Page 29 - Media Expres nr. 3 (265) / martie 2022
P. 29

TV
                                          LEGISLAȚIE  SATELIT RADIO  DTH  TV  CABLU  AUTORITĂȚI


           Topul televiziunilor în NAȚIONAL și


           URBAN în februarie 2022

           În ultimele zile ale lunii februarie, care au marcat începutul agresiunii armate a Rusiei împotriva Ucrainei,
           consumul de televiziune liniară (pe telecomandă) în național a crescut simțitor mai cu seamă pe unele
           televiziuni  de  știri.  La  nivel  urban,  în  luna  februarie,  consumul  de  televiziune  a  crescut  în  principal  pe
           televiziunile Pro TV, Antena 3 și Digi24.
              În  național,  audiențele  generale  menținut   în   urma   televiziunii  Televiziuni  care  au  pierdut  audiență:  România  TV  a  pierdut  11.000  de
           ale  televiziunilor Antena  3,  Digi24  și  România  TV,  rating  de  301.000  de  Prima  TV  (­10.000),  Național  TV  (­ persoane față de ianuarie. În schimb,
           Realitatea   Plus   au   înregistrat  telespectatori pe minut, deși aceasta  10.000),  TVR  2  (­19.000)  și  Happy  Antena  3  a  câștigat  14.000  de
           majorări  față  de  luna  ianuarie.  În  a  suferit  o  pierdere  importantă  de  Channel (­7.000).  telespectatori  în  mediul  urban,  în
           februarie, Pro TV, liderul pieței TV, a  audiență față de ianuarie: ­31.000 de   În  urban,  televiziunea  publică  timp ce Digi24 și­a majorat audiența
           atins la nivel național un rating mediu  persoane.   TVR  1  a  ocupat  locul  11  în  topul  cu  11.000.  Digi24  ocupă  locul  6  în
           de  829.000  de  telespectatori  pe   România  TV  a  rămas  și  în  audienței urbane.   top. Realitatea Plus a câștigat 1.000
                                                                  Cele  cinci  televiziuni  de  pe  nișa  de persoane, având un rating mediu
                                                                știrilor,  România  TV,  Antena  3,  de 47.000 de telespectatori pe minut,
                                                                Digi24,  Realitatea  Plus  și  B1TV,  au  dar  se  află  în  spatele  Digi24
                                                                avut  o  cotă  totală  de  piață  (de  (60.000).
                                                                vizionare) de 22% în luna februarie,   TVR  1  a  pierdut  5.000  de
                                                                la nivel urban, conform măsurătorilor  orășeni față de luna ianuarie, având
                                                                Kantar  Media.  Cu  alte  cuvinte,  22%  un  rating  mediu  de  37.000  de
                                                                dintre  orășenii  care  s­au  uitat  la  persoane pe minut, sub Antena Stars
                                                                televizor, în cursul lunii februarie, au  și  Happy  Channel.  Alte  televiziuni
                                                                urmărit  una  dintre  cele  cinci  care  au  pierdut  audiență  față  de
                                                                televiziuni.  Interesul  a  fost  ridicat  ianuarie:  Antena  1  (­27.000),  Kanal
                                                                pentru că în această lună a început  D (­7.000), Happy Channel (­1.000),




























           minut  (toată  ziua),  în  creștere  cu  februarie   cea   mai   urmărită
           21.000  de  persoane  față  de  luna  televiziune de știri.
           ianuarie,   conform   măsurătorilor   Realitatea Plus a devenit a treia
           Kantar Media.             televiziune  de  știri,  cu  o  medie  de
              Antena  1  a  pierdut  85.000  de  91.000  de  telespectatori  pe  minut
           telespectatori  față  de  ianuarie,  (toată ziua), în creștere cu 4.000 de
           ajungând la o medie de 500.000 de  persoane  față  de  ianuarie. Audiența
           persoane pe minut (toată ziua). Este  națională  a  televiziunii  Digi24  s­a
           cea  mai  mare  pierdere  de  audiență  majorat  cu  18.000  de  persoane,
           de pe piața TV în luna februarie. Și  ajungând  la  o  medie  de  87.000  de
           Kanal  D  a  pierdut  telespectatori:  telespectatori  pe  minut. Televiziunea
           ­13.000.  A  înregistrat  un  rating  de  publică  TVR  1  a  ocupat  locul  10  în
           409.000  de  telespectatori  pe  minut  clasamentul  audienței  naționale,  cu
           (toată  ziua),  de  două  ori  mai  mic  un  rating  mediu  de  74.000  de
           decât cel al televiziunii Pro TV.   persoane  pe  minut  (toată  ziua),  cu
              Antena 3 a câștigat cei mai mulți  14.000 mai puțin decât în ianuarie.   războiul din Ucraina.  Prima  TV  (­3.000),  Național  TV  (­
           telespectatori  pe  nișa  televiziunilor   Alte  televiziuni  care  au  câștigat   România  TV  a  fost  a  treia  4.000)  și  DIVA  (­1.000).  Televiziuni
           de  știri:  +23.000,  atingând  un  rating  audiență  față  de  luna  ianuarie:  televiziune în topul audienței urbane,  care  au  câștigat  audiență:  Pro  TV
           mediu  de  239.000  de  persoane  pe  Antena  Stars  (+1.000),  DigiSport  1  după Pro TV și Antena 1, devansând  (+19.000),  DigiSport  1  (14.000)  și
           minut (toată ziua). Dar Antena 3 s­a  (27.000)  și  Pro  Cinema  (3.000).  Kanal  D  cu  1.000  de  orășeni.  Pro Cinema (3.000).




                                                                                                              29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32