Page 29 - Media Expres nr. 3 (265) / martie 2022
P. 29
TV
LEGISLAȚIE SATELIT RADIO DTH TV CABLU AUTORITĂȚI
Topul televiziunilor în NAȚIONAL și
URBAN în februarie 2022
În ultimele zile ale lunii februarie, care au marcat începutul agresiunii armate a Rusiei împotriva Ucrainei,
consumul de televiziune liniară (pe telecomandă) în național a crescut simțitor mai cu seamă pe unele
televiziuni de știri. La nivel urban, în luna februarie, consumul de televiziune a crescut în principal pe
televiziunile Pro TV, Antena 3 și Digi24.
În național, audiențele generale menținut în urma televiziunii Televiziuni care au pierdut audiență: România TV a pierdut 11.000 de
ale televiziunilor Antena 3, Digi24 și România TV, rating de 301.000 de Prima TV (10.000), Național TV ( persoane față de ianuarie. În schimb,
Realitatea Plus au înregistrat telespectatori pe minut, deși aceasta 10.000), TVR 2 (19.000) și Happy Antena 3 a câștigat 14.000 de
majorări față de luna ianuarie. În a suferit o pierdere importantă de Channel (7.000). telespectatori în mediul urban, în
februarie, Pro TV, liderul pieței TV, a audiență față de ianuarie: 31.000 de În urban, televiziunea publică timp ce Digi24 șia majorat audiența
atins la nivel național un rating mediu persoane. TVR 1 a ocupat locul 11 în topul cu 11.000. Digi24 ocupă locul 6 în
de 829.000 de telespectatori pe România TV a rămas și în audienței urbane. top. Realitatea Plus a câștigat 1.000
Cele cinci televiziuni de pe nișa de persoane, având un rating mediu
știrilor, România TV, Antena 3, de 47.000 de telespectatori pe minut,
Digi24, Realitatea Plus și B1TV, au dar se află în spatele Digi24
avut o cotă totală de piață (de (60.000).
vizionare) de 22% în luna februarie, TVR 1 a pierdut 5.000 de
la nivel urban, conform măsurătorilor orășeni față de luna ianuarie, având
Kantar Media. Cu alte cuvinte, 22% un rating mediu de 37.000 de
dintre orășenii care sau uitat la persoane pe minut, sub Antena Stars
televizor, în cursul lunii februarie, au și Happy Channel. Alte televiziuni
urmărit una dintre cele cinci care au pierdut audiență față de
televiziuni. Interesul a fost ridicat ianuarie: Antena 1 (27.000), Kanal
pentru că în această lună a început D (7.000), Happy Channel (1.000),
minut (toată ziua), în creștere cu februarie cea mai urmărită
21.000 de persoane față de luna televiziune de știri.
ianuarie, conform măsurătorilor Realitatea Plus a devenit a treia
Kantar Media. televiziune de știri, cu o medie de
Antena 1 a pierdut 85.000 de 91.000 de telespectatori pe minut
telespectatori față de ianuarie, (toată ziua), în creștere cu 4.000 de
ajungând la o medie de 500.000 de persoane față de ianuarie. Audiența
persoane pe minut (toată ziua). Este națională a televiziunii Digi24 sa
cea mai mare pierdere de audiență majorat cu 18.000 de persoane,
de pe piața TV în luna februarie. Și ajungând la o medie de 87.000 de
Kanal D a pierdut telespectatori: telespectatori pe minut. Televiziunea
13.000. A înregistrat un rating de publică TVR 1 a ocupat locul 10 în
409.000 de telespectatori pe minut clasamentul audienței naționale, cu
(toată ziua), de două ori mai mic un rating mediu de 74.000 de
decât cel al televiziunii Pro TV. persoane pe minut (toată ziua), cu
Antena 3 a câștigat cei mai mulți 14.000 mai puțin decât în ianuarie. războiul din Ucraina. Prima TV (3.000), Național TV (
telespectatori pe nișa televiziunilor Alte televiziuni care au câștigat România TV a fost a treia 4.000) și DIVA (1.000). Televiziuni
de știri: +23.000, atingând un rating audiență față de luna ianuarie: televiziune în topul audienței urbane, care au câștigat audiență: Pro TV
mediu de 239.000 de persoane pe Antena Stars (+1.000), DigiSport 1 după Pro TV și Antena 1, devansând (+19.000), DigiSport 1 (14.000) și
minut (toată ziua). Dar Antena 3 sa (27.000) și Pro Cinema (3.000). Kanal D cu 1.000 de orășeni. Pro Cinema (3.000).
29