Page 22 - Media Expres nr.11 (285) / NOIEMBRIE 2023
P. 22

AUTORITĂȚI  CABLU  TV  DTH  RADIO  SATELIT  LEGISLAȚIE



         GMP PR devine "GMP & U, an IDEA


         COMPANY"






         GMP PR a anunțat la 12 octombrie schimbarea identității de brand și extinderea serviciilor agenției, după un proces
         de rebranding care a durat opt luni și care a avut la bază concluziile unui studiu care s­a adresat întregii industrii de
         comunicare din România.



            Fără  să  prezinte  rezultatele    GMP  &  U  își  va  asuma  de   lizate:  Consultanță  &  PR,  Campanii
         studiului,  în  comunicat  se  arată  că   asemenea  responsabilitatea  de  a   integrate, Employer Branding, Digital
         agenția  a  căutat  un  model  de   crește   o   nouă   generație   de   & Social media și Evenimente.
         business  relevant  pentru  nevoile   comunicatori și de a da mai departe
         complexe  ale  clienților  de  astăzi,   pasiunea  pentru  această  meserie,   Recent,  noii  agenții  i  s­au  ală ­
                                            lansând GMP Academy, un proiect

































         care  să  satisfacă  și  să  motiveze  în                                   Echipa de management GMP & U
         același timp și angajații din industrie.   educațional  adresat  atât  celor  la
            După 18 de ani pe piață, agenția   început  de  drum,  cât  și  profe ­
         devine  GMP&U,  an  IDEA  Company,   sioniștilor din industrie.       turat  Răzvan  Mătășel,  Strategy  &
         "care  crede  în  puterea  ideilor  și  în    "Am decis să ne oprim puțin din   Growth  Director,  cu  peste  25  de  ani
         soluții  fluide  la  problemele  complexe   iureșul  de  zi  cu  zi  și  să  ne  uităm  la   de  expertiză  în  strategie,  și  Corina
         de business, de astăzi".           noi,  la  clienții  noștri,  la  industrie.   Toma, Head of Campaigns, senior cu
            Numele  GMP  &  U  semnifică    Nevoile  clienților  noștri  s­au  schim ­  experiență internațională.
         oamenii din industrie și "lucrurile mari   bat,  ritmul  este  altul,  așteptările
         nu le putem face decât împreună", U   colegilor  noștri  sunt  altele  față  de   GMP  PR  și  acum  noua  agenție
         reprezentând  partenerii  cu  care   acum  câțiva  ani.  Ne­am  conectat  la   fac  parte  din  GMP  Group,  care  po ­
         interacționează  agenția,  clienți,  co ­  aceste  schimbări  și  ne­am  transfor ­  trivit  site­ului  propriu  (încă  neac ­
         legi,  angajați,  consumatori,  influen ­  mat, pentru a fi un partener relevant   tualizat)  cuprindea  agenția  GMP
         ceri, presă sau furnizori.         al  zilelor  noastre.  Vom  fi  a  „non­  Partner Jung v. Matt, agenția digitală
            Noul brand aduce ca element de   binary  agency”,  cu  soluții  fluide  și   Webstyler,  GMP  PR,  agenția  de
         noutate  în  piață  o  filosofie  care   implementare  specializată.  Ne  vom   lobby  și  public  affairs  POINT  public
         promovează  co­creația  și  vine  să   numi  GMP  &  U,  fiindcă  suntem  aici   affairs,  reprezentantul  exclusiv  în
         reinventeze  vechea  dinamică  agen ­  împreună", a declarat Ioana Mănoiu,   România   al   agenției   Burson­
         ție­client.  Propune  în  premieră  un   General Manager GMP & U.     Marstellers ­chapter4 ­ și studioul de
         nou  mod  de  colaborare,  în  scopul   Cu  o  echipă  de  50  de  angajați,   graphic design go studio.
         relevanței  și  eficienței,  în  care   noua agenție va avea o componentă
         oamenii din agenție vor face în mod   strategică  și  creativă,  la  care  se   Președintele  grupului  este  Felix
         constant „work from client”.       adaugă  cinci  departamente  specia ­  Tătaru.

           22                                                                               NOIEMBRIE 2023
   17   18   19   20   21   22   23   24