Page 20 - Media Expres nr. 3 (265) / martie 2022
P. 20
ONLINE
AUTORITĂȚI CABLU TV DTH RADIO SATELIT LEGISLAȚIE
EUROSPORT, record de audiență pe
platformele digitale la JO Beijing
Audiențele pe platformele digitale pentru Beijing 2022 leau Discovery fanilor și partenerilor. Continuăm să
depășit pe cele înregistrate la PyeongChang 2018 după numai oferim conținutul nostru olimpic către tot mai multă
patru zile de competiție, iar abonamentele noi plătite pentru lume și pentru o durată tot mai îndelungată în
rețeaua digitală Eurosport și discovery+”.
Beijing 2022 au depășit numărul înregistrat pentru întreaga „Aceste lucruri indică un conținut impresionant
competiție PyeongChang 2018. prezentat cu ajutorul tehnologiei inovatoare, prin
povești cu impact despre eroii locali. Abia
așteptăm să aducem fanilor și restul acțiunii și
cele mai mari noutăți de la Jocurile Olimpice”, a
adăugat acesta.
Totodată, de opt ori mai multă lume a urmărit creștere de 29% a minutelor urmărite în medie De la începutul competiției, websiteurile
conținut în regim de streaming comparativ cu față de ultima ediție a Jocurilor Olimpice de Iarnă. Eurosport, care includ versiunile locale, printre
aceeași perioadă de acum patru ani, iar audiențele Conținutul gratuit de știri și video de pe site care și Eurosport.ro, au fost accesate de două ori
televiziunilor liniare au rămas la un nivel bun, urile Eurosport șia dublat, la rândul său, audiența. mai mult decât în aceeași perioadă a
similar celor de la PyeongChang 2018, în ciuda Audiențele televiziunilor liniare au rămas la un PyeongChang 2018. Platforma a continuat săși
consumului TV mai mic cu 10% față de acum nivel bun, similar celor de la PyeongChang 2018, extindă conținutul și lea adus fanilor actualizări în
patru ani, potrivit unui comunicat difuzat de în ciuda consumului TV mai mic cu 10% față de timp real, știri și materiale video de la Jocurile
Discovery/ Eurosport. acum patru ani. Țările nordice, printre care Suedia Olimpice.
La nivel european, Discovery folosește și Norvegia, au înregistrat creșteri semnificative de
Beijing 2022 Marius Lindvik (Norvegia) câștigă aurul
© GETTY IMAGES, imagine oferită de Eurosport
platformele digitale Eurosport și discovery+ pentru audiență în acest an. Eurosport difuzează Jocurile Olimpice Beijing
difuzarea Jocurilor Olimpice, alături de rețeaua JeanBriac Perrette, President & CEO, 2022 în 50 de piețe din Europa, mai puțin Rusia,
tradițională de televiziuni Eurosport. Discovery Streaming & International, a spus: având 11 producții la nivel național și acoperire în
Pentru perioada analizată, aproape 750 de „Jocurile Olimpice au început în forță pe toate 19 limbi diferite. Eurosport oferă integral Jocurile
milioane de minute de conținut au fost urmărite în platformele noastre, serviciile de streaming Olimpice, pe platformele sale digitale.
regim de streaming pe platformele plătite continuând să depășească așteptările în mod Perioada măsurată acoperă primele opt zile
Eurosport și discovery+, de peste 18 ori mai mult semnificativ”. întregi de competiție de la Jocurile Olimpice
decât în aceeași perioadă pentru PyeongChang La rândul său, Andrew Georgiou, President of Beijing 2022 (512 februarie) și Ceremonia de
2018. Sports, Discovery, a afirmat: „Creșterea de Deschidere și competițiile desfășurate în zilele
Numărul mediu de minute urmărite per audiență și interacțiune pe care o vedem în premergătoare acesteia (24 februarie). Pentru
utilizator este mai mult decât dublu pe serviciile de această primă fază a Jocurilor Olimpice televiziunile liniare, perioada se întinde doar până
streaming, în timp ce televiziunile au înregistrat o demonstrează cu adevărat plusvaloarea adusă de pe 10 februarie.
20 MARTIE 2022