Primul site de știri despre
cablu și televiziune din România.
Despre audiovizual din anul 2001.
Advertisement
  Login    Creează cont

Data:25.06.2019
Data ultimei ştiri: 25.06.2019 18:54:04
Cine suntem | Abonamente | Publicitate in MEDIA EXPRES | Confidenţialitate | Contactaţi-ne


English
Index ştiri
__Editorial____
__Televiziune
_Comunicaţii
_Legislaţie
Autorităţi
Cinema
Externe
NewMedia / OTT
ONG
Profil
Publicitate
Radio
Revista presei
Timp liber



Căutare avansată

:

Apasa coperta
de deasupra!
Index Anuar
Operatori Cablu
Televiziuni
Radio
DTH
Echipamente
Glosar

 Profil 23.10.2015 18:16:17
INTERVIU: Hannes Heyelmann SVP și GM Turner Central and Eastrern Europe: "TNT va difuza "Agent X", un thriller cu Sharon Stone în rolul vicepreședintelui SUA
București (MEDIA EXPRES) / 23 oct 2015 / Hannes Heyelmann, Senior Vice President și General Manager Turner Central and Eastern Europe, a acordat un interviu pentru Media Expres legat de lansarea recentă a televiziunii TNT în România.

Rep.: Care este motivul pentru rebrandingul TCM? A fost o decizie bazată pe cercetarea piaței?
Hannes Heyelmann: TCM este în România de ani de zile și are o audiență loială. Televiziunea a evoluat peste ani de la un brand dedicat filmelor clasice către o ofertă mai contemporană și rebrandingul în TNT este următorul pas în această tranziție. TNT cu mixul de filme premiate și blockbustere care se adaugă unor serii originale de ultimă oră – constituie o propunere mai bună în contextul actual al pieței, credem noi, cu potențialul de a crește audiența pe o categorie mai largă. TNT a avut succes nu numai în SUA, unde se distribuie în 101 milioane de case și se plasează printre televiziunile de top distribuite prin cablu, dar și în Europa, în special în Spania și Germania unde a fost numărul 2 și, respectiv, numărul 3 dintre toate televiziunile pay-tv în 2014. Cercetările au arătat că este un apetit în piață pentru conținutul unic oferit de TNT care va fi pe placul bazei de fani TCM și care va câștiga și noi audiențe, mulțumită adăugări conținutului nou al serialelor.

Rep.: Care este publicul țintă? Ce include oferta de programe?

H.H.: Audiența țintă a televiziunii este formată din bărbați și femei între 30-55 de ani, care sunt iubitori avizați de cinematografie de calitate și cei care caută experiențe dramatice noi și unice, cu toate acestea din cauza naturii conținutului și alte grupe de vârstă vor aprecia, de asemenea, entertainment-ul difuzat de televiziune. Cu mixul său de filme și seriale aduce ce au mai bun cele două lumi. Televiziunea difuzează pe lângă filme și blokbustere creații dramatice originale TNT care au avut premiera în piață. Programul este strcturat în seri cu filme în premieră, de luni până sâmbătă, iar duminică este o seară cu o premieră dublă a serialelor TNT. Serialele vor fi difuzate fie simultan, fie la doar câteva zile după premiera americană. Credem că această ofertă va distinge TNT printre televiziunile deja existente în România și va crea un public loial.

Rep.: Forța televiziunilor de entertainment stă în seriale. Ce premiere a pregătit TNT?

H.H.: Popularitatea serialelor americane în România este în creștere și dorim să satisfacem această nevoie cu o ofertă TNT unică. Primele titluri disponibile sunt „The Last Ship”, coprodusă executiv de Michael Bay și avându-i în rolurile principale pe Eric Dane (Grey's Anatomy). Vor urma producțiile TNT „Proof” (“Dincolo de moarte”), un serial dramatic care îmbină medicina cu supranaturalul, producător executiv Kyra Sedgwick („The Closer”) având-o în rolul principal pe Jennifer Beals (Flashdance); Murder in the first (Crimă cu premeditare) creat de premiatul cu Emmy Steven Bochco (NYPD Blue); Agent X, un thriller cu spioni cu Sharon Stone în rolul vicepreședintelui SUA; și Public Morals (Brigada Moravuri), creată de și avându-l în rolul principal pe Ed Burns (Saving Private Ryan).

Rep.: Cum a fost primit TNT acolo unde s-a lansat deja?
H.H.: TNT a avut succes nu numai în SUA, unde are 101 milioane de abonați și este printre primele televiziuni din cablu, dar și în Europa, în special în Spania și Germania. Suntem încrezători că televiziunea va fi o poveste de succes și în România și va câștiga audiența românească cu conținutul său unic, proaspăt și surprinzător.

Rep.: Internetul este deja o parte a televiziunii. Ce planuri are TNT pe internet? Pe ce platforme se va distribui?

H.H.: Pe lângă un site nou-nouț lansat recent și prezența pe platformele de social media, conținutul TNT este disponibil în cablu și prin satelit, în pachetele standard ale tuturor operatorilor din piață.
(A consemnat: Mihai Pavelescu)
(MEDIA EXPRES)


Dacă ați ajuns aici… Tot mai mulți cititori vin în online, dar publicitatea scade în toată presa scrisă. După ani buni de știri cu parolă acum publicăm știrile la liber – vrem ca articolele să fie cât mai accesibile pentru toată lumea. De aceea avem nevoie de ajutorul Dvs.! Jurnalismul practicat de Media Expres este independent și uneori de investigație și necesită timp, bani și muncă pentru a fi produs. O facem în continuare pentru că perspectiva independentă contează cel mai mult și ar putea să fie chiar perspectiva Dvs., ca cititor. O presă care oferă știrile la liber este considerată mai democratică, ar trebui să fie gratuită și nu o marfă pe care doar puțini și-o pot permite. Abonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici

Since you’re here… we have a big favour to ask. More people are reading Media Expres online than ever but advertising revenues across the media are falling fast. And like many news organisations, we put up a paywall but not for the news, as we want to keep our journalism as much open as we can. So you can see why we need to ask for your help. The Media Expres’ independent, and sometimes investigative journalism takes a lot of time, money and hard work to produce. But we do it because we believe independent perspective matters – because it might well be your perspective, too. News not being under a paywall it is more democratic, the media should be available for all and not a commodity to be purchased by a few. Subscription contributions provide access to News Alerts on e-mail, free Yearbook online, and the daily Press Review, but perhaps more important help us so others with less means still have access to information. If everyone who reads our reporting, who likes it, helps to support it, our existence would be secured. Subscribe click here


MEDIA EXPRES
pe Web, Android și IOS




Răsfoiește Anuarul 2018
de la pag. 10 necesită cont și parolă


Click aici pentru comenzi online




www.e-Ziare.ro


© 2001 - 2019    Media Expres S.R.L.