Page 13 - Media Expres nr 5 / mai 2021
P. 13
CABLU
LEGISLAȚIE SATELIT RADIO DTH TV CABLU AUTORITĂȚI
Orange a crescut cu 14% până la
418.000 de clienți pe serviciile fixe
Grupul Orange a terminat trimestrul I 2021 cu un număr de 10.640.000 de clienți la servicii
mobile, fixe și TV, în creștere cu 1,8% comparativ cu perioada similară de anul trecut, din care
serviciile fixe în bandă largă numără 418.000 de clienți, în creștere cu 14% față de aceeași
perioadă din 2020, potrivit unui comunicat al companiei.
În intervalul ianuarie Cererea de servicii din Carduri, sa înregistrat și o multă energie și motivație,
martie, Orange România a partea companiilor mici și mijlocii creștere semnificativă a ingrediente atât de necesare
realizat o cifră de afaceri în a avut o evoluție semnificativă la numărului de tranzacții de pe acestei perioade prin care
valoare de 264 milioane de euro, anumite categorii din aria ITC. dispozitive mobile. trecem. Sau dovedit a fi
în creștere cu 2,5% față de Deoarece clienții business au elementecheie pentru noi și ne
aceeași perioadă a anului devenit mai conștienți de riscurile Consumatorii au optat în au ajutat în primul trimestru al
anterior. Evoluția este explicată ce apar când angajații au acces continuare pentru servicii și anului 2021 să înregistrăm în
de Orange de o creștere a la distanță la resursele și achiziții online, în perioada continuare rezultate în creștere,
vânzărilor de echipamente, infrastructurile IT ale companiilor, ianuarie – martie 2021 fiind în linie cu trendul ascendent din
înregistrată în contextul mutării în sa acordat o atenție sporită înregistrat un număr mai mult ultima parte a anului trecut.
mediul digital a multor activități soluțiilor de securitate cibernetică, decât dublu al comenzilor în Conectivitatea a rămas același
economice. acestea fiind în creștere eShop, comparativ cu T1 2020. pilon solid cu rol extrem de
accelerată față de primul Totodată, nivelul de utilizare a important în economia națională,
Nevoia ridicată de trimestru al anului trecut. serviciului MyOrange a înregistrat lucru văzut și în creșterea
conectivitate a fost extrem de o creștere considerabilă față de serviciilor în zona B2B sau în
prezentă în rândul clienților În luna ianuarie a acestui an, T1 2020, ca număr de tranzacții consumul de date mobile.
Orange și în primul trimestru al Orange Money a lansat, în procesate digital.
anului în curs, ceea ce a dus la o premieră în România, cardul de Ne bucură, totodată, faptul
creștere de 30% a consumului de credit cu avantaje exclusive că zona de digital este întro
date mobile în T1 2021, pentru plățile la Orange, pachete YOXO, primul abonament continuă creștere și că facilitățile
comparativ cu T1 2020. de beneficii la alegerea clienților mobil complet digital din pe care le oferă sunt din ce în ce
și bani înapoi instant în cont la România, fără perioadă mai ușor integrate în viața
Pe parcursul T1 2021, plata cumpărăturilor. contractuală, continuă să câștige consumatorilor interesați de astfel
56.000 de locuitori din 143 de noi teren, cu o creștere constantă și de servicii.
localități din mediul rural au primit Ca urmare a dezvoltărilor în T1 2021 a numărului de
acces la conectivitate 4G, în timp aduse serviciului Orange Money, utilizatori activi. În plus, de la În acest context, deși
ce 447 de noi localități din mediul sa înregistrat o creștere de 40% începutul acestui an, YOXO a parcurgem o perioadă încă plină
urban și rural sau bucurat de a bazei totale de clienți în T1 lansat o serie de parteneriate de de incertitudini, rămânem în
avantajele rețelei 4G+. 2021 comparativ cu T1 2020, succes cu cele mai populare continuare dedicați oferirii unor
aceasta depășind 274.000 de branduri prezente în mediul servicii moderne și inovatoare, de
Pe segmentul B2B, în primul clienți la 31 martie 2021. digital, pentru a oferi beneficii cea mai bună calitate, adaptate
trimestru al anului 2021 Orange a dedicate clienților YOXO, ceea ce nevoilor și dorințelor unei palete
înregistrat o creștere puternică de Totodată, datorită numărului face ca serviciul să fie și mai largi de consumatori”, a declarat
peste 20% în zona de ITC, din ce în ce mai mare de clienți atractiv pentru consumatori. Liudmila Climoc, CEO Orange
comparativ cu aceeași perioadă a care folosesc Orange Money România.
anului trecut. pentru plăți prin eWallet și Debit “Am început un nou an cu
13