×

Revista presei -- Data și ora publicării: 15.01.2018 13:50:24

REVISTA PRESEI / 15 ian 2018 /




AUDIENȚE RADIO Toamna 2017. Cele mai mari creșteri sunt la Kiss FM și la Digi FM. Topul celor mai ascultate posturi de radio
AUDIENȚE. Kanal D, peste Antena 1 pe toate targeturile la a patra difuzare de Exatlon. Pro TV, liderul serii
KPMG va audita rezultatele financiare ale centrului de servicii al Orange România
Printre Netflix, Amazon Prime, CNN Go, Showtime sau Hulu, americanii sunt copleşiţi de numărul de servicii de streaming în continuă creştere
INTERVIU - Alia Shawkat, protegonista serialului „Căutări misterioase”, despre noul sezon, personajul ei şi egoism
Vodafone rămâne încă 4 ani furnizorul de telefonie al Justiției
Topul radiourilor cu cele mai mari vânzări de publicitate în 2017
Serialul românesc „Fructul Oprit“ începe la Antena 1, cu nume mari în distribuţie: cum contraatacă Pro 2
Show-ul culinar „Chefi la cuţite“ începe preselecţiile pentru noul sezon în mai multe oraşe din ţară: când au loc acestea şi cum se pot înscrie doritorii
„Teleenciclopedia“, cea mai longegivă emisiune de la TVR, va avea un nou generic şi documentare în premieră
Cine sunt concurentele „Bravo, ai stil! All Stars“ şi când are loc premiera show-ului de la Kanal D
AUDIENȚE. Guess my age, editia a doua, cifre peste debut. Antena 1 a condus la nivel național
Două seriale inspirate de același roman, în același timp pe TV. Unul la Antena 1, altul la Pro 2, fostul Acasă TV


AUDIENȚE RADIO Toamna 2017. Cele mai mari creșteri sunt la Kiss FM și la Digi FM. Topul celor mai ascultate posturi de radio
Fără drept de apel, Bucureștiul rămâne al Radio Zu, în timp ce Kiss domină detașat la nivel național și în mediul urban, potrivit celui mai recent val de audiențe pentru toamna lui 2017, publicat astăzi de Asociația pentru Radio Audiență. Dacă Radio Zu înregistrează o scădere în cifre, Kiss FM a avut o creștere impresionantă. Postul a câștigat, la nivel național, peste 300.000 de ascultători față de valul toamnă 2016. Creștere și pentru radiourile RCS. Cea mai importantă este la Digi FM, care câștigă ascultători în București, în țară și la orașe. Pro FM are plusuri la orașe și în București. Crește și Dance FM (cu acoperire doar în București). După mai multe valuri de scădere, Virgin Radio (fostul Radio 21), a avut prima creștere.  BUCUREȘTI. Radio Zu rămâne lider în Capitală, însă începe să scadă față de valul similar din 2016. Dacă în toamna lui 2016, Radio ZU avea, în medie, 288.000 de ascultători, în toamna aceasta postul a ajuns la 257.000. Este o diferență de peste 30.000 de persoane. Pe același trend descendent se află și locul al doilea din topul pe București: Radio România Actualități care a avut în valul toamnă 2017, în medie, 200.000 de ascultători. Locul al treilea, ocupat de Kiss FM, rămâne la o distanță notabilă de primele două, însă crește. Postul s-a apropiat de 170.000 de ascultători, media în Capitală. Cea mai importantă creștere s-a simțit la Digi FM. Postul a urcat la o medie de aproape 59.000 de ascultători în valul de toamnă, cu 25.000 mai mulți decât în același val din 2016. De altfel, mai multe radiouri din grupul RCS au fost pe creștere în valul de toamnă. Dance FM, post coordonat de Marius Onuc, a ajuns la o medie de 68.000 de ascultători, cu aproape 20.000 mai mulți decât în același val de audiențe din 2016. Creștere a fost și la Pro FM, care a câștigat în Capitală aproape 23.000 de ascultători. Reamintim că în toamnă postul și-a schimbat echipa de matinal, fiind prezentat de Ramona Dumitrescu și Sebastian Coțofană. Radio Guerrilla a crescut ușor în București. Postul a ajuns, în valul de toamnă la o medie de 57.600 de ascultători. O creștere de peste 7.000 de persoane. URBAN. Cele mai mari creșteri: Kiss FM și Digi FM. Kiss FM este liderul radiourilor la orașe, cu o medie de peste 1,4 milioiane de ascultători, în valul de toamnă 2017. Postul a câștigat mai bine de 128.000 de ascultători față de valul din toamna lui 2016. Și Digi FM se menține pe trendul ascedent, ca și în valurile precedente. Postul a câștigat de la o toamnă la alta 78.000 de ascultători, ajungând la 412.000, media. Cele mai notabile scăderi au fost la Radio România Actualități și la Radio Zu. Postul de radio al Intact rămâne al doilea cel mai ascultat la orașe, cu o medie de aproape 1,2 milioane de ascultători. Cu toat acestea, radioul a scăzut cu aproape 84.000 de ascultători față de valul de toamnă 2016. Și Europa FM rămâne pe un trend descendent. Postul a coborât la aproape 960.000 de persoane, dar cu o scădere mai moderată față de ZU și România Actualități.
https://www.paginademedia.ro/2018/01/audiente-radio-toamna-2017

AUDIENȚE. Kanal D, peste Antena 1 pe toate targeturile la a patra difuzare de Exatlon. Pro TV, liderul serii
Sâmbătă, 13, cu noroc pentru Kanal D. Postul TV a fost al doilea pe toate targeturile, sâmbătă seara cu a patra ediție a reality show-ului Exatlon.  Lucru rar pentru Kanal D să fie al doilea sâmbăta, seara când domină de obicei Antena 1 și Pro TV. NAȚIONAL. Kanal D a fost a doua televiziune la nivelul întregii țări, cu o medie de 1,4 milioane de privitori. Liderul serii a fost Pro TV, care s-a apropiat de două milioane de telespectatori, cu o reluare din Las Fierbinți, urmată de comedia Un socru de coșmar, cu Ben Stiller. Antena 1 a fost a treia, cu filmul de animație Brave (Neînfricata), urmat de Prințesa îndărătnică 2. URBAN. La orașe, atât Pro TV cât și Kanal D au scos cifre peste media posturilor. Pro TV peste 900.000 de privitori pe minut timp de aproape trei ore. Kanal D, pe locul al doilea, cu aproape 700.000 de privitori în fiecare minut.  La orașe, Antena 3 și Antena 1 au avut cifre la egalitate, cu o medie de aproape 390.000 de telespectatori fiecare.
https://www.paginademedia.ro/2018/01/audiente-exatlon-13-ianuarie

KPMG va audita rezultatele financiare ale centrului de servicii al Orange România
Compania de audit şi consultanţă KPMG va audita rezultatele financiare ale Orange Services SRL, companie care operează un centru de servicii deţinut de Orange România, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, conform unei decizii luate de acţionari. „Se aprobă prin prezenta numirea în funcţia de auditor financiar al societăţii KPMG AUDIT - S.R.L. (…) şi împuternicirea cu puteri depline a dlui Pascal John Denis Hegarty, care acţionează în calitate de director general al societăţii, pentru a semna termenii şi condiţiile aferente noii misiuni de audit încredinţate KPMG Audit”, conform documentului. Orange Services SRL a raportat pentru 2016 o cifră de afaceri netă de 127 mil. lei (28,4 milioane euro), cu 33% mai mare comparativ cu 2015 şi un număr mediu de 669 angajaţi.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/kpmg-va-audita-rezultatele-financiare-ale-centrului-de-servicii-al-orange-romania-16927225

Printre Netflix, Amazon Prime, CNN Go, Showtime sau Hulu, americanii sunt copleşiţi de numărul de servicii de streaming în continuă creştere
Până când Disney îşi va lansa serviciile de streaming dedicate familiilor şi fanilor sportului în 2018, respectiv 2019, audienţele din Statele Unite ar putea fi deja prea copleşite, potrivit Quartz. Americanii au deja acces la mai multe servicii de streaming decât pot folosi. Clientul obişnuit din Statele Unite are acces la aproximativ patru servicii video – inclusiv servicii de pay-per-view şi platforme de streaming – dar utilizează doar două în mod regulat, potrivit unui studiu efectuat de compania de consultanţă PwC. Studiul a fost efectuat pe un număr de 2.000 de adulţi din SUA. Majoritatea clienţilor, de exemplu, utilizează doar Netflix, pe lângă serviciul lor standard de televiziune prin cablu sau prin satelit. Din studiu reiese că acei clienţi care adoptă pachetul clasic de programe de televiziune, cel care vine în mod regulat de la furnizorii de televiziune prin cablu, sunt abonaţi la cele mai multe servicii de streaming, dar nu folosesc, în medie, mai mult de trei. Aproape 81% din participanţii la studiul realizat în New York de compania PwC au spus că împart de obicei parolele, de la conturile pentru platformele de streaming, cu familia şi cu prietenii. http://www.zf.ro/business-international/printre-netflix-amazon-prime-cnn-go-showtime-sau-hulu-americanii-sunt-coplesiti-de-numarul-de-servicii-de-streaming-in-continua-crestere-16911287

INTERVIU - Alia Shawkat, protegonista serialului „Căutări misterioase”, despre noul sezon, personajul ei şi egoism
Actriţa Alia Shawkat, protegonista serialului „Căutări misterioase/ Search Party”, vorbeşte într-un interviu acordat News.ro despre noul sezon al producţiei şi despre personajul ei. Cel de-al doilea sezon al serialului „Căutări misterioase” va debuta pe 20 februarie,de la ora 22.00, la TNT. Alia Shawkat o interpretează pe Dory, care, împreună cu Portia (Meredith Hagner), Elliott (John Early) şi Drew (John Reynolds), trebuie să facă faţă urmărilor căutării încheiate cu succes a colegei Chantal (Clare McNulty). Pe măsură ce fiecare dintre prieteni devine paranoic, relaţia dintre ei se uzează şi devine greu să aibă încredere că nimeni nu va descoperi secretul grupului. Din distribuţia serialului fac parte Alia Shawkat, Meredith Hagner, John Early, John Reynolds şi Brandon Micheal Hall. Producători executivi sunt Sarah-Violet Bliss, Charles Rogers, Michael Showalter, Lilly Burns şi Tony Hernandez. „Search Party” este produs de studioul T al companiei Turner, în asociere cu Jax Media.
https://www.news.ro/cultura-media/interviu-alia-shawkat-protegonista-serialului-cautari-misterioase-despre-noul-sezon-personajul-ei-si-egoism-1922403013002018010917583324

Vodafone rămâne încă 4 ani furnizorul de telefonie al Justiției
Vodafone România a câștigat licitația organizată de Ministerul Justiției pentru furnizarea, în următorii 4 ani, de servicii integrate de telefonie fixă și mobilă, urmând să încaseze 646.664,25 lei, fără TVA, potrivit datelor consultate de Profit.ro. La procedura de atribuire, estimată la 1,06 milioane de lei, fără TVA, s-a înscris cu ofertă și Orange Romania. Anterior, în perioada 2013 – 2017, Vodafone Romania a furnizat instituției servicii de telefonie în urma unei licitații atribuite în ianuarie 2013 pentru suma de 646.259,04 lei, fără TVA, pentru 4 ani.
https://www.profit.ro/stiri/vodafone-ramane-inca-4-ani-furnizorul-de-telefonie-al-justitiei-17589239

Topul radiourilor cu cele mai mari vânzări de publicitate în 2017
Bugetele de publicitate atrase de Radio ZU și Europa FM au crescut în 2017 cu 13,4%, respectiv 16,7%. Kiss FM a suferit o pierdere de 5,3% a volumului brut de publicitate (rate card). Canalul de stat Radio România Actualități și crescut volumul brut cu 32,3%. Radio ZU este rețeaua cu cel mai mare buget de publicitate vândut în 2017, având un volum brut de 55,5 milioane de euro (rate card), conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea pentru Radio” (MIPR), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Volumul brut de la Radio ZU este mai mare cu 13,4% față de anul 2016. Pe locul secund în topul publicității a urcat Europa FM, care a realizat un volum brut de 48,05 milioane de euro (rate card), în creștere cu 16,7% față de bugetul din 2016. Astfel, Europa FM a depășit în volum rețeaua Kiss FM, care a avut un buget de 40,1 milioane de euro (rate card). Bugetul de la Kiss FM a scăzut cu 5,3%. De altfel, Kiss FM (-5,3%) și Pro FM (-13%) sunt singurele rețele din cele 11 monitorizate de BRAT care au suferit pierderi de publicitate în 2017. Bugetele celorlalte stații au evoluat astfel: Magic FM (1,5%), Radio România Actualități (32,3%), Digi FM (67,2%), Virgin Radio (68,4%) și Rock FM (3,4%).
http://www.forbes.ro/topul-radiourilor-cu-cele-mai-mari-vanzari-de-publicitate-2017-104089

Serialul românesc „Fructul Oprit“ începe la Antena 1, cu nume mari în distribuţie: cum contraatacă Pro 2
Serialul „Fructul oprit“ va avea premiera mâine la Antena 1, de la ora 20:00. Producţia adună în distribuţie actori români cunoscuţi şi este prima dramă psihologică realizată în peisajul serialelor autohtone. „Fructul oprit“ are la bază o adaptare liberă după un celebru roman turcesc. În serialul produs de Ruxandra Ion, după scenariul semnat de Simona Macovei şi Radu Grigore, „personajul principal este iubirea, sub toate chipurile sale“, după cum anunţă producătorii.    Carmen Tănase, Adrian Titieni, Marian Râlea, Adriana Trandafir, Doru Ana, Adriana Şchiopu, Virginia Rogin, Alina Chivulescu, Michaela Prosan, Petru Păun, Mihai Călin, Doiniţa Oancea, Cristina Ciobănaşu, Vlad Gherman, Alina Puşcaş, Paul Chiribuţă, Conrad Mericoffer, Cosmina Dobrotă, Mădălina Anea, Ana Creţu, Mădălina Craiu şi Tudor Roşu fac parte din distribuţia noului serial.     Dacă Antena 1 a programat începând de luni serialul „Fructul oprit“, produs de Ruxandra Ion, cu actori români, dar care se bazează pe o poveste turcească, tot luni, 15 ianuarie, la Pro 2 debutează serialul turcesc „Iubire ascunsă“, care are la bază acelaşi roman. Serialul turcesc va fi la Pro 2 de luni până vineri, de la 22:00, notează Pagina de Media.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/serialul-romanesc-fructul-oprit-incepe-antena-1-nume-mari-distributie-contraataca-pro-2-1_5a5b49f2df52022f757e98fd/index.html

Show-ul culinar „Chefi la cuţite“ începe preselecţiile pentru noul sezon în mai multe oraşe din ţară: când au loc acestea şi cum se pot înscrie doritorii
Emisiunea culinară ,,Chefi la cuţite“, de la Antena 1, dă startul etapei de preselecţii pentru cel de-al cincelea sezon, unde pasionaţii de gătit sau bucătarii au şansa să îşi dovedească abilităţile la bancul de lucru. Ultimul sezon a restabilit ordinea în clasament, iar câştigul lui chef Sorin Bontea îi face pe ceilalţi doi chefi, Florin Dumitrescu şi Cătălin Scărlătescu, să îşi modifice strategia în prima etapă de căutări a unor ucenici talentaţi.    Pe site-ul casting.a1.ro toţi cei care care vor o şansă de a obţine mult râvnitul cuţit şi premiul în valoare de 30.000 de euro trebuie să completeze un formular şi să se prezinte apoi la preselecţii cu o farfurie-semnătură, care i-ar putea trimite mai aproape de întâlnirea cu cei trei chefi.   Echipa „Chefi la cuţite“ porneşte luna aceasta şi prin ţară în căutarea celor mai talentaţi bucătari, care vor să condimenteze cel de-al cincelea sezon al emisiunii.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/show-ul-culinar-chefi-cutite-incepe-preselectiile-noul-sezon-mai-multe-orase-tara-loc-inscrie-doritorii-1_5a5b7e67df52022f757fd7fc/index.html

„Teleenciclopedia“, cea mai longegivă emisiune de la TVR, va avea un nou generic şi documentare în premieră
„Teleenciclopedia“, difuzată la Televiziunea Română de peste 52 de ani, revine pe micile ecrane cu noutăţi pentru anul 2018, în fiecare sâmbătă seara. Noi documentare vor putea fi urmărite în premieră pe TVR 1, în emisiunea „Teleenciclopedia“, începând cu sâmbătă, 13 ianuarie, ora 18.50.   Odată cu ediţia 2.562, care va fi difuzată de TVR 1 pe 13 ianuarie, una dintre cele mai longevive emisiuni ale Televiziunii Române, „Teleenciclopedia“, vine cu noutăţi pentru telespectatori: un nou generic şi documentare de ultimă generaţie, cu grafică 3D şi filmări spectaculoase, producţii achiziţionate de la companii prestigioase.   Muzica este cea binecunoscută, iar fontul folosit este identic cu cel folosit pentru primul generic al emisiunii. Ca în fiecare sâmbătă, „Teleenciclopedia“ este transmisă de TVR 1, de la 18.50, şi în reluare a doua zi, duminică, de la ora 07.00.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/teleenciclopedia-cea-mai-longegiva-emisiune-tvr-revine-micile-ecrane-incepe-noutatile-1_5a56372fdf52022f755f1445/index.html

Cine sunt concurentele „Bravo, ai stil! All Stars“ şi când are loc premiera show-ului de la Kanal D
Emisiunea „Bravo, ai stil! All Stars“ va debuta la Kanal D pe 22 ianuarie şi va readuce în competiţie concurente ale sezoanelor precedente, incluzând cele trei câştigătoare ale ediţiilor anterioare. 11 foste concurente de la „Bravo, ai stil!“ se vor lupta din nou pentru marele premiu de 100.000 de lei.   Astfel, telespectatorii vor avea ocazia să le reîntâlnească şi să le voteze pe Silvia, Alina, Andreea, Larisa (concurente în primul sezon), Marisa, Denisa, Otilia, Irina (concurente din cel de-al doilea sezon), Iuliana, Emiliana şi Beatrice (participante în cel de-al treilea sezon „Bravo, ai stil!“). Emisiunea va fi difuzată începând din 22 ianuarie în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 16.30, la Kanal D. Prima gala live „Bravo, ai stil! All Stars“ va putea fi urmarită sâmbătă, 27 ianuarie, imediat dupa reality show-ul „Exatlon“.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/cine-concurentele-bravo-stil-all-stars-loc-premiera-show-ului-kanal-d-foto-video-1_5a5b771adf52022f757fae41/index.html

AUDIENȚE. Guess my age, editia a doua, cifre peste debut. Antena 1 a condus la nivel național
A doua ediție a emisiunii Guess my age, prezentată de Dan Negru la Antena 1, a pus postul pe prima poziție după media națională. Cifrele au fost peste ediția de debut, la nivelul întregii țări și la orașe. NAȚIONAL. Show-ul prezentat de Dan Negru a obținut joi seara o medie de 1,6 milioane de telespectatori. Postul a fost la mică distanță de Pro TV, care a ocupat locul secund, cu filmul Cod de acces: Sworfish. URBAN. Guess my age a pus Antena 1 pe locul al doilea, după media la orașe. Cifrele au fost peste media postului: 700.000 de privitori în fiecare minut de difuzare. Poziția de lider a fost a Pro TV, care a avut, în medie, 860.000 de orășeni.  COMERCIAL. Producția a fost urmărită de 315.000 de persoane cu vârste între 18 și 49 de ani, de la orașe. Cifre care au pus Antena 1 pe locul al doilea, după Pro TV.
https://www.paginademedia.ro/2018/01/audiente-guess-my-age-editia-a-doua

Două seriale inspirate de același roman, în același timp pe TV. Unul la Antena 1, altul la Pro 2, fostul Acasă TV
Contraatacul Pro 2. Două noi seriale debutează luni pe TV, unul turcesc, altul românesc. Care este legătura dintre cele două? Ambele au scenariul bazat pe același roman. Antena 1 a programat începând de luni, 15 ianuarie, serialul Fructul oprit, produs de Ruxandra Ion, cu actori români, dar care se bazează pe o poveste turcească. Tot luni, dar de la 22.00, la Pro 2 debutează serialul turcesc Iubire ascunsă, care are la bază același roman. Serialul turcesc va fi la Pro 2, în fiecare zi de luni până vineri, de la 22.00.
https://www.click.ro/vedete/romanesti/miscare-importanta-facuta-de-protv-cum-contracareaza-productia-fructul-oprit
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL