Page 5 - Media Expres nr. 9 (271) / septmbrie 2022
P. 5
LEGISLAȚIE SATELIT RADIO DTH TV CABLU AUTORITĂȚI
Disney Channel are o nouă identitate
vizuală
Disney Channel a anunțat că are un nou logo și o nouă identitate
vizuală de la 1 septembrie, prin noul branding încercânduse
consolidarea atributelor principale ale televiziunii: aventura,
distracția, eroii neașteptați și, mai presus de toate, prieteniile – toate
fiind specifice copiilor cu vârste cuprinse între 6 și 9 ani.
„Portofoliul de televiziuni Disney își producții precum „Fantoma și Molly McGee”.
menține popularitatea în România și în alte țări
din Europa Centrală și ocupă poziții de top în Programele Disney Channel aduc în prim
categoriile lor. De aceea, investim constant în plan valori care îi șusțin pe copii să facă față
dezvoltarea ofertei noastre de programe și a provocărilor vârstei, încurajândui să creadă în ei Walt Disney Company operează în Europa,
televiziunilor liniare, lucru evidențiat și de noua înșiși, săși urmeze visele și să petreacă timp de Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) de peste 80 de
identitate vizuală Disney Channel. Sperăm că calitate în compania familiei și a prietenilor. ani.
modificările vizuale propuse de Disney Channel
vor fi apreciate de telespectatorii noștri fideli”, The Walt Disney Company, împreună cu Compania are mii de angajați la nivelul
afirmă Edyta PytlewskaMele, VP și General subsidiarele și afiliații săi, este o corporație regiunii, ajungând la consumatori din peste 130
Manager Networks în cadrul The Walt Disney internațională care operează în patru domenii
de țări prin conținutul său. Brandurile
Company Central Europe. principale: rețele media, parcuri tematice și binecunoscute ale companiei Disney, Pixar,
produse, studiouri de film și Direct to Consumer. Marvel, Lucasfilm, National Geographic, FOX,
Disney Channel găzduiește unele dintre Disney este o companie cotată la bursă, care FOX Sports și ESPN sunt disponibile la nivelul
cele mai cunoscute seriale și cele mai iubite face parte din indicele Dow 30 și care a avut întregii regiuni în cinematografe prin televiziune,
personaje ale copiilor, de la eroi neașteptați venituri de 59,4 miliarde de dolari înregistrate în online, retail, în Disney Store, prin intermediul
precum Marinette care se transformă în exercițiul financiar 2021. platformei de streaming Disney+, dar și prin
Buburuza, în seria „Miraculos: Buburuza și intermediul parcului de distracții Disneyland
Motan Noir”, până la distracție și râsete cu Având ca misiune să ofere divertisment, Paris.
seriale precum „Familia Green la oraș” și priete informații și inspirație publicului din întreaga
nie, care vine în toate formele și dimensiunile, în lume sub forma unor povești captivante, The
5