Page 15 - Media Expres nr 5 / mai 2021
P. 15

LEGISLAȚIE  SATELIT RADIO  DTH  TV  CABLU  AUTORITĂȚI
                                                                                   TV



           Veniturile totale ale Discovery au crescut,


           dar profitul a scăzut cu 63% în trimestrul I




            Câștigurile din primul trimestru ale Discovery, Inc. la nivel global
            au  scăzut  cu  mult  sub  estimările  Wall  Street,  potrivit  unui
            comunicat de miercuri, 28 aprilie, compania media înregistrând
            o scădere cu 63% a profitului net, la 140 milioane de dolari, în
            scădere  de  la  377  milioane  de  dolari,  în  primul  trimestru  al
            anului 2020.

                  Între timp, veniturile totale au crescut cu  Discovery  pune  pe  seama  ratingurilor  generale
            4%  până  la  2,79  miliarde  de  dolari,  conform  mai mici, citând în același timp „scăderea istorică
            previziunilor.                     în  ecosistemul  TV  cu  plată  și  un  inventar  mai
                  Președintele  și  CEO  al  Discovery,  redus”.                  Veniturile  publicitare  au  oferit  o  imagine  mai  roz
            David Zaslav, a declarat că serviciul Discovery + ­   Această  scădere  a  fost  parțial  decât  cifrele  din  SUA,  deoarece  au  crescut  cu
            care a fost lansat în ianuarie ­ are în prezent 15  compensată  de  prețuri  mai  mari  și  monetizarea  16%.  Distribuția  a  fost  aproape  constantă,  cu  o
            milioane de abonați care plătesc direct, depășind  ofertelor de conținut de pe platformele Discovery ­  scădere de 2%.
            valoarea  de  13  milioane  la  sfârșitul  primului  în primul rând Discovery + și TV Everywhere ­ a   „Lansarea globală a Discovery + are un
            trimestru.                         declarat  compania  în  raportul  fiscal  pe  primul  început fantastic. Valori cheie, inclusiv adăugarea
                  Streamerul de nonficțiune a fost lansat  trimestru 2021.        de  abonați,  aderența  clienților  și  păstrarea  lor,
            deocamdată pe Comcast Xfinity și Amazon Prime   Între  timp,  veniturile  din  distribuție  au  depășesc așteptările noastre și demonstrează un
            din SUA, Starzplay în Orientul Mijlociu și Africa de  crescut  cu  12%  după  lansarea  Discovery  +,  impuls  susținut  în  al  doilea  trimestru  ”,  a  spus
            Nord  și  pe  televizoarele  inteligente  Samsung  și  creștere  compensată  parțial  de  o  scădere  a  Zaslav  într­un  comunicat.  Acesta  a  precizat  că
            dispozitivele Amazon Fire TV din Marea Britanie și  abonaților liniari.  extinderea  acoperirii  Discovery  +  continuă,  iar  în
            Irlanda.                                  La  31  martie,  totalul  abonamentelor  ultimul  trimestru  portofoliul  cu  plată  Discovery  a
                  Veniturile  totale  din  rețelele  americane  liniare din America a scăzut cu 4% comparativ cu  fost  cel  mai  urmărit  portofoliu  de  televiziune  din
            au crescut cu 3%, până la 1,81 miliarde de dolari,  trimestrul corespunzător din anul precedent.  SUA,  fiind  de  asemenea  al  șaptelea  trimestru
            comparativ  cu  trimestrul  similar  din  2020.   Pe  plan  internațional,  veniturile  totale  consecutiv  de  creștere  a  rezultatelor  la  nivel
            Veniturile din publicitate au scăzut cu 4%, ceea ce  au  crescut  cu  7%,  până  la  987  milioane  dolari.  internațional.

           "Psihologia Fake News. Acceptarea,

           distribuirea și corectarea informațiilor

           false", la reducere pe edituratrei.ro




           Editura  Trei  promovează  o  nouă  carte  despre  știrile  false,    urmează:
           apărută  în  2021,  "Psihologia  Fake  News.  Acceptarea,                    "Reiner  Greifeneder  este  profesor  de
           distribuirea  și  corectarea  informațiilor  false",  de  Reiner      psihologie  socială  la  Universitatea  din  Basel,
                                                                                 Elveția. Cercetările sale se centrează pe impactul
           Greifeneder,  Mariela  E.  Jaffé,  Eryn  J.  Newman  și  Norbert      judecăților  asupra  sentimentelor,  experiența
           Schwarz,  448  de  pagini,  ISBN:  978­606­40­1008­7,  cu  o          indivizilor  de  a  fi  excluși  social  și  modul  în  care
           reducere de 15% pe site­ul edituratrei.ro, până la 50,15 lei.         indivizii contruiesc adevărul."
                                                                                        "Mariela  E.  Jaffé  este  doctorand  în
                                                                                 psihologie  socială  la  Universitatea  din  Basel,
                                                                                 Elveția.  Cercetările  sale  se  focalizează  pe
                  În primul paragraf al cărții care poate fi  îi  face  pe  oameni  să  accepte  și  să  distribuie   construirea socială a adevărului și pe preferințele
           răsfoită până la pagina 20 online, pe site­ul https:// informații  false  și  ce  se  poate  face  pentru  a   indivizilor cu privire la diversitate."
           issuu.com/edituratrei/docs/1­      contracara  acest  fenomen.  Aceste  trei  aspecte   "Eryn  J.  Newman  este  profesor  la
           20_psihologia_fake_news,  sunt  menționate  două  trebuie  înțelese  în  contextul  creat  de  rețelele  de   Universitatea  Națională  Australiană.  Cercetările
           evenimente  majore  care  au  inclus  în  mod  socializare  online  care  au  schimbat  în  mod   sale  urmăresc  modul  în  care  oamenii  ajung  să
           proeminent  fake  news  în  discursul  public:  primul  fundamental  modul  în  care  informația  este   creadă și să­și amintească că anumite lucruri sunt
           referendum Brexit și alegerile din SUA din 2016.  produsă,  consumată  și  transmisă.  Pentru  a   adevărate  și  cum  informațiile  tangențiale  sau
                  Cartea  este  prezentată  pe  site­ul  răspunde acestor întrebări, volumul de față aduce   pseudo­dovezile   pot   influența   evaluarea
           editurii cu următorul text: "Intenția de a induce în  laolaltă  experți  consacrați  din  diferite  domenii  ale   informațiilor în viața cotidiană."
           eroare  este  la  fel  de  veche  ca  omenirea.  Într­un  psihologiei  și  ale  științelor  înrudite,  precum   "Norbert  Schwarz  este  profesor  de
           climat  contemporan  în  care  faptele  și  informațiile  științele  informației  și  științele  politice,  care   psihologie  și  marketing  la  Universitatea  din
           false se amestecă și sunt intenționat amestecate,  prezintă  cele  mai  recente  studii,  teorii  și  aplicații   California  de  Sud.  Cercetările  sale  investighează
           gestionarea  știrilor  false  devine  importantă  în  legate de domeniul dezinformării și propun diferite   modul în care se iau deciziile și implicațiile acestui
           numeroase arii ale vieții cotidiene, de la politică la  direcții  de  intervenție  pentru  a  contracara  știrile   fapt  pentru  opinia  publică,  comportamentul
           informații despre sănătate și studii științifice.  false".            consumatorului și cercetarea din științele sociale".
                  Acest volum pune întrebarea ce anume   Autorii  sunt  prezentați  și  ei,  după  cum



                                                                                                              15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20