×

Revista presei -- Data și ora publicării: 06.12.2017 16:37:13

REVISTA PRESEI / 6 dec 2017 /




Discovery Communications reorganizează operaţiunile din regiunea EMEA și numeşte o nouă echipă de conducere
Audiențele televiziunilor de știri în luna noiembrie 2017
Televiziunile cu cele mai mari audiențe în luna noiembrie 2017 – URBAN
Centrul de studii sociologice CURS - preluat de jurnalistul Iosif Buble, sustine un site detinut de acesta
„Binili învinge“. Radio Guerrilla se va auzi în Braşov şi Suceava
Când difuzează Pro TV cele trei părţi din „Singur acasă“
CNA către televiziuni: tratați cu decență dispariția Regelui Mihai
Programele Radio Guerrilla se vor auzi și la Brașov. Pe ce frecvență
După 20 de ani. TV mania și-a schimbat logo-ul. Cum arată de la numărul 1.000
Ringier are un nou director de vânzări. Vine din digital
Cuzin Toma, hotărât să intenteze un al patrulea proces împotriva CREDIDAM: Consider că merit mai mult
CREDIDAM, după acuzaţiile lui Cuzin Toma: Actorul nu mai e membru al asociaţiei din septembrie 2015, fiind exclus din cauza comportamentul agresiv . Afirmaţiile actorului sunt false

MOBILE...ONLINE...IT...
Operaţiunile mobile ale Telekom România au fuzionat într-o singură entitate
Telekom creează o singură firmă pentru operaţiunile mobile, cu afaceri anuale de 2,4 mld. lei
Sorin Grindeanu, ANCOM: Tarifele de terminare vor scădea cu 12-13%, din primăvară
Orange rămâne furnizorul BNR de servicii telecom și va încasa peste 1,4 milioane de lei
Netflix lucrează la un serial interactiv
Filmările pentru „House of Cards“ vor fi reluate anul viitor: câte episoade va avea ultimul sezon


Discovery Communications reorganizează operaţiunile din regiunea EMEA și numeşte o nouă echipă de conducere
Discovery Communications reorganizează operaţiunile din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA), pentru a-şi consolida poziţia de lider global în domeniul divertismentului factual, prin intermediul tuturor tipurilor de platforme. Ca urmare a acestei decizii, Kasia Kieli a fost numită President & Managing Director, EMEA, informează MEDIA EXPRES. Discovery a făcut investiţii substanţiale în această regiune în ultimii ani, de la achiziţionarea Eurosport şi a drepturilor de difuzare pentru evenimente sportive premium, printre care şi Jocurile Olimpice 2018-2024, până la noile sale produse digitale care ajung direct la consumator, cum ar fi Dplay, care oferă programe de divertisment şi sportive în Italia, Norvegia, Suedia şi Danemarca sau parteneriatul cu ProSiebenSat1 din Germania în vederea creării unui serviciu de streaming care pune la dispoziţia publicului cel mai bun conţinut oferit de ambele companii, notează Media Expres. În noua sa funcţie, Kasia Kieli va coordona implementarea unui nou model de operare, axat pe consumator şi produs. Consolidând structura operațiunilor care anterior erau împărțite pe piețe precum Marea Britanie, Ţările Nordice, Europa de Sud şi CEEMEA, noua echipă de conducere se va concentra pe optimizarea afacerilor. Cu peste 17 ani de experiență în cadrul echipei Discovery, Kieli a coordonat anterior operaţiuni în 112 pieţe ale Discovery din regiunea CEEMEA, transformând simpla distribuţie a unor televizuni, în compania internațională de astăzi, care oferă servicii prin intermediul televiziunilor de tip pay-TV, a celor libere la retransmisie şi al platformelor digitale disponibile pe două continente. Noua strategia de dezvoltare a companiei se concentrează pe consumator. Ca parte a reorganizării, Kasia Kieli a anunţat o nouă echipă de conducere pentru operaţiunile din EMEA. Anunţul include responsabilităţi extinse pentru Marinella Soldi, Victoria Davies şi James Gibbons, care îi vor raporta direct în această nouă structură. Marinella Soldi va prelua funcția de Chief Strategy Officer EMEA & Managing Director Europa de Sud, raportând direct Kasiei Kieli. Soldi va colabora cu echipele locale din Italia, Spania, Franţa şi Portugalia. În plus, Soldi va îndeplini responsabilitățile corespunzătoare funcțiilor Consumer Insights & Product Development și Content Organization for EMEA and Discovery Networks International. În acest rol extins, gândirea sa strategică și stilul de management bazat pe creativitate vor asigura dezvoltarea companiei. Soldi a contribuit la transformarea Discovery Italia dintr-o afacere care oferea numai servicii de televiziune de tip pay-TV într-un jucător ce operează multiple platforme. Având în vedere portofoliul actual, Discovery are o cotă de piață de 7% în Italia, fiind al treilea nume pe lista marilor companii de media la nivel naţional. În acelaşi timp, plănuiește lansarea unui serviciu de streaming digital, prin intermediul Dplay.
http://www.forbes.ro/discovery-communications-reorganizeaza-operatiunile-din-regiunea-emea-si-numeste-o-noua-echipa-de-conducere-101284

