Page 21 - Media Expres nr.11 (285) / NOIEMBRIE 2023
P. 21
TV
LEGISLAȚIE SATELIT RADIO DTH TV CABLU AUTORITĂȚI
Audiențele TV în urban și național
octombrie 2023
Războiul din Israel a crescut considerabil audiența televiziunii Antena 3 CNN Totuși, Antena 3 CNN na crescut
în mediul urban. De asemenea, o creștere importantă de audiență a îndeajuns pentru a depăși România TV,
înregistrat televiziunea Digi24. În schimb, România TV șia menținut ratingul care șia păstrat a treia poziție în top, cu
urban din septembrie, în timp ce Realitatea Plus e pierdut 500 de orășeni. o medie de 192.620 de telespectatori pe
Pro TV și Antena 1 șiau consolidat audiențele generale și pozițiile în minut (toată ziua). Mai mult, audiența
clasamentul celor mai urmărite televiziuni la nivel național. Războiul din România TV a scăzut ușor comparativ cu
Israel a generat o majorare importantă a audienței televiziunii Antena 3 septembrie: – 4.970 de persoane.
CNN. O creștere notabilă a înregistrat
Digi24: +17.380 de persoane față de
Pe nișa televiziunilor de știri, Antena Realitatea Plus șia menținut ratingul septembrie. Dar cu un rating mediu de
3 CNN a fost marele câștigător în general, suferind o pierdere minoră de
sondajele de audiență urbană, în luna 500 de persoane față de septembrie.
octombrie. A câștigat 32.270 de persoane Alte televiziuni de știri au avut
în urban comparativ cu luna septembrie, următoarele ratinguri în prima lună de
ajungând la o medie de 106.980 de război în Israel, la nivel urban:
telespectatori pe minut (toată ziua), B1 TV: 10.330 telespectatori/minut
conform măsurătorilor Kantar Media. TVR Info: 3.210 telespectatori/minut
Astfel, Antena 3 CNN atacă poziția a Prima News: 1.640 telespectatori/
patra în topul audienței urbane, ocupată minut
în continuare de România TV cu o medie EuroNews: 1.450 telespectatori/minut
de 110.220 de telespectatori pe minut Aleph News: 510 telespectatori/minut
(toată ziua). De precizat că ratingul În octombrie, la nivel urban,
televiziunii România TV a rămas la Antena 1 a câștigat 33.660 orășeni
nivelul din septembrie. față de septembrie, cea mai mare
t
Audiența Digi24 a crescut cu 12.150 creș ere de audiență de pe piața TV.
de persoane față de septembrie, ajun Pro TV a câștigat 20.960 de
gând la o medie de 46.820 de orășeni pe persoane. Dar aceste creșteri sau
minut (toată ziua). înregistrat ca urmare a intrării în grilă
a emisiunilor populare de diver
tisment.
Televiziunea publică TVR 1
ocupă locul 15 în topul audienței
urbane cu o medie de 19.780 de
telespectatori pe minut (toată ziua).
La nivel național, pentru a doua
lună consecutiv, Antena 1 a reușit
să se poziționeze ca fiind
televiziunea cu cea mai mare
creștere de audiență de pe piața TV
(consumul pe telecomandă). A
câștigat 55.430 de telespectatori
comparativ cu luna septembrie, ajun
gând la un rating mediu de 445.180
de persoane pe minut, la nivel
național, conform măsurătorilor Kantar
Media.
Antena 1 șia consolidat a doua
treaptă a podiumului, în urma Pro TV,
care a câștigat 37.360 de persoane 69.170 de telespectatori pe minut,
față de septembrie. Ratingul Pro TV a televiziunea grupului DIGI se află mult în
atins la nivel național o medie de urma România TV și Antena 3 CNN.
531.190 de telespectatori pe minut (toată Alte televiziuni care au crescut în
ziua). audiență față de septembrie: Kanal D
A doua creștere de audiență este (+13.490 telespectatori), Antena Stars
semnalată în dreptul televiziunii de știri (8.550), DigiSport 1 (1.510), Film Cafe
Antena 3 CNN. Audiența televiziunii sa (680), Prima TV (5.740), DIVA (4.790) și
majorat cu 41.190 de persoane față de TVR 1 (940).
luna septembrie. Războiul din Israel a Televiziuni care au pierdut
crescut firesc audiența acestei televiziuni telespectatori față de septembrie: Happy
care a ajuns la o medie de 172.400 de Channel (250), Realitatea Plus (780) și
persoane pe minut (toată ziua). Pro Cinema (3.600).
21