×

Editorial -- Data și ora publicării: 11.12.2017 14:09:28

NETFLIX-ROMÂNIA-DETALII CONSUM (COMPLETARE) / Netflix a publicat unele date privind comportamentul românilor pe platforma de conținut online



București (MEDIA EXPRES) / 11 dec 2017 / Netflix a dat publicității prin intermediul agenției MSLGROUP The Practice un comunicat de presă în care oferă unele informații despre comportamentul utilizatorilor din România pe platforma online, fără a preciza însă elemente cheie specifice comunicării statisticilor, cum sunt autorul studiului, marja de eroare, perioada colectării datelor și universul - numărul abonaților, detalii privind profilul lor social, vârsta sau educația acestora.

Potrivit comunicatului, este vorba despre un prim studiu dedicat utilizatorilor din România, care “oferă date de actualitate și statistici inedite”. Dintre acestea, comunicatul Netflix menționează doar câteva. De exemplu, în România „Stranger Things 2” a fost „serialul urmărit cel mai rapid în 2017”, „ziua în care s-a făcut cel mai mult streaming fiind 29 octombrie, adică în weekendul în care a fost lansat noul sezon din serial”.

Din comunicat aflăm ce este acela „binging”-ul, care este definit de utilizatori ca sesiuni în care vizionează între 2 și 6 episoade la rând din același serial. Există și o formă extremă de binging, în care utilizatorii urmăresc un sezon întreg în 24 de ore de la momentul lansării pe platformă. Mai departe însă, nu aflăm nicio dată statistică privind bingingul românilor abonați la Netflix.

Printre “cele mai interesante statistici” însă este aceea că un membru din România a văzut filmul „War of the Worlds” cu Tom Cruise și Dakota Fanning de nu mai puțin de 179 de ori în 2017. De asemenea, comunicatul amintește că românilor le plac filmele și serialele cu suspans, „având în vedere că printre titlurile preferate se numără” „House of Cards” și „Narcos”.

Comunicatul Netflix prezintă două topuri: „Serialele devorate de români în 2017” („adică am urmărit mai mult de două ore pe zi”) și „Srialele savurate de români în 2017” („adică am urmărit mai puțin de două ore pe zi” ).

Topul serialelor devorate de români este următorul:

1. Suburra: Blood on Rome
2. The Keepers
3. The OA
4. 13 Reasons Why
5. Marvel's Iron Fist
6. Cable Girls
7. The Mist
8. Fauda
9. Santa Clarita Diet
10. El Chapo

Topul serialelor savurate de români este format din următoarele titluri:

1. Big Mouth
2. Neo Yokio
3. The Crown
4. Friends from College
5. White Gold
6. Dear White People
7. Disjointed
8. You Me Her
9. Frontier
10. Dear White People

Comunicatul este însoțit de un infografic ce combină statistici globale Netflix cu câteva informații legate de România și topurile serialelor.

Netflix se prezintă drept cea mai mare televiziune prin internet din lume, cu peste 109 milioane de abonați în 190 de țări, care consumă zilnic 140 de milioane de ore de seriale și filme, incluzând documentare și filme de lung metraj originale.

(COMPLETARE) La solicitarea Media Expres, agenția MSLGROUP The Practice a făcut următoarele precizări: "Comunicatul de presă transmis astăzi include informații referitoare la comportamentul de consum al utilizatorilor platformei din România care au fost extrase dintr-o cercetare realizată de Netflix la nivel global, bazată pe raspunsurile a peste 60.000 de membri Netflix la un chestionar, în perioada 24-30 octombrie 2017, pe un eșantion reprezentativ pentru populația adultă care urmărește conținut TV din 32 de țări. Chestionarul a inclus seriale originale Netflix noi sau sezoane lansate în perioda 1 noiembrie 2016 – 1 noiembrie 2017.

În ceea ce privește informațiile despre numărul utilizatorilor din România sau profilul lor socio-demografic, Netflix nu comunică aceste date pentru niciuna din țările unde serviciul este disponibil. Numărul total al membrilor Netlix este de 109 milioane în peste 190 de țări."
(SFÂRȘIT COMPLETARE)
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL