×

Revista presei -- Data și ora publicării: 11.09.2017 00:09:57

REVISTA PRESEI / 11 sep 2017 /



„Meciul” zilei pe TV: X Factor întâlnește Vocea României
AUDIENTE. Câți români au văzut pe Antena 1 și Eurosport finala US Open câștigată de Horia Tecău și Jean Julien Rojer
AUDIENȚE. Doar Vocea a contat. Debutul de sezon Vocea României, cifre de câteva ori mai mari decât locurile următoare
National Geographic lucrează la sezonul doi al seriei Marte, în care joacă și Anamaria Marinca
Compania-mamă a Pro TV intră într-o alianță media alături de ProSiebenSat.1, TF1 și compania care deține Kiss FM
Florin Busuioc spune România, Jos pălăria, din a doua parte a lunii septembrie
ANCOM, campanie pentru site-urile Portabilitate.ro, Veritel, ANCOM și Netograf. Bugetul și mesajele
Orlando Nicoară: Vom anunța un nou partener la News.ro. Despre întârzierile de salarii: au fost probleme, dar sunt în curs de rezolvare
Comercianții scapă de plata unei cote din vânzarea filmelor interzise minorilor. Guvernul extinde însă o taxă percepută firmelor cu activitate la obiective istorice
Franța, Italia, Spania și Germania vor introducerea unei taxe pe cifra de afaceri pentru multinaționale digitale precum Amazon și Google
X Factor începe în stradă: detalii despre sezonul 7 de la membrii juriului
Prima ediţie Vocea României 2017 a înregistrat cea mai mare cotă de piaţă din istoria show-ului: câţi români s-au uitat la Pro TV
Decizie istorică a CEDO într-un caz în care este implicat un român: Companiile nu au voie să supravegheze comunicaţiile electronice şi mesajele angajaţilor


.....



„Meciul” zilei pe TV: X Factor întâlnește Vocea României

Astăzi este ziua X. X Factor. Show-ul de talente al Antenei 1 debutează astăzi cu cel de-al șaptelea sezon, de la ora 20.00. Jurații rămân aceiași Horia Brenciu, Delia, Carla`s Dreams și Ștefan Bănică. Show-ul a fost programat duminica doar la debut. Potrivit programului, următoarea ediție X Factor va fi vineri, de la 21.00. În același timp cu marea premieră Antena 1 organizează Ziua X, ce reprezintă o serie de concerte live, la nivel naţional, în trei dintre cele mai mari oraşe ale ţării, Bucureşti, Iaşi şi Timişoara. Delia, Carla’s Dreams sau Holograf sunt doar câţiva dintre cei care vor face show în Piaţa Universităţii din Bucureşti, în Piaţa Operei din Timişoara şi Palatul Culturii de la Iaşi, începând cu ora 17.00.
https://www.paginademedia.ro/2017/09/x-factor-antena-1-sezon-nou

AUDIENTE. Câți români au văzut pe Antena 1 și Eurosport finala US Open câștigată de Horia Tecău și Jean Julien Rojer

Finala la dublu US Open câștigată de Horia Tecău și Jean Julien Roger a fost văzută de români pe două posturi de televiziune: Antena 1 și Eurosport. Câți români s-au uitat? Meciul s-a desfășurat în intervalul 19.00-20.45, la bătaie cu Știrile Pro TV (până la 20.30) și apoi cu Vocea României. În total, meciul a fost urmărit în fiecare minut de aproape jumătate de milion de români în fiecare minut (cei mai mulți pe Antena 1). La nivel național, partida nu s-a bucurat de un rating ridicat: meciul de la US Open a fost depășit de Național TV (cu serial indian). Locul doi pentru Antena 1 la orașe și pe targetul comercial, la mare diferență în urma Pro TV. Interesul față de meciul lui Tecău a fost mai scăzut decât o altă finală de tenis: Roland Garros, cu Simona Halep și Jelena Ostapenko, din vara acestui an.
https://www.paginademedia.ro/2017/09/audienta-finala-us-open-horia-tecau

AUDIENȚE. Doar Vocea a contat. Debutul de sezon Vocea României, cifre de câteva ori mai mari decât locurile următoare

Cum a stat în audiență Vocea României, la prima ediție din 2017 și cu un nou membru în juriu - Adi Despot? Cifrele show-ului de pe Pro TV au fost de peste trei ori mai mari decât locul următor, ocupat de Antena 1. De altfel, Antena 1 (care anul trecut avea X-Factor la bătaie cu Vocea României) a avut ratinguri mult mai mici pe interval față de anul trecut (cam la jumătate). În termeni de număr de telespectatori, audiența Vocea României a fost peste debutul de anul trecut, dar nu cu mult. În materie de cotă de piață, pe segmentul comercial a fost cea mai bună din istoria show-ului: o medie de aproape 40%, ceea ce înseamnă că 40% dintre cei între 18 și 49 de ani care aveau televizoarele deschise erau pe Pro TV.
https://www.paginademedia.ro/2017/09/audiente-vocea-romaniei-debut-2017

National Geographic lucrează la sezonul doi al seriei Marte, în care joacă și Anamaria Marinca

Filmările pentru cel de-al doilea sezon al seriei de ficțiune Marte au început în această vară, în Budapesta, anunță reprezentanții postului. Serialul, ce îmbină dramatizarea futuristă cu secvențe de documentar, va continua să examineze cum va arăta viața atunci când vom deveni o specie interplanetară. Sezonul al doilea al serialului Marte este programat să debuteze în prima parte a anului 2018, pe National Geographic, în 171 de țări și 45 de limbi. În noul sezon, format din șase părți, acțiunea are loc mai mulți ani în viitor, după ce astronauții de pe Daedalus au construit o colonie în toată regula: Olympus Town. Cum specia umană este acum o specie interplanetară, Marte examinează impactul oamenilor asupra planetei roșii și consecințele planetei asupra oamenilor.
https://www.paginademedia.ro/2017/09/national-geographic-lucreaza-la-sezonul-doi-al-seriei-marte-in-care-joaca-si-anamaria-marinca

Compania-mamă a Pro TV intră într-o alianță media alături de ProSiebenSat.1, TF1 și compania care deține Kiss FM

Compania-mamă a Pro TV intră într-o alianță media europeană din care fac parte grupuri precum ProSiebenSat.1, TF1 (Franța), Dogan Broadcasting (Turcia) sau Antenna Group (grup din Grecia, cu afaceri media și în România). Alianța a fost creată pentru a identifica oportunități de investiții în zona digitală și pentru a facilita parteneriate strategice între membrii săi, se arată în comunicatul ce anunță parteneriatul. Central European Media Enterprises, care în România deține grupul Pro, este al zecelea grup media din Europa care se alătură European Media Alliance (Alianța Media Europeană). European Media Alliance este o rețea media de grupuri inițiată de gigantul german ProSiebenSat.1 in 2014, și care mai include grupurile TVN (Polonia), TF1 (Franța), Channel 4 (Marea Britanie), Mediaset (Italia), MTG (Scandinavia), Dogan Broadcasting (Turcia), Antenna Group (cu operațiuni în Sud Estul Europei), Mediaset Espana (Spania) și SIC (Portugalia). CME este o companie media ce deține 36 de televiziuni, în șase țări din Europa Centrală și de Est. România este a doua cea mai profitabilă piață pentru grupul media.
https://www.paginademedia.ro/2017/09/compania-mama-a-pro-tv-intra-intr-o-alianta-media-alaturi-de-prosiebensat1-tf1-si-compania-care-detine-kiss-fm

Florin Busuioc spune România, Jos pălăria, din a doua parte a lunii septembrie

Noul show al lui Florin Busuioc de la Pro TV va debuta în două săptămâni. Emisiunea este programată marțea de la 21.30, din 19 septembrie. România, jos pălăria! este o emisiune concurs, care pune în centrul atenției țara noastră, prin tot felul de detalii. „România, jos pălăria este un format care m-a cucerit pe loc pentru că este unic! Știu cât este de ușor să găsim motive pentru care să nu apreciăm țara în care trăim, însă mai știu și că există extrem de multe motive pentru care să spunem: Jos pălăria!, trebuie doar să vrem să le vedem. Noi le arătăm telespectatorilor o parte din aceste motive! Avem mult umor, avem și emoție, avem invitați minunați, avem doi căpitani de echipă cu care este greu să concurezi la capitolul umor! Avem invitați speciali, avem muzică live, avem dans, avem explozii și avem un public minunat, care se implică activ în concurs! Din 19 septembrie vă invit să spunem cu toții: România, jos pălări! și să râdem pe cinste!, a declarat Florin Busuioc, gazda emisiunii.
https://www.paginademedia.ro/2017/09/florin-busuioc-spune-romania-jos-palaria-din-a-doua-parte-a-lunii-septembrie

ANCOM, campanie pentru site-urile Portabilitate.ro, Veritel, ANCOM și Netograf. Bugetul și mesajele

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare va face o campanie pentru “existența și utilitatea instrumentelor de informare create de ANCOM”. Adică InfoCentru, Portabilitate.ro, Veritel.ro, Netograf.ro. Ce buget are și ce mesaje vrea să transmită campania? ANCOM a demarat procedurile pentru “servicii de achiziție spațiu de difuzare pe internet”. Bugetul: 70.000 de lei, adică 15.000 de euro. Perioada: 18 septembrie - 31 decembrie.
https://www.paginademedia.ro/2017/09/ancom-campanie-pentru-site-urile-portabilitatero-veritel-ancom-si-netograf-bugetul-si-mesajele

Orlando Nicoară: Vom anunța un nou partener la News.ro. Despre întârzierile de salarii: au fost probleme, dar sunt în curs de rezolvare

Agenția de presă News.ro, formată de fosta echipă de la Mediafax, va avea un nou finanțator, spune Orlando Nicoară, unul dintre acționari. "În perioada următoare, vom anunța intrarea unui nou partener în proiect", a declarat Orlando Nicoară, fără a preciza despre cine este vorba. Intrarea noului finanțator (cara va deține pachetul principal de acțiuni, dar nu cel majoritar) vine într-o perioadă dificilă financiar pentru agenția de știri. Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, în ultimele luni au fost întârzieri de salarii (unele de până la două luni), din cauza problemelor de finanțare. "Într-adevăr, au fost probleme în ultimele luni, dar sunt în curs de rezolvare în aceste zile", spune Orlando Nicoară. Finanțarea News.ro de către investitorii inițiali a fost asigurată timp de un an, până în luna februarie 2017. De altfel, problemele au început din luna următoare. De ce s-a ajuns la această situație? Orlando Nicoară: Realitatea din teren a fost diferita de calculele din excel, iar veniturile au fost sub ceea ce s-a bugetat pe o piata media care inca "sufera". Le mulțumim tuturor celor care au semnat contracte cu agenția News.ro și ne-au sprijinit. Conteaza foarte mult sustinerea lor. Le multumim si celor care ne folosesc stirile si ne citeaza chiar daca nu au semnat contracte. Potrivit lui Orlando Nicoară, News.ro ar urma să ajungă la Break Even în februarie anul viitor.
https://www.paginademedia.ro/2017/09/orlando-nicoara-vom-anunta-un-nou-partener-la-newsro-despre-intarzierile-de-salarii-au-fost-probleme-dar-sunt-in-curs-de-rezolvare

Comercianții scapă de plata unei cote din vânzarea filmelor interzise minorilor. Guvernul extinde însă o taxă percepută firmelor cu activitate la obiective istorice

Cota din încasările obținute din vânzarea filmelor nerecomandate minorilor va fi eliminată în cazul comercianților, în schimb va fi extinsă cota din veniturile realizate de firme cu activitate în incinta monumentelor istorice publice, prevede un proiect de lege. Proiectul are în vedere modificarea sistemului de finanţare a programelor, proiectelor şi acţiunilor culturale. În prezent veniturile proprii ale Fondului Cultural Național provin și dintr-o cotă de 20% din încasările obținute din vânzarea sau închirierea fonogramelor ori videogramelor a căror vizionare nu este recomandată minorilor. Proiectul de lege propune însă ca perceperea cotei să fie efectuată doar în cazul difuzării și închirierii, nu și al vânzării produselor respective. Fondul menționat este alimentat și de o cotă de 2% din veniturile realizate de firmele care își desfășoară integral activitatea respectivă în incinta sau pe domeniul public aflat în spațiul de protecție al monumentelor istorice proprietate publică. Conform proiectului, însă, cota va fi aplicată și firmelor care nu își desfășoară integral activitatea în aceste spații.
https://www.profit.ro/stiri/economie/comerciantii-scapa-de-plata-unei-cote-din-vanzarea-filmelor-interzise-minorilor-guvernul-extinde-insa-o-taxa-perceputa-firmelor-cu-activitate-la-obiective-istorice-17198201

Franța, Italia, Spania și Germania vor introducerea unei taxe pe cifra de afaceri pentru multinaționale digitale precum Amazon și Google

Într-o scrisoare comună către președinția estoniană a Uniunii Europene, miniștrii finanțelor publice din Franța, Italia, Spania și Germania au solicitat ca marile corporații din domeniul internetului să fie taxate în funcție de venituri și nu de profituri. „Nu mai trebuie să acceptăm ca aceste companii să facă afaceri Europa în timp ce plătesc sume minime de bani sub formă de taxe către trezoreriile noastre.” Nu numai în România există ideea introducerii unei taxe pe cifra de afaceri. Țări importante din Uniunea Europeană consideră că pentru segmentul industriei digitale, taxarea ar trebui să nu se facă în funcție de profituri, ci de venituri. Cauza este aceeași: multinaționalele nu-și declară integral câștigurile reale. Ministrul francez de finanțe Bruno Le Maire, cel al Germaniei Wolfgang Schaeuble, șeful finanțelor italiene Carlo Padoian și cel din Spania, Luis de Guindos, au adresat o scrisoare comună președinției estoniene a Uniunii Europene ca pentru multinaționalele din domeniul digital precum Amazon și Google să fie taxate nu în funcție de profituri care sunt foarte mici, ci de veniturile realizate. Ei spun că ținta trebuie să fie ca taxele să reflecte cât de fapt aceste companii câștigă cu adevărat.
https://www.profit.ro/stiri/economie/franta-italia-spania-si-germania-vor-introducerea-unei-taxe-pe-cifra-de-afaceri-pentru-multinationale-digitale-precum-amazon-si-google-17199806

X Factor începe în stradă: detalii despre sezonul 7 de la membrii juriului

Al şaptelea sezon „X Factor“ debutează duminică, de la ora 20.00, iar înainte, de la ora 17.00, Antena 1 va transmite live fragmente din concertele susţinute de membrii juriului şi alţi artişti în mai multe oraşe. De asemenea, membrii juriului au împărtăşit câteva impresii despre noul sezon. Debutul „X Factor“ se va suprapune cu a doua ediţie a noului sezon „Vocea României“, însă Antena 1 plusează, începând cu ora 17.00, cu difuzarea evenimentului „Ziua X“, o serie de concerte live ce vor avea loc în Piaţa Universităţii din Bucureşti, în Piaţa Operei din Timişoara şi la Palatul Culturii din Iaşi. În cadrul show-urilor vor cânta trei dintre membrii juriului – Delia şi Carla’s Dreams în Capitală şi Ştefan Bănică la Iaşi –, dar şi artişti precum Florin Ristei, Holograf, Antonia şi Connect R.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/x-factor-incepe-strada-detalii-despre-sezonul-7-membrii-juriului-1_59b527b85ab6550cb8081176/index.html

Prima ediţie Vocea României 2017 a înregistrat cea mai mare cotă de piaţă din istoria show-ului: câţi români s-au uitat la Pro TV

Prima ediţie a noului sezon „Vocea României“ a înregistrat cea mai mare cotă de piaţă din istoria show-ului, Pro TV având de peste trei ori mai mulţi telespectatori decât Antena 1, postul clasat pe locul doi. Debutul sezonului şapte „Vocea României“ a fost urmărit în fiecare minut de aproape 1,7 milioane de telespectatori din întreaga ţară, iar în minutul de maximă audienţă, înregistrat la 21.50, peste 2,1 milioane de români se uitau la Pro TV. Prima ediţie a noului sezon „Vocea României“, care a marcat şi prima apariţie a lui Adrian Despot în juriu, a înregistrat şi un record: cea mai mare cotă de piaţă pe segmentul comercial din istoria emisiunii – 38,6 share. Mai exact, potrivit Paginademedia.ro, 40% dintre telespectatorii cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani care aveau televizoarele deschise se uitau la Pro TV.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/prima-editie-vocea-romaniei-2017-inregistrat-cea-mai-mare-cota-piata-istoria-show-ului-romani-s-au-uitat-pro-tv-1_59b525275ab6550cb8080305/index.html

Decizie istorică a CEDO într-un caz în care este implicat un român: Companiile nu au voie să supravegheze comunicaţiile electronice şi mesajele angajaţilor

Curtea Europeană a Drepturilor Omului (CEDO) au decis, marţi, că instanţele româneşti nu au respectat dreptul la viaţă şi corespondenţă privată în cazul unui cetăţean român, fiind încălcat articolul 8 al Convenţiei Europene pentru Drepturile Omului, se arată într-un comunicat al CEDO. Bogdan Mihai Bărbulescu, în vârstă de 38 de ani, a fost concediat în 2007, de compania la care lucra pe postul de inginer însărcinat cu atribuţii în vânzări. În cei trei ani în care a lucrat aici, a creat un cont de mail pentru a comunica cu clienţii. Ulterior, a fost informat de către angajator că este concediat deoarece a folosit serviciul de mesagerie virtuală şi în scopuri personale. Bărbulescu a primit şi un transcript al comunicaţiilor sale, inclusiv a unor mesaje schimbate cu logodnica sa şi cu fratele său. Bărbulescu a atacat decizia demiterii invocând încălcarea dreptului la intimitate, însă instanţele naţionale nu i-au dat câştig de cauză. Astfel, a luat decizia de a se adresa CEDO. În primă fază, CEDO stabilise că angajatorul are dreptul să supravegheze comunicaţiile pe Internet ale salariaţilor, însă Bărbulescu a atacat decizia. Astăzi, Marea Cameră a CEDO a anunţat decizia definitivă. Astfel, instanţele din România nu au respectat dreptul la viaţă şi corespondeţă privată, încălcând articolul 8 al Convenţiei Europene pentru Drepturile Omului.
http://www.zf.ro/eveniment/decizie-istorica-a-cedo-intr-un-caz-in-care-este-implicat-un-roman-companiile-nu-au-voie-sa-supravegheze-comunicatiile-electronice-si-mesajele-angajatilor-16723620

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL