Page 13 - Media Expres nr 5 / mai 2021
P. 13

CABLU
                                          LEGISLAȚIE  SATELIT RADIO  DTH  TV  CABLU  AUTORITĂȚI



            Orange a crescut cu 14% până la

            418.000 de clienți pe serviciile fixe




             Grupul  Orange  a  terminat  trimestrul  I  2021  cu  un  număr  de  10.640.000  de  clienți  la  servicii
             mobile, fixe și TV, în creștere cu 1,8% comparativ cu perioada similară de anul trecut, din care
             serviciile  fixe  în  bandă  largă  numără  418.000  de  clienți,  în  creștere  cu  14%  față  de  aceeași
             perioadă din 2020, potrivit unui comunicat al companiei.

                În   intervalul   ianuarie   ­   Cererea   de   servicii   din  Carduri,  s­a  înregistrat  și  o  multă   energie   și   motivație,
             martie,   Orange   România   a  partea  companiilor  mici  și  mijlocii  creștere   semnificativă   a  ingrediente  atât  de  necesare
             realizat  o  cifră  de  afaceri  în  a  avut  o  evoluție  semnificativă  la  numărului  de  tranzacții  de  pe  acestei   perioade   prin   care
             valoare de 264 milioane de euro,  anumite  categorii  din  aria  ITC.  dispozitive mobile.  trecem.   S­au   dovedit   a   fi
             în  creștere  cu  2,5%  față  de  Deoarece  clienții  business  au            elemente­cheie  pentru  noi  și  ne­
             aceeași   perioadă   a   anului  devenit mai conștienți de riscurile   Consumatorii  au  optat  în  au  ajutat  în  primul  trimestru  al
             anterior.  Evoluția  este  explicată  ce  apar  când  angajații  au  acces  continuare   pentru   servicii   și  anului  2021  să  înregistrăm  în
             de  Orange  de  o  creștere  a  la   distanță   la   resursele   și  achiziții   online,   în   perioada  continuare  rezultate  în  creștere,
             vânzărilor   de   echipamente,  infrastructurile  IT  ale  companiilor,  ianuarie  –  martie  2021  fiind  în  linie  cu  trendul  ascendent  din
             înregistrată în contextul mutării în  s­a  acordat  o  atenție  sporită  înregistrat  un  număr  mai  mult  ultima  parte  a  anului  trecut.
             mediul  digital  a  multor  activități  soluțiilor de securitate cibernetică,  decât  dublu  al  comenzilor  în  Conectivitatea  a  rămas  același
             economice.                acestea   fiind   în   creștere  eShop,  comparativ  cu  T1  2020.  pilon  solid  cu  rol  extrem  de
                                       accelerată   față   de   primul  Totodată,  nivelul  de  utilizare  a  important  în  economia  națională,
                Nevoia    ridicată   de  trimestru al anului trecut.  serviciului MyOrange a înregistrat  lucru  văzut  și  în  creșterea
             conectivitate  a  fost  extrem  de                  o  creștere  considerabilă  față  de  serviciilor  în  zona  B2B  sau  în
             prezentă   în   rândul   clienților   În luna ianuarie a acestui an,  T1  2020,  ca  număr  de  tranzacții  consumul de date mobile.
             Orange  și  în  primul  trimestru  al  Orange  Money  a  lansat,  în  procesate digital.
             anului în curs, ceea ce a dus la o  premieră  în  România,  cardul  de           Ne  bucură,  totodată,  faptul
             creștere de 30% a consumului de  credit   cu   avantaje   exclusive           că  zona  de  digital  este  într­o





























             date   mobile   în   T1   2021,  pentru  plățile  la  Orange,  pachete   YOXO,  primul  abonament  continuă  creștere  și  că  facilitățile
             comparativ cu T1 2020.    de  beneficii  la  alegerea  clienților  mobil   complet   digital   din  pe care le oferă sunt din ce în ce
                                       și  bani  înapoi  instant  în  cont  la  România,   fără   perioadă  mai  ușor  integrate  în  viața
                Pe   parcursul   T1   2021,  plata cumpărăturilor.   contractuală,  continuă  să  câștige  consumatorilor interesați de astfel
             56.000 de locuitori din 143 de noi                  teren,  cu  o  creștere  constantă  și  de servicii.
             localități din mediul rural au primit   Ca  urmare  a  dezvoltărilor  în  T1  2021  a  numărului  de
             acces la conectivitate 4G, în timp  aduse  serviciului  Orange  Money,  utilizatori  activi.  În  plus,  de  la   În   acest   context,   deși
             ce 447 de noi localități din mediul  s­a  înregistrat  o  creștere  de  40%  începutul  acestui  an,  YOXO  a  parcurgem  o  perioadă  încă  plină
             urban  și  rural  s­au  bucurat  de  a  bazei  totale  de  clienți  în  T1  lansat  o  serie  de  parteneriate  de  de  incertitudini,  rămânem  în
             avantajele rețelei 4G+.   2021  comparativ  cu  T1  2020,  succes  cu  cele  mai  populare  continuare  dedicați  oferirii  unor
                                       aceasta  depășind  274.000  de  branduri   prezente   în   mediul  servicii moderne și inovatoare, de
                Pe segmentul B2B, în primul  clienți la 31 martie 2021.  digital,  pentru  a  oferi  beneficii  cea  mai  bună  calitate,  adaptate
             trimestru al anului 2021 Orange a                   dedicate clienților YOXO, ceea ce  nevoilor  și  dorințelor  unei  palete
             înregistrat o creștere puternică de   Totodată,  datorită  numărului  face  ca  serviciul  să  fie  și  mai  largi  de  consumatori”,  a  declarat
             peste  20%  în  zona  de  ITC,  din  ce  în  ce  mai  mare  de  clienți  atractiv pentru consumatori.  Liudmila  Climoc,  CEO  Orange
             comparativ cu aceeași perioadă a  care  folosesc  Orange  Money               România.
             anului trecut.            pentru  plăți  prin  eWallet  și  Debit   “Am  început  un  nou  an  cu



                                                                                                              13
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18