Audiențele televiziunilor de știri în luna noiembrie 2017
Audiențele pe nișa  televiziunilor de știri au crescut în noiembrie, fără să influențeze prea mult ierarhiile. România TV este cea mai urmărită televiziune pe național, Antena 3 are cel mai mare rating în urban. În vârful topului de audiență situația se menține la fel ca în lunile precedente. România TV și Antena 3 controlează cu autoritate audiența știrilor. Pe național, România TV are un rating general de 243.000 de telespectatori pe minut, în scădere cu 1.000 de persoane, în timp ce Antena 3 a câștigat 9.000 de români față de octombrie, ajungând la o medie de 210.000, conform măsurătorilor Kantar Media. În urban, cele două televiziuni au făcut schimb de locuri. Antena 3 are o medie de 142.000 de orășeni pe minut, cu o creștere de 9.000 de persoane, în timp ce România TV înregistrează un rating de 139.000, în creștere cu doar 2.000 de persoane. În restul nișei, este demn de notat majorarea audienței Digi24, cu 10.000 de persoane pe național și cu 9.000 în urban. Creșterea din urban plasează canalul Digi24 puțin peste B1 TV.
http://www.forbes.ro/audientele-televiziunilor-de-stiri-luna-noiembrie-2017-101048

Televiziunile cu cele mai mari audiențe în luna noiembrie 2017 – URBAN
Circa 52% dintre românii din mediul urban, care s-au uitat la televizor în luna noiembrie, au urmărit cel puțin un program pe Pro TV, Antena 1, Kanal D, Antena 3 și România TV. Cele trei televiziuni generaliste au înregistrat cele mai mari creșteri de audiență în noiembrie. Pro TV a câștigat 33.000 de orășeni în noiembrie, ajungând la o medie de 408.000 telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Antena 1 a câștigat 21.000 de telespectatori, având o medie de 281.000 de persoane pe minut (toată ziua). Kanal D și-a crescut audiența generală cu 27.000 de persoane, având un rating mediu de 172.000 de orășeni pe minut (toată ziua). În Top 15 televiziuni din urban, doar Național TV și Disney Junior au pierdut audiență: 2.000 de persoane, respectiv 4.000. Demn de remarcat este creșterea în audiență a canalelor de știri Realitatea TV (cu 6.000 față de octombrie) și Digi24 (9.000), care au devansat B1TV, pe nișa știrilor. Dar aceste creșteri nu amenință pozițiile Antena 3 și România TV, ale căror audiențe generale au crescut cu 9.000, respectiv 2.000 de orășeni. Alte televiziuni care au câștigat audiență în noiembrie față de luna precedentă: Prima TV (+6.000), TVR 1 (5.000), Antena Stars (5.000), DigiSport 1 (1.000), B1 TV (4.000) și TVR 2 (1.000).
http://www.forbes.ro/televiziunile-cu-cele-mai-mari-audiente-luna-noiembrie-2017-urban-100906

