Page 29 - Media Expres nr. 10 / octombrie2021
P. 29

LEGISLAȚIE  SATELIT RADIO  DTH  TV  CABLU  AUTORITĂȚI
                                                                                   TV

           Topul audienței televiziunilor în URBAN și

           NAȚIONAL ­ septembrie 2021


           Orășenii au revenit în fața micilor ecrane, în luna septembrie, după o „binemeritată relaxare” de la
           consumul de televiziune în cursul verii. Televiziunea publică TVR 1 a ajuns la un rating mediu de
           28.000 de telespectatori pe minut, ocupând locul 11 în topul audienței urbane, fiind depășită și de
           Antena Stars (29.000). Majoritatea televiziunilor importante au înregistrat creșteri de audiență și la
           nivel  național,  în  prima  lună  de  toamnă.  Telespectatorii  au  revenit  la  programele  favorite  ale
           televiziunilor Pro TV, Antena 1 și Kanal D, notează Petre Barbu în forbes.ro.

              Cele  mai  importante  televiziuni  la   televizor   (consum   pe
           au  cunoscut  creșteri  de  audiențe  la  telecomandă), în luna septembrie, au
           nivel urban, în prima lună de toamnă,  urmărit  programele  uneia  dintre
           un  lucru  firesc  pentru  că  sezonul  televiziunile  grupului  Intact.  Grupul
           estival s­a încheiat. Pro TV a câștigat  Pro  TV,  care  cuprinde  televiziunile
           29.000 de orășeni față de august, în  Pro TV, Pro Cinema, Pro 2, Pro X și
           timp ce Antena 1 și Kanal D au atras  Pro Gold, a avut o cotă de piață de
           în  plus  20.000,  respectiv  22.000  de  19,34%. Aleph News, televiziunea de
           persoane. Primele cinci televiziuni din  știri lansată de Adrian Sârbu în urmă
           clasamentul  audienței  –  Pro  TV,  cu  un  an,  a  avut  în  septembrie  un
           Antena  1,  Kanal  D,  România  TV  și  rating   mediu   de   2.000   de
           Antena 3 – au avut o cotă totală de  telespectatori  pe  minut  (toată  ziua),

























                                                                (2.000)  și  Național  TV  (1.000).  creșteri  spectaculoase  de  audiență,
                                                                Televiziuni  care  au  pierdut  audiență  deși  au  fost  evenimente  importante,
                                                                față de august: România TV (­2.000),  criza  guvernamentală  și  începerea
                                                                TVR 2 (­4.000) și DIVA (­6.000).  valului  patru  al  pandemiei. Audiența
                                                                  În NAȚIONAL în septembrie, Pro  Realitatea  Plus  a  crescut  cu  12.000
                                                                TV a recuperat pierderile de audiență  de persoane, cea mai mare creștere
                                                                suferite  în  cursul  lunilor  de  vară.  A  de pe nișa știrilor, și a urcat pe locul
                                                                câștigat 58.000 de telespectatori față  8, cu un rating mediu de 68.000 de
                                                                de luna august, ajungând la un rating  persoane, peste TVR 1 (62.000).
                                                                mediu  de  575.000  de  persoane  pe   Happy  Channel,  televiziune  cu
                                                                minut  (toată  ziua),  conform  Kantar  format  feminin,  a  câștigat  3.000  de
                                                                Media. Antena  1  a  avut  o  medie  de  telespectatori  la  nivel  național,
                                                                430.000  de  telespectatori  pe  minut  plasându­se pe locul 6 în topul celor
                                                                (toată  ziua),  în  creștere  cu  24.000  mai mari audiențe.
                                                                față  de  luna  precedentă.  Audiența   Alte  televiziuni  care  au  creșteri
                                                                Kanal  D  a  crescut  cu  19.000  de  de audiență față de august: Antena 3
                                                                persoane  față  de  august,  având  o  (+6.000  de  telespectatori),  TVR  1
           piață  de  54,26%  din  72  de  stații  ocupând  locul  61  în  topul  audienței  medie  de  334.000  de  telespectatori  (3.000), Digi24 (6.000), Antena Stars

           măsurate  de  Kantar  Media.  Grupul  generale.  Au  câștigat  audiență  în  pe minut. Cele trei mari televiziuni au  (6.000) și Pro Cinema (7.000).
           Intact, format din Antena 1, Antena 3,  septembrie față de august: Antena 3  avut  o  cotă  cumulată  de  piață  (de   Au  suferit  pierderi  de  audiență
           Happy  Channel, Antena  Stars  și  ZU  (+7.000  persoane),  Happy  Channel  vizionare)  de  42,16%  la  nivel  față de august: România TV (­8.000
           TV, a avut o cotă de piață de 25,18%,  (5.000),  DigiSport  1  (5.000),  Digi  24  național,  dintr­un  total  de  72  de  persoane),  DigiSport  1  (­8.000),
           cea  mai  mare  la  nivel  urban. Adică,  (5.000),  Realitatea  Plus  (9.000),  monitorizate  de  Kantar  Media.  Național  TV  (­4.000)  și  TVR  2  (­
           un sfert dintre orășenii care s­au uitat  Antena  Stars  (6.000),  Prima  TV  Televiziunile  de  știri  nu  au  obținut  8.000).


                                                                                                              29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32