×

Programe TV -- Data și ora publicării: 10.01.2018 22:07:29

DA VINCI LEARNING-REBRANDING / Da Vinci Learning se numește Da Vinci Kids în timpul zilei



București (MEDIA EXPRES) / 10 ian 2018 / Da Vinci Media a anunțat la 10 ani de la lansare că lansează o identitate vizuală reîmprospătată a brandului Da Vinci Learning, televiziune care este destinată copiilor, în cursul zilei, și părinților după ora 20:00, cu păstrarea în logo doar a textului "Da Vinci" și a simbolului cochiliei de melc, folosind culorile roșu cu inserții de galben.

Modernizarea mărcii se concentrează pe blocul actualizat „Copii și familie”, inițial, în vreme ce brandingul nou pentru blocul „Adulți” va fi lansat mai târziu, în 2018.

Televiziunea și-a schimbat numele în „Da Vinci Kids” pe parcursul zilei și și-a actualizat logo-ul în timpul emisiei și în afara ei, aspectul, culoarea și fontul. Noul brand va fi extins la site-ul web www.davincikids.tv, platformele social media, on-air (înainte de ora 20:00) și în noua lor aplicație, „Da Vinci Kids App”, care se lansează în 2018, în mai multe țări inclusiv în România.

Un motiv important pentru actualizarea mărcii lor a fost acela de a crea o atractivitate mai puternică pentru copii și părinți. Noul nume, „Da Vinci Kids”, oferă o mai bună înțelegere asupra a ceea ce oferă televiziunea și a momentelor în care telespectatorul poate intra pe frecvență, pentru a prinde emisiunile preferate.

Noul slogan „Fii uimit în fiecare zi” dezvăluie telespectatorilor obiecte obișnuite, cotidiene, ca pe ceva neașteptat. Conceptul televiziunii are la bază ideea că ceea ce se vede nu este neapărat ceea ce pare a fi, gravitația, fizica și masa răsucește, distorsionează, strânge și remodelează obiectele normale, dându-le un comportament „anormal”.

„Credem că învățarea poate fi o experiență amuzantă, jucăușă și plină de înțeles. Am abordat această modernizare a mărcii cu scopul final de a încânta și a implica publicul nostru mai tânăr, conectându-l la un conținut educațional important”, a declarat Ferdinand Habsburg, Managing Director a Da Vinci Media.

„Vrem ca generația următoare să crească găsindu-și inspirația pretutindeni, copiii să-și urmeze curiozitatea și să li se trezească exploratorul din interior. Suntem încântați să introducem o identitate vizuală revigorată a brandului, care reflectă acest lucru”.

Da Vinci Media GmbH este o companie germană cu sediul în Berlin care deține și operează televiziunea Da Vinci Kids (după acest rebranding), inclusiv aplicația Video-On-Demand, ce difuzează divertisment educațional pentru copii și, după ora 20:00, Da Vinci Learning, o televiziune ce difuzează documentare științifice pentru părinți și adulți.

Televiziunea se difuzează în peste 90 de țări din Europa Centrală și de Est, Rusia, Africa și Asia și se difuzează în 18 limbi. Da Vinci s-a lansat în 2007 și ajunge în prezent în peste 30 de milioane de case. Televiziunea se distribuie în România prin Akta, Focus Sat, NextGen, RCS & RDS, Telekom și UPC.

Vânzările pentru Da Vinci Kids sunt conduse de la Berlin de Clara Talbot, Senior Marketing și Brand Manager și se distribuie în România prin compania Alma Media SRL, condusă de Anda Mânza și Marina Dumitru - director de vânzări.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL