×

Revista presei -- Data și ora publicării: 17.04.2018 12:46:45

REVISTA PRESEI / 17 apr 2018 /



Digital TV Research prevede scăderea veniturilor din pay TV în Europa de Est până în 2023
Nikelodeon difuzează și în România primul serial produs în Europa „Hunter Street”
Care sunt scenariile de consolidare ale pieţei telecom din România. Cine cu cine se combină, cine vinde, cine cumpără?
Postul de radio Europa FM va avea un nou proprietar: Gigantul media francez Lagardere vinde radio-urile deţinute în Europa de Est, inclusiv din România, către Czech Media Invest
TVR, raportul de activitate al instituției. Cum arată financiar TVR în primul an fără taxă
Andrei Boncea, despre producțiile TV: Lipsește curajul, lipsește inovația. Prea puțină răbdare și atenție din partea managementului posturilor comerciale. De ce a prins Las Fierbinți și mai puțin Atletico Textila.
Încep preselecțiile pentru un nou sezon X Factor
Vodafone oferă companiilor din România net nelimitat pentru aplicaţiile de business
AUDIENȚE Steaua - Rapid. Meci de Liga a patra, audiențe de Liga I. Digi Sport, în topul audiențelor. A fost peste Antena 1 pe toate targeturile
Netflix a câștigat 7,41 de milioane de abonați în primul trimestru al acestui an
Cine îl va înlocui pe Dragoş Bucur în cel de-al cincilea sezon „Visuri la cheie“
TVR în 2017, primul an de finanțare de la stat: buget de 1 miliard de lei, datorii plătite de sute de milioane, an încheiat tot cu datorii. Audiențele stagnează
De ce nu mai poate fi accesat portalul de 12 milioane de euro e-România: Ministerul Comunicațiilor susține că este performant, dar neinteresant pentru cetățeni și autorități
Compania Lagardère vinde radiouri din România, Polonia, Cehia şi Slovacia către Czech Media Invest
Preselecţiile pentru al optulea sezon „X Factor”, de joi în opt oraşe din ţară şi la Chişinău
Companiile americane nu mai au voie să facă afaceri cu grupul chinez ZTE
MFP decide, după rectificare, dacă se vor demara licitaţiile 5G, pentru a se încadra în deficit

...

Digital TV Research prevede scăderea veniturilor din pay TV în Europa de Est până în 2023

Venitul televiziunilor din taxele pe abonați care provin din distribuția prin cablu, satelit și IPTV (așa-zisele „pay TV”) va scădea la nivel global, dar și în Europa de Est, până în anul 2023, potrivit unui raport publicat de Digital TV Research, informează Media Expres. Veniturile din pay TV au atins 205 miliarde de dolari în 2016, cifră față de care scăderea va fi de 11%, până la 183 miliarde în 2023, în ciuda faptului că numărul abonaților va crește cu 9% la nivel global. Veniturile pe abonat sunt în scădere din cauza introducerii pacheteleor de servicii, potrivit unui comunicat difuzat pe site-ul companiei de cercetare a pieții la 16 aprilie, notează Media Expres. Simon Murray, analist principal la Digital TV Research, a declarat că veniturile vor scădea cu 22 miliarde de dolari între 2017 și 2023 în America de Nord, declinul global va fi de 19 miliarde deci unele regiuni vor înregistra o creștere. Europa de Vest va pierde 2 miliarde de dolari dar regiunea Asia Pacific va înregistra o creștere record de 3 miliarde de dolari. Raportul „The Global Pay TV Revenue Forecasts” estimează că opt din topul primelor 10 țări vor pierde venituri din pay TV între 2017 și 2023, și veniturile vor fi în scădere în 47 din cele 138 de țări (inclusiv România) pe care raportul le acoperă, între 2017 și 2023. În vreme ce 12 țări vor pierde peste 10% din venituri, veniturile din SUA continuă să scadă în pay TV, după ce au atins un vârf în anul 2015, de 102 miliarde de dolari, un declin de 27 de miliarde este previzionat între 2015 și 2023, până la o sumă totală de 75 de miliarde.
https://www.forbes.ro/digital-tv-research-prevede-scaderea-veniturilor-din-pay-tv-europa-de-est-pana-2023-113760

Nikelodeon difuzează și în România primul serial produs în Europa „Hunter Street”

