăugat:
„Pentru mai bine de 25 de ani, Eurosport a dat
viață turneului Australian Open în Europa și
suntem bucuroși să extindem acest parteneriat
istoric. Așteptăm cu nerăbdare să aducem la viață
acoperirea noastră inovatoare prin intermediul
Eurosport și Discovery și să spunem poveștile Spania (+25%). dezvoltată ca un jointventure global alături de
jucătorilor de pe teren și nu numai, atât în ianuarie, Discovery a transmits în augustîn direct Chip și Joanna Gaines, Magnolia Network, precum
cât și pe tot parcursul anului”. pe Eurosport meciurile desfășurate în cadrul US și OWN: Oprah Winfrey Network în S.U.A.,
Ediția Australian Open din 2021 a adus Open. Discovery Kids în America Latină și Eurosport,
audiențe record pentru serviciul de streaming Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, destinația principală pentru competiții sportive
Eurosport, prin aplicația Eurosport, cu o creștere DISCK) este lider mondial în divertismentul inspirat premium, relevante la nivel local, și gazdă a
de 36% în vizionări față de 2020 și o creștere de din realitate, furnizând conținut care inspiră, Jocurilor Olimpice în Europa. Mai multe informații
84% în minutele vizionate față de același an. informează și delectează o audiență de fani sunt disponibile pe www.corporate.discovery.com
Creșteri semnificative ale vizitatorilor unici pentru pasionați din întreaga lume. Cu peste 8.000 de ore și pe platformele sociale @DiscoveryInc.
14 SEPTEMBRIE 2021