Centrul de studii sociologice CURS - preluat de jurnalistul Iosif Buble, sustine un site detinut de acesta
Site-ul bugetul.ro scrie, luni, ca jurnalistul Iosif Buble "a preluat actionariatul integral" al Centrului de Sociologie Urbana si Regionala. Potrivit datelor de pe site, bugetul.ro este, alaturi de stiripesurse.ro, in proprietatea European Business Environment SRL, companie unde Buble are o cota de participare de 73%. Pana la publicarea acestui articol, Iosif Buble nu a putut fi contactat pentru detalii despre aceasta afacere. Conform date disponibile luni la Registrul Comertului, Centrul de Sociologie Urbana si Regionala - CURS SRL are 18 asociati, cele mai mari cote de participare fiind cele detinute de Abraham Dorel (35,15%), Stoica Nica Augustin (13,2%) si Capros Mircea Petru (10%). Tot la Registrul Comertului Dorel Abraham figureaza ca presedinte al societatii. In stirea Bugetul.ro sociologul Dorel Abraham este prezentat drept "fostul presedinte al CURS", care "va continua in calitate de consilier onorific al institutului". Echipa va ramane nescimbata, mai sustine sursa mentionata, unde Iosif Buble este citat: "Vreau ca acest institut de traditie sa isi continue dezvoltarea si sa dea ora exacta in tot ceea ce priveste cercetarile sociologice in Romania. Mai mult, imi doresc sa lansam servicii noi si sa venim in sprijinul comunitatii cu ultimele tehnologii si inovatii in domeniu".
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-22157623-centrul-studii-sociologice-curs-preluat-jurnalistul-iosif-buble-sustine-site-detinut-acesta.htm

„Binili învinge“. Radio Guerrilla se va auzi în Braşov şi Suceava
Consiliul Naţional al Audiovizualului a aprobat astăzi cererea postului Tex FM, din Braşov, de a retransmite aproape în totalitate emisiunile de la Radio Guerrilla, scrie Pagina de Media. Potrivit structurii de programe pe care CNA a aprobat-o astăzi, Tex FM va difuza 85,71% programe retransmise (de la Radio Guerrilla) şi 14,29% producţii proprii, notează Pagina de Media.    Postul „Tex FM“ emite în Braşov pe frecvenţa 105,5 FM, iar licenţa Tex FM este operată de compania Radio Direct SRL, din Braşov.    Începând de astăzi, parte din programele Guerrilla se aud si la Suceava. Radio As, din Suceava, retransmite 3 programe Radio Guerrilla: „Guerrilla de Dimineaţă“, „Asta la revista presei, nene!“ şi „Războiul Sfârşitul Săptămânii“.   Radio Guerrilla a început să emită în Bucureşti la data de 29 noiembrie 2004, fiind lansat de grupul de presă Academia Caţavencu. Primul buletin de ştiri al Radio Guerrilla, difuzat la ora 11.00, a fost prezentat de Adrian Năstase, iar cel de la ora 12.00 a fost prezentat de Traian Băsescu, cei doi fiind la acel moment în cursa electorală pentru preşedinţia României, turul al doilea.   În 2013, postul şi-a oprit emisia, după ce CNA i-a retras toate licenţele. În 2015, Radio Guerrilla a câştigat şapte frecvenţe, reluându-şi emisia pe 27 mai 2016.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/binili-invinge-radio-guerrilla-auzi-brasov-suceava-1_5a26cc435ab6550cb8e26552/index.html

Când difuzează Pro TV cele trei părţi din „Singur acasă“
Ca în fiecare an, în luna decembrie, „Singur acasă“ este nelipsit din grila Pro TV. Prima parte a filmului poate fi urmărită pe 9 decembrie, de la ora 20.30, arată Pagina de media. A doua parte a seriei „Singur Acasă 2: Pierdut în New York“, cu aceiaşi protagonişti ca şi primul film, va fi difuzat sâmbătă, 16 decembrie, iar „Singur Acasă 3“ va putea fi urmărit sâmbătă, 23 decembrie. Deşi cu alţi actori, „Home Alone 3“ a avut audienţe la redifuzările din fiecare an, notează Pagina de Media.  Anul trecut, când a fost difuzat pe 10 decembrie, filmul cu Macaulay Culkin în rol principal, a fost urmărit de 2,5 milioane de persoane din întreaga ţară. La fel şi în urmă cu doi ani. În 2014 filmul a fost urmărit de 2,7 milioane de persoane, iar în 2013 cifrele au fost asemănătoare. Pro TV l-a difuzat de 12 ori ori de când există măsurători de audienţă, dar producţia a fost difuzată şi înainte de anii 2000. Singur acasă a fost la Pro TV chiar şi în anul lansării postului de televiziune, 1995.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/cand-difuzeaza-pro-tv-cele-trei-parti-singur-acasa-video-1_5a266c665ab6550cb8df0690/index.html

CNA către televiziuni: tratați cu decență dispariția Regelui Mihai
Recomandare de la CNA către televiziuni, în legătură cu moartea Regelui Mihai: "tratați subiectul cu decență". Consiliului Național al Audiovizualului, în mesajul către radiodifuzori: "După încetarea din viață a Majestății Sale Regele Mihai I, membrii Consiliului Național al Audiovizualului le reamintesc radiodifuzorilor obligația de a respecta, în cadrul programelor audiovizuale, drepturile şi libertăţile fundamentale ale omului, dreptul la viaţă privată - prevăzute în legislația audiovizualului – și de a trata cu decență și responsabilitate aceste momente triste ale istoriei României. CNA atrage atenția radiodifuzorilor că în perioada de doliu național programele audiovizuale vor trebui adaptate în mod corespunzător. Precizăm că CNA va monitoriza programele transmise în aceste zile de către posturile de radio și de televiziune."
https://www.paginademedia.ro/2017/12/cna-catre-televiziuni-tratati-cu-decenta-disparitia-regelui-mihai

Programele Radio Guerrilla se vor auzi și la Brașov. Pe ce frecvență
Cea mai mare parte a programelor Radio Guerrila se vor auzi și la Brașov. Pe ce post? Consiliul Național al Audiovizualului a aprobat astăzi cererea postului Tex FM, din Brașov, de a retransmite aproape în totalitate emisiunile de la Radio Guerrilla. Potrivit structurii de programe pe care CNA a aprobat-o astăzi, Tex FM va difuza: 85,71% programe retransmise (de la Radio Guerrilla), 14,29% producții proprii. Postul Tex FM emite în Brașov pe frecvența 105,5 FM. Licența Tex FM este operată de compania Radio Direct SRL, din Brașov.
https://www.paginademedia.ro/2017/12/programele-radio-guerrilla-se-vor-auzi-si-la-brasov-pe-ce-frecventa

După 20 de ani. TV mania și-a schimbat logo-ul. Cum arată de la numărul 1.000
Revista TV mania își schimbă logo-ul. Noua grafică a revistei vine odată cu numărul 1.000 al publicației, lansat în această săptămână, cu Horia Brenciu pe prima pagină. Logo-ul nu este singura schimbare a revistei care are 20 de ani pe piața din România. Modificări sunt și la nivel de grafică și de aranjare a rubricilor. Zona de seriale, de cinema și de documentare va avea spații mai mari în revistă. TV mania este una din cele mai vândute publicații din România. Conform datelor BRAT, publicația săptămânală vinde la fiecare ediție, în medie, peste 40.000 de exemplare.
https://www.paginademedia.ro/2017/12/dupa-20-de-ani-tv-mania-si-a-schimbat-logo-ul-cum-arata-de-la-numarul-1000

Ringier are un nou director de vânzări. Vine din digital
Ringier România are un nou director de vânzări, care vine din zona digitală. Este vorba de Andrei Ursuleanu care, în ultimii șase ani, a lucrat la ThikDigital, compania condusă de Dragoș Stanca. Andrei Ursuleanu va lucra pe poziții de egalitate cu George Ștefănucă, Group Head of Advertising Sales Ringier. Practic, prin venirea lui Ursuleanu, Ringier va avea doi coordonatori ai vânzărilor. Cine este Andrei Ursuleanu? Andrei Ursuleanu vine de la ThinkDigital, agenția de digital media unde a coordonat, timp de aproximativ șase ani, proiecte de tehnologie, afliliere și producție video. De asemenea, are o experiență de peste zece ani în media, făcând parte în trecut din echipele de vânzări ale unor publisheri precum Netbridge și Realitatea-Cațavencu.
https://www.paginademedia.ro/2017/12/ringier-are-un-nou-director-de-vanzari-vine-din-digital

Cuzin Toma, hotărât să intenteze un al patrulea proces împotriva CREDIDAM: Consider că merit mai mult
Actorul Cuzin Toma, cunoscut pentru roluri din producţii precum "Aferim!” şi "Las Fierbinţi”, a declarat, miercuri, pentru Agenţia de presă News.ro, că este hotărât să intenteze un al patrulea proces împotriva Centrului Român pentru Administrarea Drepturilor Artiştilor Interpreţi (CREDIDAM) prin care să solicite formula de calcul după care reies sumele datorate lui pentru acest an.
https://www.news.ro/cultura-media/cuzin-toma-hotarat-sa-intenteze-un-al-patrulea-proces-impotriva-credidam-consider-ca-merit-mai-mult-1922410906342017121217432785

CREDIDAM, după acuzaţiile lui Cuzin Toma: Actorul nu mai e membru al asociaţiei din septembrie 2015, fiind exclus din cauza comportamentul agresiv . Afirmaţiile actorului sunt false
Centrul Român pentru Administrarea Drepturilor Artiştilor Interpreţi (CREDIDAM) răspunde acuzaţiilor aduse de Toma Cuzin, susţinând că actorul nu mai este membru al asociaţiei din septembrie 2015, fiind exclus din cauza comportamentul agresiv, injuriilor, ameninţărilor şi acuzaţiilor false la adresa asociaţiei. CREDIDAM spune că, deşi nu mai este membru, conform legii, actorul poate beneficia de remuneraţii în baza unei cereri de încasare pentru sursele de gestiune colectivă obligatorie, iar la ultimul virament, din vara acestui an, lui Cuzin Toma i s-a reţinut o cotă de administrare de 13,93%, şi nu de 40%, cum a afirmat acesta. CREDIDAM arată, într-un comunicat de presă, că Toma Cuzin nu mai este membru al asociaţiei din 22 septembrie 2015, prin decizia Consiliului Director, menţinută de către Tribunalul Bucureşti, iar excluderea actorului a fost determinată de "comportamentul agresiv fizic si verbal, injuriilor, ameninţărilor şi acuzaţiilor false aduse la adresa asociaţiei, angajaţilor asociaţiei şi membrilor Consiliului Director".
https://www.news.ro/cultura-media/credidam-dupa-acuzatiile-lui-cuzin-toma-actorul-nu-mai-e-membru-al-asociatiei-din-septembrie-2015-fiind-exclus-din-cauza-comportamentul-agresiv-afirmatiile-actorului-sunt-false-1922400006002017120817431759

MOBILE...ONLINE...IT...
Operaţiunile mobile ale Telekom România au fuzionat într-o singură entitate
Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe şi mobile, a decis fuziunea tuturor operaţiunilor sale mobile într-o singură entitate, cu scopul de a concentra toate operaţiunile de telefonie mobilă ale Germanos Telecom Romania, Sunlight Romania Filiala Bucuresti şi Telemobil, ca societăţi absorbite sub Telekom Romania Mobile Communications. Operaţia de fuzionare a avut loc începând cu luna decembrie şi nu implică schimbări semnificative în ceea ce priveşte serviciile oferite clienţilor. “Fuziunea operaţiunilor noastre mobile este un pas important în cadrul programului de transformare iniţiat în acest an, în linie cu strategia noastră de a ne consolida poziţia pe piaţa locală de telecomunicaţii.”, spune Miroslav Majoros, CEO Telekom Romania. El apreciază că fuziunea va conduce la o structură organizaţională mai agilă şi mai eficientă, precum şi la o utilizare mai eficientă a resurselor, care să sprijine execuţia noii strategii comerciale şi consolidarea brandului Telekom pe piaţă. Ca efect al fuziunii, angajaţii societăţilor absorbite au fost transferaţi începând cu 1 decembrie către Telekom Romania Mobile Communications în aceleaşi condiţii contractuale prevăzute în contractele individuale de muncă şi cu păstrarea aceloraşi drepturi şi beneficii. Telekom Romania este prezentă pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi Cosmote România.http://www.zf.ro/business-hi-tech/operatiunile-mobile-ale-telekom-romania-au-fuzionat-intr-o-singura-entitate-16841266

Telekom creează o singură firmă pentru operaţiunile mobile, cu afaceri anuale de 2,4 mld. lei
Grupul Telekom România şi-a simplificat operaţiunile desfăşurate pe segmentul de telefonie mobile, unindu-şi toate cele patru companii active pe acest segment sub umbrela operatorului de telefonie mobilă Telekom România Mobile Communications, noul business având astfel afaceri anuale de peste 2,4 mld. lei şi un număr mediu de aproximativ 2.000 de angajaţi. „Grupul Telekom România anunţă fuziunea tuturor operaţiunilor sale mobile într-o singură entitate, cu scopul de a concentra toate operaţiunile de telefonie mobilă ale Germanos Telecom Romania SA, Sunlight Romania Filiala Bucureşti SRL şi Telemobil SA, ca societăţi absorbite, sub Telekom România Mobile Communications SA. Fuziunea operaţiunilor mobile din cadrul grupului Telekom România s-a realizat la 1 decembrie 2017. Telekom România Mobile Communications SA îşi va păstra obiectul principal de activitate”, conform anunţului companiei.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/telekom-creeaza-o-singura-firma-pentru-operatiunile-mobile-cu-afaceri-anuale-de-2-4-mld-lei-16842255

Sorin Grindeanu, ANCOM: Tarifele de terminare vor scădea cu 12-13%, din primăvară
Tarifele de terminare vor scădea cu 12-13%, din primăvară, de la 0,96 eurocenți pe minut la 0,84-0,85 eurocenți pe minut, măsură ce va fi supusă dezbaterii publice, a declarat într-un interviu pentru News.ro Sorin Grindeanu, noul președinte al Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM), care precizează că vrea ca această scădere să se reflecte în factura plătită de utilizatori. ”Am avut în aceste săptămâni întâlniri cu operatorii. De altfel, avem o notificare din partea Comisiei Europene, ca România, la tarifele de terminare, să ia o decizie de scădere a acestor tarife. Sigur, aceste lucruri trebuie să fie făcute, la fel, conform legii: consultare publică, toți pașii. E important să subliniem că am avut discuții cu toți operatorii din România, le-am transmis aceste lucruri, nu o să avem probleme. Până la sfârșitul anului o să transmitem spre dezbatere publică decizia noastră de a scădea aceste tarife, astfel încât, parcurgând toții pași dați de lege, să ajungem în primăvara anului viitor să le scădem undeva la 12-13%”, a declarat într-un interviu pentru News.ro Sorin Grindeanu, președintele ANCOM.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/sorin-grindeanu-ancom-tarifele-de-terminare-vor-scadea-cu-12-13-din-primavara-17432730

Orange rămâne furnizorul BNR de servicii telecom și va încasa peste 1,4 milioane de lei
Banca Națională a României (BNR) a desemnat Orange Rom\nia, în calitate de unic ofertant, furnizor de servicii de comunicații de telefonie mobilă, date fixe și mobile, contractul fiind atribuit pentru 1,44 milioane de lei, fără TVA, în următorii 4 ani. Prețul contractului  fost estimat la 1,72 milioane de lei, fără TVA. Potrivit caietului de sarcini, procedura de atribuire are ca obiect furnizarea unui număr maxim de 830 de abonamente, din care 585 pe segmentul voce.
https://www.profit.ro/stiri/orange-ramane-furnizorul-bnr-de-servicii-telecom-si-va-incasa-peste-1-4-milioane-de-lei-17424006

Netflix lucrează la un serial interactiv
Netflix încearcă să aducă în cadrul platformei sale conținut interactiv, în care firul epic este decis de utilizatori. Surse din cadrul companiei, citate de Bloomberg, susțin că Netflix ar produce în prezent un serial interactiv. Interactivitatea vine din implicarea utilizatorilor care vor putea decide felul în care evoluează povestea. Un serial interactiv are la bază mai multe fire epice paralele, din care utilizatorii pot alege, cel mai probabil prin vot, cursul preferat. Această abordare deschide drumul continuărilor multiple care, dincolo de povestea principală, le va permite spectatorilor să vadă cum ar fi evoluat firul epic dacă s-ar fi mers pe o continuare alternativă.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/media-advertising-csr/netflix-lucreaza-la-un-serial-interactiv-17432477
Filmările pentru „House of Cards“ vor fi reluate anul viitor: câte episoade va avea ultimul sezon
Netflix a anunţat că producţia sezonului 6 al serialului „House of Cards“ va fi reluată la începutul lui 2018, fără Kevin Spacey, iar ultimul sezon se va concentra pe prima femeie preşedinte din Statele Unite ale Americii. Ted Sarandos, directorul de conţinut la Netflix, a spus în cadrul unei conferinţe orgnizate în New York că cel de-al şaselea sezon al serialului, care este şi ultimul, va avea doar 8 episoade, faţă de 13 cât au avut cele cinci sezoane. Sarandos nu a precizat data la care va fi lansat ultimul sezon al serialului sau ce se va întâmpla cu preşedintele american Frank Underwood, personaj interpretat de Kevin Spacey (58 de ani), care a fost exclus din producţie în urma acuzaţiilor de hărţuire sexuală. Claire Underwood, personajul interpretat de Robin Wright, a încheiat cel de-al cincilea sezon al serialului câştigând alegerile şi devenind prima femeie preşedinte din SUA, preluând puterea de la soţul ei, Frank Underwood. La începutul serialului lansat în 2013, personajul actriţei Robin Wright era soţia congresman-ului interpretat de Spacey, a devenit prima doamnă a SUA şi apoi vicepreşedinte. Robin Wright a primit un Glob de Aur pentru rolul Claire Underwood, precim şi cinci nominalizări la Emmy.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/filmarile-house-of-cards-vor-reluate-anul-viitor-episoade-ultimul-sezon-1_5a267add5ab6550cb8df8299/index.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL