Primul site de știri despre
cablu și televiziune din România.
Scriem despre audiovizual din anul 2001.
Advertisement
  Login    Creează cont

Data:22.03.2019
Data ultimei ştiri: 21.03.2019 15:41:38
Cine suntem | Abonamente | Publicitate in MEDIA EXPRES | Confidenţialitate | Contactaţi-ne


English
Index ştiri
__Editorial____
__Televiziune
_Comunicaţii
_Legislaţie
Autorităţi
Cinema
Externe
ONG
Profil
Publicitate
Radio
Revista presei
Timp liber



Căutare avansată


Apasa coperta
de deasupra!
Index Anuar
Operatori Cablu
Televiziuni
Radio
DTH
Echipamente
Glosar
 Publicitate 30.10.2017 15:31:04
BRIDGESTONE-EUROSPORT-SPONSOR / Bridgestone a devenit sponsor al Jocurilor Olimpice de Iarnă transmise de Eurosport
București (MEDIA EXPRES) / 30 oct 2017 / Eurosport a anunțat că producătorul de anvelope Bridgestone a semnat un parteneriat pentru Jocurile Olimpice de Iarnă, devenind astfel “Worldwide Olympic Partner” (Partener Olimpic Mondial). Cu această ocazie, Bridgestone a lansat campania intitulată “Chase Your Dream, No Matter What” (Urmează-ţi visul, orice-ar fi) la nivelul întregii Europe.

Bridgestone este sponsor al Jocurilor Olimpice de Iarnă de la PyeongChang 2018 la nivel pan-european, cu excepția Rusiei, Franței și Norvegiei. O campanie TV va fi difuzată în Franța acolo unde Eurosport este “Gazda Jocurilor Olimpice” în 2022 și 2024. Eurosport este “Official Broadcaster” în Marea Britanie al Jocurilor Olimpice din 2018 și 2020.

În calitate de “Presenting Partner” (Partener Prezentator) al Eurosport pentru PyeongChang 2018, Bridgestone va deține o poziţie privilegiată pe toate platformele Eurosport, de la TV şi on-demand până la reţele de socializare şi servicii digitale, bucurându-se de expunere în faţa a milioane de fani ai Jocurilor Olimpice, în 50 de țări din Europa.

“Eurosport revoluționează modul în care va fi împărtășită povestea Jocurilor Olimpice. Fiecare moment din acest eveniment global va fi transmis pe Eurosport, Eurosport Player şi Eurosport.com, aducându-i pe fani mai aproape ca oricând de tot ce se întâmplă acolo,” a declarat Jonathan Davies, Managing Director, Advertiser Partnerships, Discovery Networks International and Eurosport. “Suntem mândri de oportunitățile pe care le-am identificat împreună cu Bridgestone, astfel încât să integrăm perfect brandul lor într-unul dintre cele mai mari evenimente sportive din 2018, să poată interacționa cu fanii noştri şi să consolidăm legătura dintre Bridgestone şi Jocurile Olimpice.”

“Suntem mândri ca Bridgestone este partener oficial al Jocurilor Olimpice la nivel mondial, celebrând spiritul olimpic, eforturile şi realizările întregii omeniri”, a declarat Thierry Jupsin, Director Brands Marketing, Bridgestone. “Acest parteneriat cu Eurosport se potriveşte excelent cu brandul nostru şi va ridica la un nou nivel asocierea noastră cu Mişcarea Olimpică şi fanii Jocurilor Olimpice din Europa.”

Campania lansată de Bridgestone, “Chase Your Dream, No Matter What” (Urmează-ţi visul, orice-ar fi), celebrează echipa ambasadorilor Bridgestone şi eforturile lor de a-şi îndeplini visurile sportive şi a obţine succese olimpice. Campania va fi lansată luna aceasta, cu spoturi TV difuzate pe Eurosport şi promo-uri în cadrul programului “The Hall of Fame”, pentru PyeongChang 2018 şi referitoare la transmisiunea în direct a Jocurilor Olimpice pe Eurosport şi Eurosport Player.

Bridgestone sponsorizează secţiunea “Home of the Olympics” (Gazdă a Jocurilor Olimpice), ştirile de la PyeongChang şi paginile cu rezultate sportive de pe website-ul şi aplicaţiile mobile Eurosport. În plus, pe reţelele de socializare, Bridgestone va sponsoriza postările Eurosport despre rezultatele zilnice. De asemenea, în cadrul campaniei pentru sporturile de iarnă, Bridgestone este şi sponsor al transmisiunilor Eurosport de la Cupa Mondială de Schi Alpin şi Cupa Mondială de Sărituri cu Schiurile. În Franța, acolo unde Eurosport este “Official Broadcaster” pentru Beijing 2022 și Paris 2024, va fi lansată o campanie ce va promova acordul Bridgestone în vederea susținerii Jocurilor Olimpice.

Eurosport 1, Eurosport 2 şi Eurosportnews au în total 236 de milioane de abonaţi, în 94 de ţări din Europa, zona Asia-Pacific, Africa şi Orientul Mijlociu. Eurosport.com este website-ul de știri de sport nr.1 al Europei, cu o medie de 14,5 milioane de vizitatori unici pe lună. Eurosport Player, serviciul digital ce oferă acces nelimitat la cerere, este disponibil oricând și pe orice dispozitiv, în 52 de ţări. Eurosport Events este divizia specializată în administrarea şi promovarea evenimentelor sportive internaţionale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi corporate.eurosport.com .

Bridgestone Europa, cu sediul central în Belgia, este o subsidiară a Bridgestone Corporation din Tokyo - cea mai mare companie din domeniul anvelopelor şi produselor din cauciuc din lume. Bridgestone Europa operează în peste 60 de ţări şi are mai bine de 18.200 de angajaţi, unde are 14 fabrici de anvelope şi produse conexe, un centru de cercetare și dezvoltare şi o unitate pentru testarea produselor. Anvelopele premium de la Bridgestone Europa se vând în Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi în întreaga lume.
(MEDIA EXPRES)


Dacă ați ajuns aici… Tot mai mulți cititori vin în online, dar publicitatea scade în toată presa scrisă. După ani buni de știri cu parolă acum publicăm știrile la liber – vrem ca articolele să fie cât mai accesibile pentru toată lumea. De aceea avem nevoie de ajutorul Dvs.! Jurnalismul practicat de Media Expres este independent și uneori de investigație și necesită timp, bani și muncă pentru a fi produs. O facem în continuare pentru că perspectiva independentă contează cel mai mult și ar putea să fie chiar perspectiva Dvs., ca cititor. O presă care oferă știrile la liber este considerată mai democratică, ar trebui să fie gratuită și nu o marfă pe care doar puțini și-o pot permite. Abonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici

Since you’re here… we have a big favour to ask. More people are reading Media Expres online than ever but advertising revenues across the media are falling fast. And like many news organisations, we put up a paywall but not for the news, as we want to keep our journalism as much open as we can. So you can see why we need to ask for your help. The Media Expres’ independent, and sometimes investigative journalism takes a lot of time, money and hard work to produce. But we do it because we believe independent perspective matters – because it might well be your perspective, too. News not being under a paywall it is more democratic, the media should be available for all and not a commodity to be purchased by a few. Subscription contributions provide access to News Alerts on e-mail, free Yearbook online, and the daily Press Review, but perhaps more important help us so others with less means still have access to information. If everyone who reads our reporting, who likes it, helps to support it, our existence would be secured. Subscribe click here


MEDIA EXPRES
pe Web, Android și IOS




Răsfoiește Anuarul 2018
de la pag. 10 necesită cont și parolă


Click aici pentru comenzi online




www.e-Ziare.ro


© 2001 - 2019    Media Expres S.R.L.