Page 23 - Media Expres nr. 3 (265) / martie 2022
P. 23
CABLU
LEGISLAȚIE SATELIT RADIO DTH TV CABLU AUTORITĂȚI
Telekom Romania Communications a
devenit Orange Romania Communications
Compania Telekom Romania Communications se redenumește produsele și serviciile Orange. Echipa dedicată va
Orange Romania Communications, ca urmare a deciziei AGA răspunde prompt mesajelor și solicitărilor primite
pe acest canal digital.
(Adunarea Generală a Acționarilor) din 10 februarie 2022. Acest
pas vine după ce, pe 1 ianuarie 2022, sediul social al companiei În cadrul acestui proces de transformare vor fi
a fost stabilit în Calea Victoriei nr. 35, 010061, Sector 1, incluse și magazinele Telekom Romania
Communications, care vor deveni treptat
București, România. magazine Orange, cu aceleași elemente și
materiale de brand precum Orange shops.
Orange Romania Communications va în oferta clienților, ce rămâne neschimbată.. Detalii complete privind canalele de contact
continua să funcționeze separat, ca o subsidiară a sunt disponibile pe www.HelloFix.ro, dar și pe
Orange România. Cele două companii au Unificarea canalelor de contact pentru clienții www.orange.ro/contact.
obiectivul comun de a fi alegerea preferată a Orange Romania Communications
clienților pentru servicii convergente pe piața
„Din 30 septembrie 2021 am început să
românească, precum și acela de a fi un partener Din data de 28 martie 2022, clienții Orange scriem împreună cu echipele noastre reunite,
de încredere pentru afaceri și administrația Romania Communications vor avea acces la Orange și Orange Romania Communications,
publică. principalele canale de contact Orange: call center, povestea comună, cu ambiția de a fi prima
website ori social media. alegere a clienților pentru servicii convergente din
Această modificare aduce schimbări, treptat, România. Schimbările anunțate astăzi înseamnă
în forma de prezentare a facturilor clienților și a Pentru asistență telefonică ei vor putea suna parcurgerea unei etape de cunoaștere, de
detaliilor legate de numele produselor, care nu vor la 300 – serviciul clienți, apelabil gratuit din înțelegere a proceselor și sistemelor, de
mai conține brandul “Telekom”. rețelele Orange și Orange Romania transformare și stabilire a unui mod de lucru care
Communications, tarif normal pentru apelurile din să ne permită să oferim clienților o experiență
Orange și operatorul de servicii fixe Telekom alte rețele naționale. În același timp, websiteul unitară, superioară. Am parcurs acești pași interni
Romania Communications au început integrarea oficial pentru ambele companii va fi de aliniere pentru ca începând cu data de 28
din 30 septembrie 2021, pentru le asigura clienților www.orange.ro. Informații privind privind procesul martie să putem pune la dispoziția clienților și
și partenerilor o experiență unitară. Acum, de tranziție vor continua să fie disponibile pe partenerilor noștri canale și puncte unice de
compania a anunțat la 28 februarie 2022 websiteul www.HelloFix.ro. asistență, precum și aceeași experiență de
schimbarea numelui Telekom Romania calitate furnizată de o echipă unită și bine
Communications și, din 28 martie 2022, unificarea Pagina de Facebook Orange Romania pregătită. Continuăm călătoria noastră împreună
principalelor canale de contact pentru clienții (@orangeromania) va fi spațiul online de întâlnire cu aceeași dedicare și cu obiective clare”, a
ambelor companii. Aceste modificări nu au impact al celor care doresc să fie la curent cu activitatea, declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.
23