Page 4 - Media Expres nr. 1 (251) / ianuarie 2021
P. 4

EXPOZIȚII
            AUTORITĂȚI  CABLU  TV  DTH  RADIO  SATELIT  LEGISLAȚIE





             MIPTV exclusiv online în aprilie și un


             posibil MIPCOM la Cannes în toamnă




              Organizatorul a două dintre principalele târguri de programe               Înființată   în   anul   1963,
              pentru  televiziune  și  digital  din  Europa,  Reed  MIDEM,  a     compania      Reed       MIDEM
                                                                                  (www.reedmidem.com)  este  un  orga ­
              anunțat  planurile  pentru  2021  pentru  târgurile  sale           nizator  de  târguri  profesionale  inter ­
              internaționale MIPTV și MIPCOM.                                     naționale, platforme de afaceri de bază
                                                                                  pentru jucătorii cheie din sectoarele la
                                                                                  care  se  referă.  Târgurile  MIPTV,
                     MIPTV  ­  cea  de­a  58­a  ediție   MIPCOM  –  aflat  la  a  37­a   MIPDOC,  MIPCOM,  MIPJUNIOR  în
              care   se   desfășoară   tradițional  ediție ­ împreună cu piața de programe   Cannes,  MIP  China  în  Hangzhou  și
              primăvara  ­  va  avea  loc  online  în  pentru copii MIPJunior (9­10 octombrie   MIP  Cancun  în  Mexic  se  adresează
              săptămâna  12­16  aprilie  2021  și  va  2021) – este planificată de acum ca o   industriei  de  televiziune  și  conținut
              cuprinde   programele   MIPDoc   și  întâlnire  tradițională  „în  persoană”  la   digital;  MIDEM  la  Cannes  pentru
              MIPFormats.   Detalii   despre   noul  Cannes, între 11­14 octombrie 2021. O   profesioniștii din muzică; Esports BAR
              MIPTV  2021  Digital,  inclusiv  instru ­  ediție  complementară  digitală  va  fi   în  Cannes  și  Miami  pentru  e­sport;
              mentele  de  contacte  de  afaceri  organizată în paralel cu târgul fizic.  MIPIM la Cannes, MIPIM Asia Summit
              personalizate  îmbunătățite  și  perso ­  Jerome  Delhaye,  directorul   la Hong Kong SAR, Propel de MIPIM ­
              nalizate,  care  permit  comunității  inter ­  Diviziei Divertismentului Reed MIDEM,   Cannes,  Propel  de  MIPIM  ­  Paris,
              naționale  de  producție,  vânzare  și  a precizat: „Am învățat foarte multe în   Propel de MIPIM NYC în parteneriat cu














          Participanți la o
          conferință  în timpul
          MIPTV 2019.
          Sursa: miptv.com















              cumpărare de conținut de divertisment  acest an extraordinar. Două puncte se   Metaprop,  Propel  de  MIPIM  ­  Hong
              să  se  conecteze,  vor  fi  anunțate  în  evidențiază   foarte   clar   în   toate   Kong  pentru  proprietăți  imobiliare;
              următoarele săptămâni.            evenimentele Reed MIDEM: nevoia de   MAPIC și LeisurUp la Cannes, MAPIC
                     Decizia de a organiza MIPTV  luare  a  deciziilor  clare  și,  atunci  când   Rusia la Moscova, MAPIC Italia și The
              online  se  datorează  incertitudinii  care  este  posibil,  în  timp  util,  astfel  încât   Happetite din Milano și MAPIC India la
              persistă  privind  evoluția  Covid­19.  Cu  partenerii  noștri  din  întreaga  lume  să   Mumbai  pentru  sectorul  imobiliar  cu
              toate  acestea,  dacă  condițiile  se  poată planifica anul viitor; și nevoia de   amănuntul.
              îmbunătățesc  suficient  până  la  înce ­  a  reveni  la  a  face  afaceri  față  în  față.   Reed   Exhibitions
              putul anului 2021, Reed MIDEM se va  De  aceea  confirmăm  acum  planurile   (www.reedexhibitions.com)   este   o
              ocupa  de  organizarea  unui  mic  pentru cele mai mari două evenimente   companie de organizare de eve nimente
              eveniment  cu  invitații  în  persoană,  anuale  din  calendarul  de  televiziune.   cu  activități  în  aproape  30  de  țări,  din
              având în centru proiecțiile în premieră,  Rămânem extrem de optimiști în ceea   43  de  sectoare  industriale,  care  atrag
              la  Cannes,  în  timpul  săptămânii  ce  privește  a  doua  jumătate  a  anului   peste  7  milioane  de  participanți.  Reed
              MIPTV,  pentru  a  completa  ediția  di ­  2021 și, ca atare, ne concentrăm toate   Exhibitions  face  parte  din  RELX,  un
              gitală.                           energiile  pe  readucerea  tuturor  la   furnizor  global  de  informații  și  analize
                     CANNESERIES Sezonul 4 va  Cannes în octombrie pentru reuniunea   pentru clienți profesioniști și de afaceri
              avea  loc  în  Palais  des  Festivals  din  de afaceri pe care industria o așteaptă   din toate industriile.
              Cannes în perioada 9­14 aprilie 2021.  cu nerăbdare”.


           4                                                                                 IANUARIE 2021
   1   2   3   4   5   6   7   8   9