Primul site de știri despre
cablu și televiziune din România.
Scriem despre audiovizual din anul 2001.
Advertisement
  Login    Creează cont

Data:22.03.2019
Data ultimei ştiri: 21.03.2019 15:41:38
Cine suntem | Abonamente | Publicitate in MEDIA EXPRES | Confidenţialitate | Contactaţi-ne


English
Index ştiri
__Editorial____
__Televiziune
_Comunicaţii
_Legislaţie
Autorităţi
Cinema
Externe
ONG
Profil
Publicitate
Radio
Revista presei
Timp liber



Căutare avansată


Apasa coperta
de deasupra!
Index Anuar
Operatori Cablu
Televiziuni
Radio
DTH
Echipamente
Glosar
 Publicitate 21.03.2018 11:04:40
TURNER-PUBLICITATE DIGITALĂ / Turner International a lansat un serviciu global de publicitate digitală care include și România
București (MEDIA EXPRES) / 21 mar 2018 / Turner a lansat un serviciu de publicitate digitală denumit Turner - T1 care reunește oferta companiei într-o singură divizie, incluzând vânzările de publicitate locale (inclusiv pentru România) cu operațiunile CNN International (CNNIC) din America Latină, Europe Middle East and Africa (EMEA) și Asia-Pacific (APAC).

Obiectivul T1 este acela de a conecta agențiile de publicitate globale din afara Statelor Unite ale Americii cu publicul întregului portofoliu digital Turner - divertisment, copii, știri și sport, inclusiv Bleacher Report, Cartoon Network, Boomerang, CNN, ELEAGUE, TNT, TBS, Great Big Story, Esporte Interativo, dar și COPA90.

T1 oferă brandurilor o gamă largă de soluţii publicitare creative şi baze de date – de la dezvoltarea de parteneriate strategice de anvengură, la crearea de campanii personalizate care includ conţinut original şi plasare de produs, precum şi campanii video de pre-roll sau de afişare pe toate platformele digitale Turner.

Aceste soluţii sunt concepute pentru a dezvolta campanii pentru branduri ce fac parte din game diversificate de produse şi servicii. Aceste campanii se pot desfăşura pe mai multe regiuni, dar pot avea şi un focus specific pe anumite ţări sau pe categorii de public, astfel încât să atingă categorii relevante de public în funcţie de specificaţiile demografice sau a modului acestora de consum.

T1 este susţinută de strategia dezvoltată de CNNIC – o extensie a Turner International care monetizează toate proprietăţiile CNN din afara Statelor Unite ale Americii – pentru a combina soluţii de date şi conţinut care să dezvolte parteneriatul dintre CNN şi agenţiile de publicitate internaţionale. Pe baza acestei strategii, T1 este creat şi condus de Rani Raad, preşedintele CNNIC.

Proiectul aduce împreună o echipă specializată în vânzări, consultanţă şi operaţiuni care lucrează îndeaproape cu echipele de conducere, dar şi cu echipe din domenii tehnologice, publicitare, de produs sau chiar cu echipele editoriale din cadrul Turner International pentru a dezvolta oportunităţile de monetizare din mediile digitale. Operaţiunile T1 sunt monitorizate de Rob Bradley, vicepreşedinte Digital Commercial Strategy şi Digital Advertising Sales pentru CNNIC şi T1.

T1 are la bază o platformă unică de tehnologie publicitară care permite dezvoltarea de campanii creative care pot atinge categorii de public premium foarte bine definite, la o scală impresionantă. Divizia se bazează, de asemenea, pe soluţiile deja existente în cadrul Turner precum Launchpad, un instrument care foloseşte date din mediul digital al companiei, pentru a livra un conţinut personalizat unor grupuri specifice din portofoliul propriu ce cuprinde aproximativ 750 milioane de fani în întreaga lume.

„T1 este întruchiparea filosofiei noastre, care spune că în centrul companiei se află noi modalităţi de a servi cât mai bine publicului nostru şi partenerilor noştri comerciali”, a declarat Rani Raad. „Dezvoltarea acestei divizii deschide un portofoliu digital vast pentru a aduce soluţii noi şi inovative pe piaţă. Având la bază strategii dezvoltate pe platforme multiple care au adus creşteri pentru CNNIC, aşteptăm cu nerăbdare să dezvoltăm parteneriate durabile cu branduri care îşi doresc să depăşească frontierele conţinutului pe care brandurile Turner reuşesc să le dezvolte cu succes în întreaga lume”, a mai adăugat acesta.

Turner International opereză brandurile CNN, TNT, Cartoon Network şi Turner Classic Movies, dar şi reţele în America Latină, Europa, Orientul Mijlociu şi Africa şi Asia Pacific.TBS face parte din familia Time Warner, alături de Warner Bros. şi HBO şi operează 175 de televiziuni, 38 de branduri în 33 de limbi, în mai mult de 200 de ţări. Turner Broadcasting este o companie Time Warner.
(MEDIA EXPRES)


Dacă ați ajuns aici… Tot mai mulți cititori vin în online, dar publicitatea scade în toată presa scrisă. După ani buni de știri cu parolă acum publicăm știrile la liber – vrem ca articolele să fie cât mai accesibile pentru toată lumea. De aceea avem nevoie de ajutorul Dvs.! Jurnalismul practicat de Media Expres este independent și uneori de investigație și necesită timp, bani și muncă pentru a fi produs. O facem în continuare pentru că perspectiva independentă contează cel mai mult și ar putea să fie chiar perspectiva Dvs., ca cititor. O presă care oferă știrile la liber este considerată mai democratică, ar trebui să fie gratuită și nu o marfă pe care doar puțini și-o pot permite. Abonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici

Since you’re here… we have a big favour to ask. More people are reading Media Expres online than ever but advertising revenues across the media are falling fast. And like many news organisations, we put up a paywall but not for the news, as we want to keep our journalism as much open as we can. So you can see why we need to ask for your help. The Media Expres’ independent, and sometimes investigative journalism takes a lot of time, money and hard work to produce. But we do it because we believe independent perspective matters – because it might well be your perspective, too. News not being under a paywall it is more democratic, the media should be available for all and not a commodity to be purchased by a few. Subscription contributions provide access to News Alerts on e-mail, free Yearbook online, and the daily Press Review, but perhaps more important help us so others with less means still have access to information. If everyone who reads our reporting, who likes it, helps to support it, our existence would be secured. Subscribe click here


MEDIA EXPRES
pe Web, Android și IOS




Răsfoiește Anuarul 2018
de la pag. 10 necesită cont și parolă


Click aici pentru comenzi online




www.e-Ziare.ro


© 2001 - 2019    Media Expres S.R.L.