Page 22 - Media Expres nr.11 (285) / NOIEMBRIE 2023
P. 22
AUTORITĂȚI CABLU TV DTH RADIO SATELIT LEGISLAȚIE
GMP PR devine "GMP & U, an IDEA
COMPANY"
GMP PR a anunțat la 12 octombrie schimbarea identității de brand și extinderea serviciilor agenției, după un proces
de rebranding care a durat opt luni și care a avut la bază concluziile unui studiu care sa adresat întregii industrii de
comunicare din România.
Fără să prezinte rezultatele GMP & U își va asuma de lizate: Consultanță & PR, Campanii
studiului, în comunicat se arată că asemenea responsabilitatea de a integrate, Employer Branding, Digital
agenția a căutat un model de crește o nouă generație de & Social media și Evenimente.
business relevant pentru nevoile comunicatori și de a da mai departe
complexe ale clienților de astăzi, pasiunea pentru această meserie, Recent, noii agenții i sau ală
lansând GMP Academy, un proiect
care să satisfacă și să motiveze în Echipa de management GMP & U
același timp și angajații din industrie. educațional adresat atât celor la
După 18 de ani pe piață, agenția început de drum, cât și profe
devine GMP&U, an IDEA Company, sioniștilor din industrie. turat Răzvan Mătășel, Strategy &
"care crede în puterea ideilor și în "Am decis să ne oprim puțin din Growth Director, cu peste 25 de ani
soluții fluide la problemele complexe iureșul de zi cu zi și să ne uităm la de expertiză în strategie, și Corina
de business, de astăzi". noi, la clienții noștri, la industrie. Toma, Head of Campaigns, senior cu
Numele GMP & U semnifică Nevoile clienților noștri sau schim experiență internațională.
oamenii din industrie și "lucrurile mari bat, ritmul este altul, așteptările
nu le putem face decât împreună", U colegilor noștri sunt altele față de GMP PR și acum noua agenție
reprezentând partenerii cu care acum câțiva ani. Neam conectat la fac parte din GMP Group, care po
interacționează agenția, clienți, co aceste schimbări și neam transfor trivit siteului propriu (încă neac
legi, angajați, consumatori, influen mat, pentru a fi un partener relevant tualizat) cuprindea agenția GMP
ceri, presă sau furnizori. al zilelor noastre. Vom fi a „non Partner Jung v. Matt, agenția digitală
Noul brand aduce ca element de binary agency”, cu soluții fluide și Webstyler, GMP PR, agenția de
noutate în piață o filosofie care implementare specializată. Ne vom lobby și public affairs POINT public
promovează cocreația și vine să numi GMP & U, fiindcă suntem aici affairs, reprezentantul exclusiv în
reinventeze vechea dinamică agen împreună", a declarat Ioana Mănoiu, România al agenției Burson
țieclient. Propune în premieră un General Manager GMP & U. Marstellers chapter4 și studioul de
nou mod de colaborare, în scopul Cu o echipă de 50 de angajați, graphic design go studio.
relevanței și eficienței, în care noua agenție va avea o componentă
oamenii din agenție vor face în mod strategică și creativă, la care se Președintele grupului este Felix
constant „work from client”. adaugă cinci departamente specia Tătaru.
22 NOIEMBRIE 2023