Nikelodeon a anunțat premiera unui serial european pentru adolescenți și copii denumit „Hunter Street” de luni, 16 aprilie, de la ora 20:50, produs în Olanda și care se petrece în Amsterdam, având în centru cinci frați vitregi, orfani adoptați de un cuplu, care pornesc în căutarea părinților dispăruți, informează Media Expres. Cei cinci copii și adolescenți din „Hunter Street”: Daniel (Thomas Jansen), Tess (MaeMae Renfrow), Max (Stony Blyden), Anika (Kyra Smith) și Sal (Daan Creyghton), pornesc în căutarea părinților adoptivi în timp ce ascund dispariția lor de restul lumii și au grijă de casă ca și când nimic nu s-ar fi întâmplat, notează Media Expres. Mesajul serialului de comedie și aventuri este că familia este creată de legăturile emoționale dintre membrii săi, și nu cele de sânge. Primul sezon „Hunter Street” a avut premiera în martie 2017, are 20 de episoade de câte 22 de minute și este primul serial de comedie și de aventuri produs de Nickelodeon în Europa. Ulterior televiziunea a produs și sezonul al doilea, care a avut premiera în ianuarie 2018.
https://www.forbes.ro/nikelodeon-difuzeaza-si-romania-primul-serial-produs-europa-hunter-street-113749

Care sunt scenariile de consolidare ale pieţei telecom din România. Cine cu cine se combină, cine vinde, cine cumpără?

Achiziţia UPC de către Vodafone şi preluarea AKTA - cel mai mare ju­cător independent din cablu - par a fi tranzacţiile cu cele mai mari şanse de rea­lizare în acest an, însă între com­pa­niile şi grupurile de telecom cu ope­raţiuni pe plan local sunt explorate, la nivel de intenţie cel puţin, mai multe variante de consolidare, dintre care şi unele extreme, ce par în acest moment şi în această configuraţie a pieţei, greu de realizat şi de aprobat de către autorităţi. Achiziţia UPC de către Vodafone - tran­zacţie care ar crea un jucător fix - mo­bil cu afaceri totale de talia Tele­kom - de aproape 1 miliard de euro - ar putea ajunge pe masa autorităţilor foarte repede, conform unor surse din piaţă. Combinarea operaţiunilor celor două companii din România depinde de succesul negocierilor duse la nivel de grupuri şi care se concentrează pe pieţele mai mari şi mai importante precum Germania. O altă tranzacţie despre care se vorbeşte, la fel ca şi în cazul Vodafone / UPC, de ani de zile, dar care are şanse reale să se concretizeze în acest an, este preluarea AKTA - cel mai mare ju­cător independent din cablu. Anual românii plă­tesc aproximativ 3,5 mld. euro pe servicii de comunicaţii şi TV, dintre care cea mai mare sumă este alocată telefoniei mobile, peste 2,2 mi­liarde de euro. Cei mai mari jucători de pe piaţă sunt Orange, grupul Telekom, Voda­fone, RCS&RDS, UPC şi AKTA.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/care-sunt-scenariile-de-consolidare-ale-pietei-telecom-din-romania-cine-cu-cine-se-combina-cine-vinde-cine-cumpara-17132968

Postul de radio Europa FM va avea un nou proprietar: Gigantul media francez Lagardere vinde radio-urile deţinute în Europa de Est, inclusiv din România, către Czech Media Invest

Lagardere, grupul media francez a cărui active includ Paris Match, radio Europe 1, şi Europa FM în România, a anunţat că va vinde o parte din radio-urile din Europa de Est către Czech Media Invest. Gigantul francez va vinde posturile de radio deţinute în Cehia, Polonia, Slovacia şi România, ca parte dintr-o strategie mai amplă de reducere a business-urilor non-esenţiale pentru companie, într-o încercare de îmbunătăţire a bilanţului. Lagardere a anunţat că valoarea tranzacţiei se ridică la aproximativ 73 de milioane de euro. Achiziţia va susţine strategia de creştere a Czech Media Invest pe sectorul media, cu posibilităţi de expansiune pe un nou segment, pe baza unor radiouri cu branduri puternice. Finalizarea tranzacţiei este încă condiţionată de obţinerea aprobărilor necesare din partea autorităţilor locale din ţările vizate. Czech Media Invest este co-deţinută şi gestionată de Daniel Kretinsky, cel mai cunoscut om de afaceri din industria media din Cehia.
http://www.zf.ro/eveniment/postul-de-radio-europa-fm-va-avea-un-nou-proprietar-gigantul-media-francez-lagardere-vinde-radio-urile-detinute-in-europa-de-est-inclusiv-din-romania-catre-czech-media-invest-17133379

TVR, raportul de activitate al instituției. Cum arată financiar TVR în primul an fără taxă

În 2017, structura bugetară a Televiziunii publice s-a schimbat complet, după ce s-a schimbat modul de finanțare. De la televiziune publică finanțată aproape exclusiv din taxa TV, a ajuns televiziune finanțată aproape exclusiv de către stat. Și nu e deloc o televiziune mică, ci o instituție cu peste 2.400 de angajați și un portofoliu de șase televiziuni și cinci studiouri regionale (Craiova, Cluj, Iași, Timișoara și Târgu Mureș). Ce a făcut TVR în 2017? A avut pe mână un buget de puțin peste un miliard de lei (223,2 milioane de euro), cei mai mulți veniți din alocație bugetară: 946,6 milioane de lei. Mulți dintre acești bani au mers însă la plata datoriilor istorice: peste 600 de milioane de lei. Raportul a fost depus la Parlament: Din publicitate, Televiziunea Publică a avut în 2017 venituri peste cele din 2016: de la 16,2 milioane de lei, la 18,1 milioane de lei. Dacă în 2016, postul public a avut din taxă 327,7 milioane de lei, anul trecut aceasta s-a ridicat la 36,9 milioane de lei. Reamintim că taxa TV a fost eliminată începând din 1 februarie 2017. Cheltuielile din exploatare ale TVR au fost de 379,7 milioane de lei (83,1 milioane de euro, la cursul mediu din 2017). Din care 45% au reprezentat cheltuielile cu personalul - 169,4 milioane de lei (37,1 milioane de euro). De notat în raport: "Cheltuielile cu colaboratorii în anul 2017 au fost în sumă de 5.572.809 lei, cu 43.72% mai mari decât în anul 2016." Deși postul public și-a plătit grosul datoriilor, cu ajutorul dat de Guvern, (peste 600 de milioane de lei datorii), și în 2017 TVR a încheiat tot cu datorii: 87,2 milioane de lei (19 milioane de euro), arată raportul financiar al TVR pe 2017. Cele mai mari sume sunt trecute la secțiunea „datorii comerciale”, 71,5 milioane de lei. „Plățile vor fi efectuale la scadență”, se menționează în raportul TVR. Raportul amplu al TVR (de aproape 120 de pagini) vorbește și despre reușitele instituției, despre planuri, despre „provocări” și despre audiențele TVR 2, care au înregistrat creșteri de la un an la altul.
https://www.paginademedia.ro/2018/04/raportul-de-activitate-tvr-2017

Andrei Boncea, despre producțiile TV: Lipsește curajul, lipsește inovația. Prea puțină răbdare și atenție din partea managementului posturilor comerciale. De ce
a prins Las Fierbinți și mai puțin Atletico Textila.

Andrei Boncea acordă rar interviuri. Foarte rar. Deși lucrează în media, în producția TV, de peste 20 de ani. Și că (și) de numele lui se leagă producții ca Las Fierbinți, Atletico Textila, Tanti Florica, Băieți Buni și multe altele. Vorbește acum, într-un interviu acordat Paginademedia.ro. Un interviu care ia „la puricat” piața de producție TV și cinema din România. Cu bune, dar și cu mai puțin bune. Un interviu în care explică reușitele în materie de TV la care a lucrat – vezi Las Fierbinți – dar și producțiile cu mai puțină priză la public – vezi Atletico Textila. În care vorbește despre producții trecute (Băieți buni, prima încercare de serial polițist), de încercări pilot (cu actori din Las Fierbinți), de pe vremea când „ Pro TV, Adrian Sârbu și CME susțineau intensiv „dezvoltarea” de ficțiune”” dar și despre proiecte (producții pentru una din platformele Netflix, Amazon sau HBO GO). Planuri: Am și un format de talent show muzical, pe care l-am creat cu un prieten din Bulgaria, regizorul și producătorul Nikolay Pentchev și pe care îl dezvoltăm împreună cu Warner Bros Television. Se bazează pe o idee foarte simplă. Oamenilor le-ar plăcea să asculte melodii celebre traduse și adaptate în limba locală. Să înțeleagă mesajul versurilor originale așa cum au fost scrise de autorii cântecelor. Nu am reușit să convingem încă nici o televiziune din România să se aventureze în acest format, culmea se dezvoltă în acest moment tocmai în China. Am produs, de asemenea, împreună cu Dragoș Buliga doi piloți de comedie, unul după un scenariu de Nae Caranfil, la primul lui serial, o poveste senzațională despre viața unor tineri studenți în timpul comunismului, celălalt proiect creat de Letiția Roșculeț și Cristina Badea. Cu unele proiecte suntem deja în discuții cu platformele pe care le amintești (Amazon, Netflix, HBO Go).
https://www.paginademedia.ro/2018/04/exclusiv-andrei-boncea-despre-productiile-tv-lipseste-curajul-lipseste-inovatia-de-ce-a-prins-las-fierbinti-si-mai-putin-atletico-textila-prea-putina-rabdare-si-atentie-din-partea-managementului-posturilor-comerciale

Încep preselecțiile pentru un nou sezon X Factor

Show-ul de talente X Factor lansează preselecțiile pentru cel de-al optulea sezon, ce urmează a fi difuzat anul acesta, la Antena 1, cu aceiași jurați: Carla`s Dreams, Delia, Ștefan Bănică și Horia Brenciu. Înscrierile pentru noul sezon se pot face pe pagina emisiunii-concurs X Factor.
https://www.paginademedia.ro/2018/04/preselectii-x-factor-sezonul-opt

Vodafone oferă companiilor din România net nelimitat pentru aplicaţiile de business

Vodafone România, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, pune la dispoziţie companiilor noi opţiuni prin care atât clienţii noi, cât şi cei existenţi pot folosi aplicaţiile de business fără a consuma traficul de date inclus în abonament. Aplicaţiile de business care pot fi utilizate nelimitat sunt cele de e-mail, stocare sau transfer de fişiere, precum şi hărţi online. „Noile soluţii răspund nevoilor companiilor de a fi în permanenţă conectate şi de a fi eficiente din punctul de vedere al costurilor. Companiile au libertatea de a alege aplicaţiile care le ajută să fie pregătite pentru era digitală (...) cu zero consum de date din abonament”, a declarat Valeriu Nistor, enterprise business unit director în cadrul Vodafone România. Toate cele trei categorii de aplicaţii sunt disponibile gratuit la abonamente care pornesc de la 46 de euro/lună sau cu 0,8 euro/lună şi trei luni gratuite pentru abonamente de la 12 euro/lună. Oferta este disponibilă pentru toate tipurile de abonamente de voce şi date mobile şi pentru toate companiile din România, indiferent de numărul de angajaţi şi de industrie.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/vodafone-ofera-companiilor-din-romania-net-nelimitat-pentru-aplicatiile-de-business-17132945

AUDIENȚE Steaua - Rapid. Meci de Liga a patra, audiențe de Liga I. Digi Sport, în topul audiențelor. A fost peste Antena 1 pe toate targeturile

Meciul de Liga a patra dintre CSA Steaua și Rapid, care s-a jucat pe Arena Națională, a strâns audiențe și în tribune, dar și în fața televizoarelor. Digi Sport 1, singurul post care a difuzat partida, a intrat în top cinci audiențe cu meciul dintre Steaua și Rapid. Postul a depășit pe toate targeturile Antena 1, care avea emisiunea The Four - Cei patru pe interval. Cifrele Digi au fost apropiate de cele obținute cu unele dintre partidele de Liga I pe care le difuzează. NAȚIONAL. Digi Sport a fost, la nivel național, a patra televiziune, fiind urmărit în medie de 460.000 de telespectatori, media. Primele locuri au fost ocupate de Kanal D, care avea Exatlon, Pro TV, care avea filmul Misiune imposibilă: Ghost Protocol, și de România TV. Antena 1 a fost a cincea televiziune, cu cifre la egalitate cu Antena 3, 440.000 de telespectatori media. URBAN. Partida de fotbal a avut în mediul urban o medie de 330.000 de telespectatori. Digi Sport a fost pe poziția a treia, după Kanal D și Pro TV. Antena 1, cu emisiunea The Four - Cei patru a fost pe locul șase în audiențe, fiind depășit și de posturile de știri România TV și Antena 3.
https://www.paginademedia.ro/2018/04/audiente-meciul-steaua---rapid-meci-de-liga-a-patra-audiente-de-liga-i

Netflix a câștigat 7,41 de milioane de abonați în primul trimestru al acestui an

În primul trimestru al acestui an, Netflix a atras 7,41 de milioane de abonaţi noi, dintre care aproximativ două milioane sunt din SUA, iar ceilalţi provin din restul lumii, ca urmare a lansării internaţionale în urmă cu doi ani, informează News.ro. La sfârșitul primului trimestru 2018, Netflix a ajuns la un total de 119 milioane de abonați. Veniturile companiei au atins 3,6 miliarde de dolari, în creștere cu 43% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pentru cel de-al doilea trimestru al acestui an, Netflix estimează că va atrage 6,2 milioane de abonaţi noi. Oficializarea rezultatelor pe primul trimestru au condus la creșterea cu 6% a valorii acțiunilor Netflix, valoarea de piață a companiei ajungând la 140 miliarde de dolari.
https://www.forbes.ro/netflix-castigat-741-de-milioane-de-abonati-primul-trimestru-al-acestui-113868

Cine îl va înlocui pe Dragoş Bucur în cel de-al cincilea sezon „Visuri la cheie“

După patru sezoane, Dragoş Bucur a decis să renunţe la proiectul „Visuri la cheie“, una dintre cele mai de succes emisiuni difuzate de Pro TV. În cel de-al cincilea sezon, rolul de prezentator îi va reveni unui alt actor, anunţă reprezentanţii postului. Astfel, actorul Corneliu Ulici (35 de ani) este noul prezentator „Visuri la cheie“. Începând din acest sezon, Corneliu va prezenta emisiunea „Visuri la cheie“ şi, împreună cu echipa de arhitecţi, designeri şi constructori, va schimba destinele unor familii cu care viaţa a fost dură.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/cine-inlocui-dragos-de-al-cincilea-sezon-visuri-cheie-foto-1_5ad45b87df52022f75e302c1/index.html

TVR în 2017, primul an de finanțare de la stat: buget de 1 miliard de lei, datorii plătite de sute de milioane, an încheiat tot cu datorii. Audiențele stagnează

TVR a publicat, zilele trecute, raportul de activitate aferent anului 2017, depus la Parlament. Este primul raport de cand modul de finanțare a televiziunii publice a fost schimbat, taxa TV fiind eliminată acum un an și înlocuită cu bani de la buget. Raportul arată că instituția, care a acoperit, din miliardul avut la dispoziție, datorii de sute de milioane de lei, a terminat anul tot cu datorii. Din punct de vedere al audienței, instituția a stagnat. Pentru 2017, TVR raportează venituri totale de 1,02 miliarde lei, din care cei mai multi bani - 946,2 de milioane - au fost alocați de la bugetul de stat. În scurta perioadă de la începutul anului trecut, când exista încă taxa TV, televiziunea a reușit să strângă din această sursă 36,9 milioane (3.63% din total). Din publicitate a atras 18,1 milioane de lei (1,78% din total), în creștere cu aproape 12% comparativ cu anul precedent.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-22398044-tvr-2017-primul-finantare-stat-buget-1-miliard-lei-datorii-platite-sute-milioane-ncheiat-tot-datorii-audientele-stagneaza.htm

De ce nu mai poate fi accesat portalul de 12 milioane de euro e-România: Ministerul Comunicațiilor susține că este performant, dar neinteresant pentru cetățeni și autorități

Portalul eRomânia, pe care statul a cheltuit 12 milioane de euro când la conducerea Ministerului Comunicațiilor era Gabriel Sandu (PDL), aflat acum în închisoare în 'dosarul Microsoft', este inaccesibil de luni de zile. Contactați de HotNews.ro, oficialii Ministerului Comunicațiilor, condus acum de Petru Cojocaru (PSD), susțin că 'portalul este unul performant însă, în același timp, nu este utilizat la capacitatea lui maximă din cauza lipsei de interes a cetățenilor și autorităților locale, motiv pentru care ministerul se preocupă să actualizeze o serie de funcționalități în concordanță cu nevoile actuale ale cetățenilor'. "Nu a fost schimbată adresa web a portalului, însă explorăm în momentul de față posibilitatea utilizării și extinderii capabilității acestuia, inclusiv pentru evenimentele dedicate Centenarului Marii uniri, motiv pentru care nu putem aprecia cu exactitate data la care platforma e-România va permite din nou accesarea din exterior, fiind în momentul de față funcțională doar la nivel local.", a precizat pentru HotNews.ro Ministerul Comunicațiilor, condus de PSD-istul Petru Bogdan Cojocaru.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-22395924-nu-mai-poate-accesat-portalul-12-milioane-euro-romnia-ministerul-comunicatiilor-sustine-este-performant-dar-neinteresant-pentru-cetateni-autoritati.htm

Compania Lagardère vinde radiouri din România, Polonia, Cehia şi Slovacia către Czech Media Invest

Compania franceză de media Lagardère, grup care deţine, între altele, Paris Match şi postul de radio Europe 1, a anunţat marţi că va vinde posturile de radio pe care le deţine în România, Polonia, Cehia şi Slovacia către Czech Media Invest.
https://www.news.ro/cultura-media/compania-lagardere-vinde-radiouri-din-romania-polonia-cehia-si-slovacia-catre-czech-media-invest-1922412617002018041118069750

Preselecţiile pentru al optulea sezon „X Factor”, de joi în opt oraşe din ţară şi la Chişinău

Preselecţiile pentru al optulea sezon al emisiunii „X Factor” vor începe joi, la Bucureşti, şi vor avea loc, în total, în opt oraşe din ţară şi la Chişinău. Juraţii - Delia, Horia Brenciu, Ştefan Bănică şi solistul Carla’s Dreams - vor alege în perioada 19 - 22 aprilie, concurenţii din Bucureşti, pe 25 aprilie, pe cei din Cluj-Napoca, urmând să ajungă, pe 26 aprilie, la Chişinău, pe 27 aprilie, la Oradea, pe 28 aprilie, la Iaşi, pe 29 aprilie, la Timişoara, şi pe 30 aprilie, la Galaţi.
https://www.news.ro/entertainment/preselectiile-pentru-al-optulea-sezon-x-factor-de-joi-in-opt-orase-din-tara-si-la-chisinau-1922404816432018041418068217

Companiile americane nu mai au voie să facă afaceri cu grupul chinez ZTE

Departamentul american al Comerţului a interzis companiilor americane să vândă componente producătorului chinez de echipamente de telecomunicaţii ZTE Corp timp de şapte ani, după ce acesta din urmă a încălcat sancţiunile adoptate de Washington vizând Iranul, au declarat luni pentru Reuters mai mulţi oficiali americani. Anul trecut, compania chineză s-a delarat vinovată pentru încălcarea sancţiunilor americane prin vânzarea ilegală de bunuri şi tehnologie americană către Iran. ZTE a plătit amenzi şi penalităţi în valoare de 890 milioane de dolari şi este posibil să îi fie impuse noi penalităţi în valoare de 300 milioane de dolari. În conformitate cu acordul convenit cu autorităţile americane ZTE a promis că va concedia patru angajaţi din conducerea companiei şi va lua sancţiuni împotriva altor 35 de angajaţi, fie prin reducerea bonusurilor fie prin mustrări. Însă, luna trecută compania chineză a recunoscut că deşi i-a concediat pe cei patru angajaţi de top nu a luat sancţiuni împotriva restului de 35 de angajaţi.
http://www.economica.net/companiile-americane-nu-mai-au-voie-sa-faca-afaceri-cu-grupul-chinez-zte_152587.html

MFP decide, după rectificare, dacă se vor demara licitaţiile 5G, pentru a se încadra în deficit

Ministerul Finanţelor Publice (MFP) va analiza, la rectificare, oportunitatea demarării licitaţiilor 5G şi a vânzării apei grele din rezervele statului, pentru care speră să încaseze 2,3 miliarde lei şi astfel să se încadreze în deficitul de 3%. 'Conform corespondenţei cu Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii şi a celei cu Autoritatea pentru Administrarea Activelor Statului, la elaborarea Legii bugetului de stat nr. 2/2018, au fost incluse venituri bugetare în valoare de 2,3 miliarde lei din încheierea licitaţiei privind benzile de frecvenţă 5G şi vânzarea de apă grea din rezerva statului', au declarat, pentru AGERPRES, reprezentanţii MFP. Ei susţin că la momentul elaborării primei rectificări bugetare vor fi analizate trendul şi nivelul veniturilor şi cheltuielilor bugetare, precum şi progresele înregistrate pentru realizarea acestor două măsuri. 'În urma analizelor se va stabili oportunitatea menţinerii estimărilor privind aceste măsuri sau dacă vor fi identificate alte măsuri fiscal-bugetare astfel încât deficitul bugetar să nu depăşească 3% din PIB. Reiterăm faptul că Ministerul Finanţelor Publice îşi menţine angajamentul de încadrare a deficitului bugetar în ţinta asumată de 3%', menţionează sursa citată. Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM), Sorin Grindeanu, a declarat, recent, într-un interviu acordat AGERPRES, că îşi doreşte o strategie pentru 5G.
http://www.economica.net/mfp-decide-dupa-rectificare-daca-se-vor-demara-licitatiile-5g-pentru-a-se-incadra-in-deficit_152613.html

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL