Page 20 - Media Expres nr. 3 (265) / martie 2022
P. 20

ONLINE
            AUTORITĂȚI  CABLU  TV  DTH  RADIO  SATELIT  LEGISLAȚIE



           EUROSPORT, record de audiență pe


           platformele digitale la JO Beijing




            Audiențele  pe  platformele  digitale  pentru  Beijing  2022  le­au   Discovery  fanilor  și  partenerilor.  Continuăm  să
            depășit pe cele înregistrate la PyeongChang 2018 după numai           oferim conținutul nostru olimpic către tot mai multă
            patru  zile  de  competiție,  iar  abonamentele  noi  plătite  pentru   lume  și  pentru  o  durată  tot  mai  îndelungată  în
                                                                                  rețeaua digitală Eurosport și discovery+”.
            Beijing  2022  au  depășit  numărul  înregistrat  pentru  întreaga      „Aceste lucruri indică un conținut impresionant
            competiție PyeongChang 2018.                                          prezentat  cu  ajutorul  tehnologiei  inovatoare,  prin
                                                                                  povești  cu  impact  despre  eroii  locali.  Abia
                                                                                  așteptăm  să  aducem  fanilor  și  restul  acțiunii  și
                                                                                  cele  mai  mari  noutăți  de  la  Jocurile  Olimpice”,  a
                                                                                  adăugat acesta.
              Totodată, de opt ori mai multă lume a urmărit  creștere  de  29%  a  minutelor  urmărite  în  medie   De  la  începutul  competiției,  website­urile
            conținut  în  regim  de  streaming  comparativ  cu  față de ultima ediție a Jocurilor Olimpice de Iarnă.   Eurosport,  care  includ  versiunile  locale,  printre
            aceeași perioadă de acum patru ani, iar audiențele   Conținutul gratuit de știri și video de pe site­  care și Eurosport.ro, au fost accesate de două ori
            televiziunilor  liniare  au  rămas  la  un  nivel  bun,  urile Eurosport și­a dublat, la rândul său, audiența.  mai  mult  decât  în  aceeași  perioadă  a
            similar  celor  de  la  PyeongChang  2018,  în  ciuda   Audiențele televiziunilor liniare au rămas la un   PyeongChang  2018.  Platforma  a  continuat  să­și
            consumului  TV  mai  mic  cu  10%  față  de  acum  nivel bun, similar celor de la PyeongChang 2018,   extindă conținutul și le­a adus fanilor actualizări în
            patru  ani,  potrivit  unui  comunicat  difuzat  de  în  ciuda  consumului TV  mai  mic  cu  10%  față  de   timp  real,  știri  și  materiale  video  de  la  Jocurile
            Discovery/ Eurosport.              acum patru ani. Țările nordice, printre care Suedia   Olimpice.
              La  nivel  european,  Discovery  folosește  și Norvegia, au înregistrat creșteri semnificative de

                                                                       Beijing 2022 ­ Marius Lindvik (Norvegia) câștigă aurul
                                                                       © GETTY IMAGES, imagine oferită de Eurosport



































            platformele digitale Eurosport și discovery+ pentru  audiență în acest an.  Eurosport  difuzează  Jocurile  Olimpice  Beijing
            difuzarea  Jocurilor  Olimpice,  alături  de  rețeaua   Jean­Briac  Perrette,  President  &  CEO,   2022 în 50 de piețe din Europa, mai puțin Rusia,
            tradițională de televiziuni Eurosport.  Discovery  Streaming  &  International,  a  spus:   având 11 producții la nivel național și acoperire în
              Pentru  perioada  analizată,  aproape  750  de  „Jocurile  Olimpice  au  început  în  forță  pe  toate   19  limbi  diferite.  Eurosport  oferă  integral  Jocurile
            milioane de minute de conținut au fost urmărite în  platformele  noastre,  serviciile  de  streaming   Olimpice, pe platformele sale digitale.
            regim  de  streaming  pe  platformele  plătite  continuând  să  depășească  așteptările  în  mod   Perioada  măsurată  acoperă  primele  opt  zile
            Eurosport și discovery+, de peste 18 ori mai mult  semnificativ”.     întregi  de  competiție  de  la  Jocurile  Olimpice
            decât  în  aceeași  perioadă  pentru  PyeongChang   La rândul său, Andrew Georgiou, President of   Beijing  2022  (5­12  februarie)  și  Ceremonia  de
            2018.                              Sports,  Discovery,  a  afirmat:  „Creșterea  de   Deschidere  și  competițiile  desfășurate  în  zilele
              Numărul  mediu  de  minute  urmărite  per  audiență  și  interacțiune  pe  care  o  vedem  în   premergătoare  acesteia  (2­4  februarie).  Pentru
            utilizator este mai mult decât dublu pe serviciile de  această  primă  fază  a  Jocurilor  Olimpice   televiziunile liniare, perioada se întinde doar până
            streaming, în timp ce televiziunile au înregistrat o  demonstrează cu adevărat plusvaloarea adusă de   pe 10 februarie.




           20                                                                                 MARTIE 2022
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25