×

Revista presei -- Data și ora publicării: 18.04.2018 11:53:05

REVISTA PRESEI / 18 apr 2018 /



Consumul de publicitatea pe televiziunile de sport – trimestrul I 2018
Pentru pasionații de cai-putere, History difuzează o nouă serie din „Competiţia camioanelor”
CNA a amendat Pro TV cu 200.000 lei pentru depășirea timpului de publicitate la stațiile locale
Lagardère își vinde radiourile din Europa de Est, inclusiv pe cele din România
Serialul „Genius: Picasso”, cu Antonio Banderas în rol principal, va avea premiera luni la National Geographic
Televiziunea Română, în 2017 - Schimbări în structură; aproximativ 2.400 de angajaţi; peste 19,7 milioane de lei venituri din publicitate
ProTV, amendă maximă de la CNA pentru depăşiri „colosale“ de publicitate. Ce spun reprezentanţii televiziunii
Cannes 2018. Regizorul Cristian Mungiu va patrona ediţia din acest an a programului Fabrique Cinéma
Teodor Brateş, crainicul Televiziunii Române care a anunţat venirea „teroriştilor“ în 1989, a fost pus sub urmărire penală în dosarul Revoluţiei
TVR în 2017, primul an de finanțare de la stat: buget de 1 miliard de lei, datorii plătite de sute de milioane, an încheiat tot cu datorii. Audiențele stagnează
Lagardere vinde posturile de radio din România, Cehia, Polonia și Slovacia către Czech Media Invest
Amendă maximă pentru Pro TV, pentru ore întregi de publicitate în plus, la stațiile locale
„Singură la nunta mea”, coprodus de Ada Solomon, în selecţia programului ACID Cannes
Companii de top din domeniul tehnologiei semnează un acord global de combatere a atacurilor cibernetice
TVR introduce cenzura prin regulamentul pe care l-a dat la semnat angajaţilor

....

Consumul de publicitatea pe televiziunile de sport – trimestrul I 2018

Toate cele șapte televiziuni de sport, cuprinse în sistemul național de măsurare a audienței TV, au înregistrat creșteri ale bugetelor de publicitate în primul trimestru al acestui an. Este o dovadă că nișa de sport a câștigat încrederea investitorilor în publicitatea TV. Chiar și în sezonul rece. În primele trei luni ale acestui an, nișa televiziunilor de sport (inclusiv Pro X, care difuzează filme și programe de divertisment) a furnizat clienților publicitari un volum de 17.663 puncte de audiență (GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Bugetul este mai mare cu 25% față de cel înregistrat în aceeași perioadă a anului trecut. Acesta reprezintă 3% din bugetul total livrat de piața TV din România, în intervalul de timp amintit. Jocurile Olimpice de Iarnă de la PyeongChang, desfășurate în această perioadă, n-au influențat major această creștere. Eurosport 1 și Eurosport 2, care au transmis întrecerile din Coreea, n-au obținut creșteri de audiență notabile în România, pentru că puțini telespectatori sunt interesați de sporturile de iarnă. Totuși, bugetele de audiență pe cele două canale au crescut cu 23,8%, respectiv 106,4% față de iarna 2017. Asta înseamnă că frecvența reclamelor difuzate a fost mai mare, la o audiență care n-a cunoscut valorile crescute. Liderul nișei este DigiSport 1 (RCS&RDS), cu un volum de audiență de 6.959 GRP’30 target comercial, în creștere cu 13,6% față de trimestrul I 2017. Celelalte canale de sport au înregistrat următoarele creșteri de audiență: Pro X (6,8%), DigiSport 2 (102,2%), Telekom Sport 1 (48,4%) și Telekom Sport 2 (268,6%).
https://www.forbes.ro/consumul-de-publicitatea-pe-televiziunile-de-sport-trimestrul-2018-113982

Pentru pasionații de cai-putere, History difuzează o nouă serie din „Competiţia camioanelor”

History prezintă în exclusivitate, începând cu 26 aprilie, de la ora 21:00, seria „Competiţia camioanelor”, în care 50 de proprietari de camioane din SUA se întrec în probe înfiorătoare, care le testează priceperea şi abilitatea de a conduce. Fiecare episod al acestei competiţii prezintă cinci șoferi în camioanele şi jeep-urile lor personalizate care se întrec în trei probe prin care se testează un atribut diferit al maşinii: viteza, forța și manevrabilitatea acesteia. Între probele din concurs, concurenții trebuie să-și demonstrează măiestria prin retehnologizarea camioanelor lor pentru următoarea rundă. https://www.forbes.ro/pentru-pasionatii-de-cai-putere-history-difuzeaza-o-noua-serie-din-serialul-competitia-camioanelor-113976

CNA a amendat Pro TV cu 200.000 lei pentru depășirea timpului de publicitate la stațiile locale

Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis, în şedinţa de marţi, să amendeze televiziunea Pro TV cu 200.000 de lei (cuantumul maxim), pentru depăşirea timpului de difuzare a spoturilor de publicitate şi teleshoping la staţiile locale, informează News.ro. Pro TV a fost sancţionată pentru încălcarea prevederilor art. 35 alin. (1) din Legea audiovizualului, conform cărora „proporţia de spoturi publicitare televizate şi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute; în cazul televiziunii publice durata acestora nu poate depăşi 8 minute din timpul oricărei ore date”. Rapoartele de monitorizare ale CNA se referă la publicitatea difuzată la staţii locale ale radiodifuzorului în perioada 12 – 26 octombrie 2017.
https://www.forbes.ro/cna-amendat-pro-tv-cu-200-000-lei-pentru-depasirea-timpului-de-publicitate-la-statiile-locale-113947

Lagardère își vinde radiourile din Europa de Est, inclusiv pe cele din România

Grupul de media Lagardère (Franța) va vinde o parte dintre posturile de radio din Europa de Est, inclusiv cele din România, către compania Czech Media Invest, deținută de omul de afaceri ceh Daniel Kretinsky, informează Profit.ro. Valoarea totală a tranzacției este de circa 73 de milioane de euro, potrivit Reuters. În România, grupul Lagardère deține radiourile Europa FM, Virgin Radio și Vibe FM. Conform ultimului sondaj de audiență, cu măsurători la nivel național, în perioada august – decembrie 2017, Europa FM a avut o medie de 1.337.500 de ascultători pe zi, ocupând locul 4 în acest univers. În mediul urban, Europa FM a avut o medie de 959.500 de persoane/zi, ocupând locul 4 în top. În 2017, Europa FM a avut vânzări de publicitate în valoare de 48,05 milioane de euro (rate card), conform monitorizărilor BRAT. Virgin Radio (fostul Radio 21) a avut un daily reach de 468.000 de persoane pe zi, la nivel național, și de 381.800 de ascultători în mediul urban (locul 9 în top). Anul trecut, Virgin Radio a atras un buget de publicitate de 12,4 milioane de euro (rate card), potrivit BRAT.
https://www.forbes.ro/lagardere-isi-vinde-radiourile-din-europa-de-est-inclusiv-pe-cele-din-romania-113891

Serialul „Genius: Picasso”, cu Antonio Banderas în rol principal, va avea premiera luni la National Geographic

Serialul „Genius: Picasso”, cu Antonio Banderas în rol principal, va avea premiera luni, de la ora 21.00, la National Geographic. Al doilea sezon al serialului „Geniul” explorează devotamentul artistului spaniol Pablo Picasso pentru arta sa, contribuţia adusă la arta modernă şi viaţa lui personală tumultoasă. În primul episod al sezonului dedicat pictorului născut pe 25 octombrie 1881 în Málaga, telespectatorii intră în universul acestuia. Pablo Picasso încearcă să atragă atenţia asupra ameninţării crescânde a fascismului în Spania. Tânărul Picasso visează, în acest timp, să devină un mare pictor. Mai întâi, însă, trebuie să-şi găsească vocea. Sezonul dedicat artistului are zece episoade regizate, între alţii de Kenneth Biller şi Ron Howard.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-genius-picasso-cu-antonio-banderas-in-rol-principal-va-avea-premiera-luni-la-national-geographic-1922404717002018041518070357

Televiziunea Română, în 2017 - Schimbări în structură; aproximativ 2.400 de angajaţi; peste 19,7 milioane de lei venituri din publicitate

Anul 2017 a însemnat pentru Televiziunea Română o serie de modificări la nivel de structură, dar şi din punct de vedere editorial, iar potrivit raportului de activitate depus marţi în Parlament, instituţia a înregistrat 19,7 milioane de lei venituri din publicitate şi a investit 9,9 milioane de lei în licenţe pentru programe TV. Televiziunea Română este cea mai mare organizaţie media din România, cu aproximativ 2.400 de angajaţi şi un buget de venituri şi cheltuieli de 1.023.261.060 de lei. TVR are în portofoliu 6 canale - TVR1, TVR2, TVR3, TVR HD, TVR Internaţional, TVR Moldova - şi 5 studiouri regionale - TVR Craiova, TVR Cluj, TVR Iaşi, TVR Timişoara, TVR Tîrgu-Mureş. Cât priveşte cota de piaţă, TVR 1 şi-a păstrat în 2017 locul ocupat în anul anterior - al optulea - , cu o cotă de piaţă de 2.4% (scădere de 4% faţă de 2016), în vreme ce, TVR 2 a ocupat locul 15, cu o cotă de piaţă de 1.4% (creştere de 55.6%). Scăderea audienţei TVR 1 a fost cauzată, se arată în raport, de repoziţionarea din canal generalist în canal preponderent de actualităţi (ştiri, talk-show, evenimente). Creşterea TVR 2 este generată de reconfigurarea grilei: mai multe filme şi seriale, introducerea unei emisiuni concurs de cunoştinţe generale cu impact asupra publicului, emisiuni de divertisment, transmisii sportive.
https://www.news.ro/cultura-media/televiziunea-romana-in-2017-schimbari-in-structura-aproximativ-2-400-de-angajati-peste-19-7-milioane-de-lei-venituri-din-publicitate-1922405717082018041418070173

ProTV, amendă maximă de la CNA pentru depăşiri „colosale“ de publicitate. Ce spun reprezentanţii televiziunii

ProTV a fost amendată de CNA pentru depăşiri uriaşe de publicitate la staţiile locale, de peste 10 ore pe un interval de două săptămâni. ProTV a primit amendă maximă de la CNA, în valoare de 200.000 de lei pentru depăşiri excesive de publicitate. Staţiile locale ale Pro TV, închise de curând, au difuzat, peste limita legală, nu mai puţin de zece ore de publicitate, în doar două săptămâni, anunţă Pagina de Media. „Mi se pare o depăşire colosală“, a spus Radu Herjeu, membru CNA. „Indiferent cu câtă indulgenţă am privi, aceste depăşiri sunt uriaşe. Iar toate aceste depăşiri se fac în baza unor contracte de publicitate. Toate sunt făcute cu Pro TV. Nu putem lua în considerare cea mai mare depăşire de publicitate, ci toate, pentru că pentru toate au existat contracte“, a argumentat Radu Herjeu.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/protv-amenda-maxima-cna-depasiri-colosale-publicitate-spun-reprezentantii-televiziunii-1_5ad61255df52022f75ef9778/index.html

Cannes 2018. Regizorul Cristian Mungiu va patrona ediţia din acest an a programului Fabrique Cinéma

Cineastul Cristian Mungiu va patrona cea de-a zecea ediţie a programului Fabrique Cinéma, organizat de Institutul francez, prin intermediul căruia tinerilor regizori li se permite să fie invitaţi şi acompaniaţi de producători la Festivalul de film de la Cannes, scrie AFP. În urma unei selecţii internaţionale, promoţia din acest an este formată din cineaşti din Africa de Sud, Bolivia, Columbia, Iran, Niger, şi, pentru prima dată, Ucraina, T Thailanda, Republica Dominicană, Coasta de Fildeş, respectiv Ciad. Programul vizează „susţinerea emergenţiei creaţiei tinere din ţările din sud spre piaţa internaţională”. Din 2009, 167 de regizori şi producători, proveniţi din 61 de ţări, au beneficiat de acest program. Anul trecut, Fabrique Cinema a fost patronat de regizorul filipinez Brillante Mendoza.
http://adevarul.ro/cultura/arte/cannes-2018-regizorul-cristian-mungiu-patrona-editia-an-programului--fabrique-cinema-1_5ad5cf6edf52022f75ed843d/index.html

Teodor Brateş, crainicul Televiziunii Române care a anunţat venirea „teroriştilor“ în 1989, a fost pus sub urmărire penală în dosarul Revoluţiei

Teodor Brateş, principalul crainic al TVR în timpul Revoluţiei din decembrie 1989, s-a prezentat la Parchetul General, miercuri, la o zi după ce procurorii au anunţat extinderea şi efectuarea în continuare a urmăririi penale pentru infracţiuni contra umanităţii în cazul fostului preşedinte Ion Iliescu. Procurorii i-au adus la cunoştinţă că este învinuit în dosarul Revoluţiei. El a fost pus sub urmărire penală în dosarul Revoluţiei, pentru infracţiuni contra umanităţii, a spus avocatul acestuia, la plecarea de la Parchet. „Suspectul Brateş Teodor - adjunct al redactorului şef al Redacţiei ”Actualităţi” din TVR - a fost principalul factor de diseminare a ştirilor false, cu caracter diversionist, în acest fel contribuind într-o foarte mare măsură la instalarea psihozei teroriste ce a afectat profund întreaga populaţiei a României (militari şi civili). Mesajele televizate ale suspectului s-au referit la atacuri teroriste asupra obiectivelor militare şi civile, apă otrăvită, clădiri minate, diverse conduite abominabile ale aşa zişilor terorişti, atacuri cu elicoptere, desanturi aeriene, coloane de blindate în deplasare etc. Repetarea acestui gen de dezinformare a făcut ca psihoza teroristă să atingă cote paroxistice şi astfel să constituie principala cauză a numeroaselor pierderi de vieţi omeneşti, vătămări şi distrugeri petrecute în timpul evenimentelor revoluţionare“, susţin procurorii.
http://adevarul.ro/news/eveniment/teodor-brates-principalul-crainic-timpul-revolutiei-decembrie-1989-s-a-prezentat-parchetul-general-1_5ad6e7c0df52022f75f58c17/index.html

TVR în 2017, primul an de finanțare de la stat: buget de 1 miliard de lei, datorii plătite de sute de milioane, an încheiat tot cu datorii. Audiențele stagnează

TVR a publicat, zilele trecute, raportul de activitate aferent anului 2017, depus la Parlament. Este primul raport de cand modul de finanțare a televiziunii publice a fost schimbat, taxa TV fiind eliminată acum un an și înlocuită cu bani de la buget. Raportul arată că instituția, care a acoperit, din miliardul avut la dispoziție, datorii de sute de milioane de lei, a terminat anul tot cu datorii, ce trebuie plătite la scadență. Din punct de vedere al audienței, instituția a stagnat. Pentru 2017, TVR raportează venituri totale de 1,02 miliarde lei, din care cei mai multi bani - 946,2 de milioane - au fost alocați de la bugetul de stat. În scurta perioadă de la începutul anului trecut, când exista încă taxa TV, televiziunea a reușit să strângă din această sursă 36,9 milioane (3.63% din total). Din publicitate a atras 18,1 milioane de lei (1,78% din total), în creștere cu aproape 12% comparativ cu anul precedent.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-22398044-tvr-2017-primul-finantare-stat-buget-1-miliard-lei-datorii-platite-sute-milioane-ncheiat-tot-datorii-audientele-stagneaza.htm

Lagardere vinde posturile de radio din România, Cehia, Polonia și Slovacia către Czech Media Invest

Grupul francez Lagardere a anunțat marți vânzarea posturilor de radio pe care le deține în Cehia, Polonia, Slovacia și România, pentru 73 de milioane de euro, către grupul Czech Media Invest, anunță AFP. Pe piața din România, Lagardere deţine posturile de radio Europa FM, Virgin Radio (fostul Radio 21) și Vibe FM. Vânzarea acestor posturi de radio, care au avut o cifră de afaceri consolidată de circa 56 de milioane de euro în 2017, reprezintă debutul reorganizării diviziei media a Lagardère Active anunțată la începutul lui martie. "Această operațiune este prima dintr-o serie de cesiuni viitoare de active de către Lagardère Active în cadrul reorganizării anunțate de Arnaud Lagardère, în 8 martie 2018", a precizat grupul.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-22398136-lagardere-vinde-posturilor-radio-din-romnia-cehia-polonia-slovacia-catre-czech-media-invest.htm

Amendă maximă pentru Pro TV, pentru ore întregi de publicitate în plus, la stațiile locale

CNA a acordat, marti, postului Pro TV amenda maximă, de 200.000 de lei, pentru depășirea limitei legale a timpului de publicitate la stațiile locale, potrivit Paginademedia.ro. Depășirile constatate de CNA au fost uriașe - în total, aproape 11 ore de publicitate, în doar două săptămâni. Legal, posturile comerciale de televiziune pot difuza publicitate timp de maxim 12 minute pe oră. Unele posturi depășesc însă în mod regulat aceste limite, iar Kanal D este "lider" tradițional, având la activ mai multe amenzi maxime, de 200.000 de lei, din acest motiv. Dar CNA monitorizează, de obicei, doar principalele posturi centrale. Posturile locale nu sunt luate în considerare decât foarte rar. Potrivit Paginademedia.ro, monitorizarea posturilor locale Pro TV vine în urma unei autosesizări mai vechi a membrului CNA Monica Gubernat Sursa citată arată că reprezentantul Pro TV la CNA a invocat, drept explicații, prețul mic pentru publicitatea locală, afirmând că nu ar fi corect ca depășirea să fie rezultată din adunarea tuturor stațiilor locale care au avut depășiri. Pe de alt parte, chiar și luate separat, depășirile sunt foarte mari.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-22398269-amenda-maxima-pentru-pro-pentru-ore-ntregi-publicitate-plus-statiile-locale.htm

„Singură la nunta mea”, coprodus de Ada Solomon, în selecţia programului ACID Cannes

Pelicula „Singură la nunta mea/ Seule a mon mariage”, coproducţie Belgia-România, regizată de Marta Bergman, a fost selectată în programul ACID (Association pour le cinéma indépendant et sa diffusion) al Festivalului de Film de la Cannes 2018. Evenimentul va avea loc în perioada 9-18 mai 2018, iar filmul va fi proiectat în premieră mondială. Produsă de compania belgiană Frakas, pelicula filmată în România şi Belgia, îi are în rolurile principale pe românca Alina Şerban şi belgianul Tom Vermeir. „Singură la nunta mea / Seule a mon mariage” este lungmetrajul de debut al Martei Bergman, născută la Bucureşti, autoarea unor documentare despre comunitatea romă şi problematica femeii în societatea contemporană. Producţiile sale au fost prezentate în festivaluri ca Visions du Réel şi Leipzig Film Festival.
https://www.news.ro/entertainment/singura-la-nunta-mea-coprodus-de-ada-solomon-in-selectia-programului-acid-cannes-1922403017002018041218069924

Companii de top din domeniul tehnologiei semnează un acord global de combatere a atacurilor cibernetice

34 de companii globale din domeniul tehnologie și securității au semnat Cybersecurity Tech Accord, un acord esențial ce reunește cel mai extins grup de companii în efortul și promisiunea de a-și proteja clienții de pretutindeni împotriva atacurilor cibernetice, fie că este vorba de acțiuni ale grupurilor infracționale sau ale unor state suverane. Printre cele 34 de companii se află ABB, Arm, Cisco, Facebook, HP, HPE, Microsoft Corp., Nokia, Oracle şi Trend Micro, şi împreună reprezintă operatori de tehnologii care alimentează infrastructura de comunicare şi informare a internetului pe plan mondial. „Atacurile devastatoare din ultimul an demonstrează că securitatea informatică nu se referă doar la ceea ce poate face o singură companie, ci şi la ceea ce putem face împreună,” a declarat preşedintele Microsoft, Brad Smith. „Acest acord larg al industriei de tehnologie ne va ajuta să adoptăm o direcţie principială către metode mai eficiente de a colabora şi de a proteja clienţii din întreaga lume."
http://www.capital.ro/companii-de-top-din-domeniul-tehnologiei-semneaza-un-acord-global.html

TVR introduce cenzura prin regulamentul pe care l-a dat la semnat angajaţilor

Conducerea televiziunii publice a distribuit angajaților noul Regulament de conduită. În el sunt câteva lucruri de bun simț și necesare. Cum ar fi ideea că dacă lucrezi în televiziunea publică nu poți aparține unui partid politic. Sau obligația conducerii postului și a oricărui jurnalist, cameraman, producător sau alt angajat de a nu susține campaniile unui partid, oricare ar fi acesta. Dar, tot în el, sunt fixate obligații, care țin de lege, de ABC-ul jurnalismului și al democrației, pe toate trei încălcîndu-le flagrant. Doina Gradea a devenit președintele actual al TVR prin susținerea PSD și prin aportul personal al lui Liviu Dragnea. Multă vreme ea a fost în trustul Pro șefa neoficială, dar supremă, a ”comunicării corporate”, care, așa cum a fost aplicată de ea acolo, a însemnat o luptă permanentă între interesele comerciale și de influență ale companiei și libertatea de exprimare a jurnaliștilor. Acum, Doina Gradea face ce a învățat și se joacă de-a șeful libertății de exprimare a angajaților TVR. Iată ce li s-a dat oamenilor din TVR să semneze: ”8.3. Orice articol pe subiecte în afara temelor enunţate (subiecte controversate) semnat sau susţinut nu trebuie să contrazică poziţia (editorială) a TVR asupra temei în discuţie”. Aceasta este, după orice criterii, o încălcare a ideii că ”opinia este liberă, iar faptele sunt sacre”, unul din temeiurile presei. Potrivit Regulamentului, ”Articol” se referă la ”articolele din presa scrisă sau online”. Cu alte cuvinte, conducerea TVR crede că are dreptul ca să prestabilească judecățile de valoare ale oamenilor săi, exprimate pe internet sau în ziare. Potrivit punctului 8.3 din Regulament, angajații TVR nu ar avea voie să contrazică, în opiniile lor, ”poziția editorială a TVR”. Iar aici se deschide un front mai larg al cenzurii, venite din faptul că, pur și simplu, acești oameni nu înțeleg ce fac! Ce înseamnă ”poziția editorială a TVR pe o temă în discuție?”. Poate un șef al TVR să decidă că televiziunea este, să zicem, pro sau contra legiferării familiei tradiționale? Poate să decidă că TVR este pentru sau împotriva imigrației? Bineînțeles că, potrivit legii Audiovizuale, nu poate, pentru că asta ar însemna o imixtiune în libertatea redacției + o încălcare a ideii că misiunea TVR e să fie echilibrat și să aibă acuratețe. Dar Doina Gradea și colegii săi care au întocmit Regulamentul cred că cineva, fie și din interiorul redacției, are dreptul să fixeze ”poziția editorială a TVR pe o temă în discuție”! Și că, odată stabilită această linie unică, oamenii din TVR sunt obligați să se abțină de la orice altă părere exprimată public. Ce se întâmplă dacă nu respecți regulamentul? ”Codul de conduită va fi considerat clauză a contractului individual de muncă al personalului de specialitate şi al celui de conducere din SRTv, iar nerespectarea lui este considerată ca fiind abatere deosebit de gravă şi va atrage sancţiuni disciplinare şi patrimoniale asupra persoanei vinovate pentru prejudiciul material şi/sau moral adus SRTV”. CE SPUNE TVR - Conducerea televiziunii publice NU a distribuit angajaților un nou Regulament de conduită. „Codul de conduită pentru angajaţii şi colaboratorii din TVR” este în vigoare din anul 2007 şi nu a suferit modificări de la data publicării pe site-ul intern al SRTv (2 februarie 2007). Regulamentul este publicat şi pe site-ul tvr.ro, secţiunea „Regulamente”. În ceea ce priveşte comunicarea prevederilor către salariaţi, aceasta a fost făcută în structura Producătorului General, în acord cu Anexa nr. 4.1 a Ordinului nr. 400/2015 pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităţilor publice, emis de Secretariatul General al Guvernului. Conform anexei menţionate, anual, instituţiile publice au obligaţia de a evalua implementarea standardelor de control intern managerial. Primul dintre aceste standarde se referă la etică şi integritate şi vizează comunicarea către personal a unui cod de conduită. Menţionăm că printre priorităţile actualului management al TVR se numără şi elaborarea sau îmbunătăţirea regulamentelor şi a procedurilor interne, în conformitate cu realităţile peisajului mass-media actual. În acord cu misiunea publică a Societăţii, poziţia editorială promovată de TVR este aceea de a prezenta în mod obiectiv, imparţial şi echilibrat realităţile vieţii social-politice şi economice interne şi internaţionale şi de a asigura informarea corectă a cetăţenilor.
http://www.tolo.ro/2018/04/17/tvr-introduce-cenzura-prin-regulamentul-pe-care-l-dat-la-semnat-angajatilor/

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL