Page 22 - Media Expres nr. 10 / octombrie2021
P. 22

TV
            AUTORITĂȚI  CABLU  TV  DTH  RADIO  SATELIT  LEGISLAȚIE
                                                RADIO



          Iuliana Panache este directoarea Pro FM

          în locul lui Marius Dobre





          Iuliana Panache este directoarea Pro FM de la începutul lunii octombrie, după ce fostul
          director Marius Dobre a fost mutat din această poziţie pe un post de producător la Digi
          FM, potrivit paginademedia.ro.



            Iuliana  Panache  a  mai  lucrat  în  Evenimentul  zilei.    În  1998,  imediat
          Pro FM şase ani, între 2005 şi 2011,  după  lansarea  TVmania,  a  intrat  în
          ca Director de marketing, poziţie din  echipa  ghidului  TV,  unde  a  lucrat
          care se ocupa de toate radiourile din  până  în  2005,  când  a  trecut  pe
          (pe  atunci)  grupul  Pro:  InfoPro,  poziţia de Director de Marketing Pro
          Dance FM, Music FM.       FM. Reamintim că după aproape 11
            Din  2011,  a  fondat  agenţia  de  ani  la  conducerea  Pro  FM,  Marius
          producţie video şi conţinut Mindopoly,  Dobre  a  fost  mutat  de  la  şefia
          alături de Dan Moga.      radioului  deţinut  de  grupul  Digi.  Era
            Panache  a  declarat  că  se  cel mai vechi om din Pro FM ­ a venit
          întoarce  la  radio  pentru  că  "este  o  în 1997 ­ şi conducea staţia încă din
          provocare.  Nu  puteam  să  refuz  vremea în care radioul era la Adrian
          propunerea de a mă întoarce în Pro  Sârbu. A fost numit director executiv
          FM, într­un loc de care sunt atât de  în 2010, când Pro FM era în grupul
          legată".                  Pro, şi a rămas pe această poziţie şi
            Aceasta  a  mai  spus:  "Voi  după ce reţeaua a fost cumpărată de
          continua  să  lucrez  şi  pentru  Digi, în 2015.
          businessul  pe  care  îl  derulăm  de   Pro  FM  deține,  potrivit  site­ului
          aproape 11 ani. Mi­am asumat faptul  propriu, 31 de licențe de radio la nivel
          că voi fi la fel de implicată în ambele  național.
          zone".                            În aprilie­august 2021, Pro
            Iuliana Panache în intrat în presă  FM  era  al  șaptelea  radio  la  nivel
          în  1995,  la  Telegraf  (publicaţie  din  național  pe  toată  populația  peste  11
          Constanţa),  la  subredacţia  din  ani,  cu  o  medie  de  706.000  de
          Bucureşti. A  fost  apoi  colaborator  al  ascultători  pe  zi,  potrivit  ultimului
          TVR  după  care,  până  în  1998,  a  Studiu  de  Audienţă  Radio  la  nivel
          lucrat  la  redacţia  mass­media  de  la  naţional.
                                                                                         Iuliana Panache. Foto: Linkedin


          Medika TV a intrat în familia

          Look ­ Prima TV




          Medika TV a fost preluată de Clever Media Network prin firma Diplomatic Digital SRL,   TVX operată de InterLAN.
          care a obţinut acordul CNA pentru intrarea în acţionariatul companiei Medika Broadcast   Televiziunea  Medika  TV  are
          Channel (care operează licenţa televiziunii medicale).                         sediul în Buzău și este operată prin
                                                                                         societatea   Medika   Broadcast
                                                                                         Channel  SRL,  care  deține  licența
             Medika  TV  a  aparţinut,  până   Potrivit   site­ului   medikatv.ro,  UPC  România  poziția  318,  AKTA  audiovizuală  TV­C  830/27­Apr­2017,
          acum,  lui  Vlad  Pufu  ­  fost  şef  B1  şi  televiziunea  se  distribuie  prin  cablu,  poziția  56,   INES  poziția  56.  și  a  fost  autorizată  la  data  de  18
          actual senator PNL. Pufu a candidat  după  cum  urmează:  RCS­RDS  Semnalul televiziunii se regăsește și  septembrie 2018.
          şi  a  fost  ales  pentru  un  mandat  de  poziția  122,  Telekom  poziția  374,  în  platforma  digitală  de  distribuție
          senator.  Acesta  ar  fi,  potrivit
          reprezentantului  Medika  la  CNA,  şi
          motivul  pentru  care  fostul  director
          general  adjunct  al  B1  TV  a  vândut
          televiziunea.
             În  grupul  Clever  exista  de  multă
          vreme  un  proiect  cu  tematică
          medicală  ­  Look  Medica  ­,  program
          pe  care Adrian  Tomşa  plănuia  să  îl
          transforme  în  televiziune  de  nişă,
          după  cum  spunea  în  anul  2018,
          notează paginademedia.ro





           22                                                                               OCTOMBRIE 2021
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27