×

Comunicaţii -- Data și ora publicării: 22.02.2018 16:44:40

TELEKOM-BILANȚ 2017 / Telekom avea 1.470.000 clienți la distribuția TV la finalul anului 2017



București (MEDIA EXPRES) / 22 feb 2018 / Numărul de clienți Telekom pentru pachetele de servicii convergente a continuat să crească în T4 2017, cu 36%, fiind depășit pragul de 500.000 abonați. De asemenea, numărul total de clienți TV a crescut ușor (+0.4%) la 1,470 milioane, în timp ce numărul de clienți de internet de mare viteză a ajuns la 1,180 milioane, potrivit ultimului raport financiar al Telekom publicat la 22 februarie.

Raportat la T4 2016, veniturile pentru serviciile de voce fixă au continuat să scadă (-15,1%), iar veniturile aferente serviciilor broadband și TV au înregistrat o descreștere de 4,8%, respectiv 1,9%.

În T4 2017, veniturile Telekom Romania Communications au scăzut cu 3,9% față de aceeași perioadă a anului trecut, la 160,3 milioane euro, în principal din cauza tendinței de scădere a veniturilor generate de serviciile de voce fixă. Cu toate acestea, în anul 2017, veniturile au crescut ușor cu 0,9%, la 607,7 milioane euro.

EBITDA ajustată a scăzut în T4 cu 7,8%, la 26,1 milioane euro, dar pentru tot anul 2017 a avut o tendință ascendentă, ajungând la 101,9 milioane euro, în creștere cu 9% față de 2016.

Costurile operaționale totale, excluzând deprecierea, amortizarea și cheltuielile legate de programele de plecări voluntare, au scăzut cu 2,8% în T4 2017, comparativ cu T4 2016. Nivelul mai ridicat al costurilor directe cu clienții (interconectare și telefoane mobile) a fost compensat cu diminuarea costurilor indirecte.

În T4 2017, Telekom Romania Mobile Communications a înregistrat venituri totale de 139,5 milioane euro, în creștere cu 14,4% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, în principal datorită veniturilor mai mari generate de segmentul de abonamente și de veniturile mai ridicate din vânzarea de echipamente. Veniturile din servicii au crescut cu 13,1%, la 83,5 milioane euro.

Baza totală de clienți Telekom Romania Mobile a fost de 4,7 milioane, în scădere cu 11,1% față de aceeași perioadă a anului trecut, în principal din cauza eliminării SIM-urilor prepaid inactive. Segmentul postpaid a reprezentat 34,5% din baza totală de clienți.

În T4 2017, EBITDA ajustată a scăzut cu 16,9% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, la 14,7 milioane euro.

În trimestrul patru 2017, ARPU a fost de 6,0 euro. În 2017, creșterea raportată la anul precedent a fost de 9%, atingând 5,2 euro.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL